جعل سند یک ملک ۱۰۰۰ میلیاردی در ولنجک


ماموران پلیس آگاهی تهران باند تقلبی اسناد گران قیمت مالکیت زمین را منهدم کردند. به گزارش مجله روز ، 30 مرداد امسال بود که پرونده سرقت منزل در ولنجک به همراه دو متهم به پلیس اطلاعات تهران بزرگ ارجاع شد. با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی و آغاز تحقیقات ، دو متهم در ابتدا ادعا …

جعل سند یک ملک ۱۰۰۰ میلیاردی در ولنجک https://majale-rooz.ir/2021/09/جعل-سند-یک-ملک-۱۰۰۰-میلیاردی-در-ولنجک/ Mon, 20 Sep 2021 20:16:01 0000 حوادث https://majale-rooz.ir/2021/09/جعل-سند-یک-ملک-۱۰۰۰-میلیاردی-در-ولنجک/ ماموران پلیس آگاهی تهران باند تقلبی اسناد گران قیمت مالکیت زمین را منهدم کردند. به گزارش مجله روز ، 30 مرداد امسال بود که پرونده سرقت منزل در ولنجک به همراه دو متهم به پلیس اطلاعات تهران بزرگ ارجاع شد. با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی و آغاز تحقیقات ، دو متهم در ابتدا ادعا …

ماموران پلیس آگاهی تهران باند تقلبی اسناد گران قیمت مالکیت زمین را منهدم کردند.

به گزارش مجله روز ، 30 مرداد امسال بود که پرونده سرقت منزل در ولنجک به همراه دو متهم به پلیس اطلاعات تهران بزرگ ارجاع شد. با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی و آغاز تحقیقات ، دو متهم در ابتدا ادعا کردند مستاجر خانه ای هستند که در آن دستگیر شده اند. کارآگاهان دروغ بودن این ادعا را ثابت کردند و مشخص شد که این خانه مدتی خالی از سکنه بوده است.

با این اطلاعات ، مأموران پلیس از شبهه جعل و مصادره اموال مطلع شده و احتمال سرقت را رد کردند ، به ویژه به این دلیل که این افراد هیچ گونه ماده ای را از خانه سرقت نکرده بودند. هرچند متهمان آن را تکذیب کردند ، اما سرانجام یکی از همدستان دو متهم دستگیر شد که از او سند جعلی و اجاره جعلی همان اموال پیدا شد.

با توجه به اینکه ملک مذکور در محله ولنجک ، به مساحت حدود 500 متر مربع ، بیش از 1 میلیارد ریال ارزش داشت ، ماموران تحقیقات و بازجویی های سه متهم دستگیر شده را از سر گرفتند و سرانجام ترک کردند. با استفاده از روشهای علمی کشف جرم آنها نسبت به جعل سند و مصادره اموال شک دارند و یک باند حرفه ای که شامل سه متهم نیز می شود با فروش یک میلیارد ریال اموال سعی در جعل سند و کلاهبرداری کردند.

با دریافت این اطلاعات ، دو نفر دیگر از اعضای این باند که پدر و پسر بودند ، با هماهنگی مقام قضایی شناسایی و دستگیر شدند که وی نیز به جرم خود اعتراف کرد و شریک دیگر خود را نیز بازداشت کرد. اوراق تقلبی از وی ضبط شد ، شامل سند فروش همان ملک به نام مشارالیه به عنوان فروشنده.
در جریان رسیدگی به این پرونده ، فردی با هویت نامعلوم به پلیس آگاهی مراجعه کرد و با ارائه وکالتنامه و اسناد و مدارک مبنی بر مالک بودن آن ملک ، در این رابطه شکایتی را علیه متهمان دستگیر شده ثبت کرد. با این حال ، با نظارت مأموران پلیس مشخص شد که این فرد نیز اقدام به جعل وکالتنامه و اسناد مربوط به اموال کرده است و در واقع از اعضای همان باندی است که نیز دستگیر شده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تأیید این خبر به مجله روز ، اعلام کرد که در جریان رسیدگی به این پرونده تعدادی دیگر از همدستان و اعضای این باند نیز دستگیر شدند که تعداد کل آنها را به 10 نفر رساند. مورد. آنها با دستور مقام قضایی برای تعیین سایر جنایات احتمالی و ابعاد پنهان این پرونده در اختیار پلیس هستند.

انتهای پیام


[ بازدید : 28 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 30 شهريور 1400 ] [ 5:12 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]