آشنایی با انواع تونیک زنانه و کاربرد آن


لباسهایی که در تولید آنها از پارچه نخ و پلی استر استفاده می شود موجب شده تا تونیک کمی حالت رسمی یا مجلسی تر پیدا کند و برای استفاده در مهمانی و روزمره مناسب باشد. برای سهولت در پوشیدن، چند دکمه در جلو لباس وجود دارد. گفتنی است، آستین های تونیک بلند و پارچه آن ساده است. همچنین داشتن فرم معمولی و قد تا زیرباسن از دیگر مشخصه های تونیک به شمار می آیند. پس اگر به دنبال تونیک برای استفاده در مهمانی های خودمانی و یا روزمره هستید، این مدل گزینه مناسبی است.

تونیک از کاربردی ترین لباس هایی است، که در موقعیت ها و مراسم مختلف می توان از آن استفاده کرد. با توجه به تنوع رنگ و مدل این لباس از ضروری ترین ها در کمد هر خانمی محسوب می شود. با داشتن چند مدل تونیک دخترانه، دیگر نگران لباس های تان در مهمانی های دوستانه نخواهید بود. در ادامه نکاتی پیرامون خرید تونیک زنانه ارائه می دهیم. پس با ما همراه باشید.

یقه لباس یکی از مهمترین عوامل لازم برای خرید تونیک است که بهتر است مطابق با فرم اندام شما باشد. یقه لباس تاثیر بسزایی در زیبایی و ظاهر لباس شما دارد. فرم یقه این تونیک برگردان بوده و به زیبایی روی گردن نقش میبندد. این نوع یقه برای اکثر افراد با گردن بلند و یا صورت کشیده و مثلثی شکل انتخاب پسندیدهای است. تونیک زنانه مدل AZ-s12 از پارچه ای با ترکیب نخ و پلی استر و رنگ جذابی تهیه شده است.

معمولا معیار اصلی خرید لباس برای خانم ها علاوه بر زیبایی، راحتی و کیفیت آن می باشد. خرید تونیک زنانه مجلسی را در دسته لباس های راحتی می تواند قرار داد. با این حال، با وجود پیشرفت دنیای مد تونیک ها دستخوش تغییرات مثبتی شدند. به طوری که می توان از آن ها در مراسم ها و مهمانی ها استفاده کرد. تنوع طرح پارچه ها و مدل های یقه و آستین این پوشش را به محبوب ترین پوشش تبدیل کرده است.

پایین ران شما را می پوشاند. تونیک ها در مدل های راحتی، مجلسی و اسپرت طراحی و دوخته می شوند. خرید تونیک زنانه مجلسی که معمولا از پارچه های حریر، ریون و … دوخته می شوند، در همه جای دنیا جز ترندها به حساب می آیند. بسیاری از بازیگران و مدل های اروپایی از این تونیک ها بهره می برند تا ظاهری منحصر به فرد و جذاب داشته باشند. معمولا خرید تونیک زنانه اسپرت انتخاب افراد جوان بوده، چرا که با این تونیک ها استایلی کاملا کژوال و دخترانه خواهید داشت.

تونیک های اسپرت را جلو بسته و بدون دکمه می دوزند تا ظاهری متفاوت نسبت به سایر مدل ها داشته باشد و آستین آن ها نیز سه ربع و حتی کوتاه تر است. خرید تونیک زنانه گشاد و آزاد که نوعی لباس راحتی است، برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه گزینه ای بی نظیر می باشد. البته فراموش نکنید که انتخاب نوع شلوار نیز می توان استایل شما را متفاوت تر و جذاب تر کند.

تنوع زیاد لباس های زنانه ممکن است سبب شود تا گاهاً با نام های اشتباه از آنها یاد کنیم. تونیک با بلوز و شومیز فرق دارد. بلوز به لباس های گشادی گفته می شود که فقط بالا تنه را می پوشاند. تونیک هم یک نوع بلوز است اما تفاوت آن با بلوز در قد آن است. بلوز فقط بالا تنه را می پوشاند اما تونیک بلندتر است، تونیک ها معمولا تا پایین باسن هستند و قسمتهایی از ران را هم می پوشانند.

با توجه به مدل و طرح تونیک، تونیکها ممکن است آستین کوتاه و یا آستین بلند باشند. شومیز یک کلمه فرانسوی است و در ابتدا به لباس های جلوباز و دکمه دار مردانه گفته می شده اما امروزه به دسته ای از لباسهای زنانه هم شومیز می گویند. شومیزهای زنانه لباس های جلوبازدکمه داری هستند. تونیک یکی از بهترین لباس هایی است که برای خانم ها در سلایق مختلف مناسب بوده و هر خانم و یا دختر جوانی قطعا از انتخاب و به تن کردن آن لذت خواهد برد.



موضوعات: عمومی,
برچسب ها: تونیک زنانه , خرید تونیک ترک , مدل تونیک زنانه , تونیک حریر ترک , مدل تونیک حریر , خرید تونیک زنانه , انواع تونیک , مدل تونیک مجلسی , مدل تونیک شیک , مدل تونی ,
[ بازدید : 301 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 28 خرداد 1400 ] [ 22:28 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]