از آغاز توزیع واکسن ایرانی تا واردات دو میلیون دوز واکسن خارجی تا هفته آینده


به گزارش خبرگزاری مجله ایرانی ، در یکی از این خبرها وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: واکسنی که در ایران ساخته شده و ساخته خواهد شد کمترین پیچیده ترین ، م mostثرترین و ایمن ترین واکسن در جهان است. . او گفت اولین واکسن های تولید داخل از امروز توزیع می شود …

از آغاز توزیع واکسن ایرانی تا واردات دو میلیون دوز واکسن خارجی تا هفته آینده https://majalehirani.ir/2021/از-آغاز-توزیع-واکسن-ایرانی-تا-واردات-دو/ مجله ایرانی Tue, 15 Jun 2021 17:12:46 0000 اجتماع https://majalehirani.ir/2021/از-آغاز-توزیع-واکسن-ایرانی-تا-واردات-دو/ به گزارش خبرگزاری مجله ایرانی ، در یکی از این خبرها وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: واکسنی که در ایران ساخته شده و ساخته خواهد شد کمترین پیچیده ترین ، م mostثرترین و ایمن ترین واکسن در جهان است. . او گفت اولین واکسن های تولید داخل از امروز توزیع می شود …

به گزارش خبرگزاری مجله ایرانی ، در یکی از این خبرها وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: واکسنی که در ایران ساخته شده و ساخته خواهد شد کمترین پیچیده ترین ، م mostثرترین و ایمن ترین واکسن در جهان است. .

او گفت اولین واکسن های تولید داخل از امروز توزیع می شود و گروه دوم واکسن های ایرانی هفته آینده مجوز می گیرند.گفت: نقطه قوت کشور ما حمایت مردم است. قدرت مردم افتخار ماست و باید قدردان حمایت مردم باشیم و به آنها خدمت کنیم.

سعید نامکی اعلام کرد: شش سیستم عامل به طور مداوم و غیره کار می کنند واکسن داخلی پاییز علاوه بر آمادگی مصرف داخلی برای صادرات به سایر کشورها اتفاق خواهد افتاد.

وی همچنین گفت: واکسن ساخت ایران کم پیچیده ترین ، م mostثرترین و ایمن ترین واکسن در جهان است.. وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی همچنین گفت: ایران تا پایان تابستان امسال یکی از بزرگترین تولید کننده واکسن کرونا در جهان تمام می شود

خبر دیگری که امروز در مورد تولید واکسن های ایرانی منتشر شده است. دکتر مینو مهرج ، عضو کمیته علمی ستاد ملی کرونا ، گفت: با افزایش تولید واکسن CobraCat ایرانی و صدور مجوز برای سایر واکسن ها ، مشکل کمبود واکسن برطرف خواهد شد. و کلیه هموطنان باید با محصولات خانگی واکسینه شوند. کسانی که دارای اولویت هستند اکنون باید واکسن های موجود را با مجوز از وزارت بهداشت دریافت کنند.

در مورد واکسن های ایرانی ، رئیس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که تأکید کرد مجوز سازمان غذا و دارو برای شروع واکسیناسیون گسترده با واکسن های ایرانی کافی است ، گفت: حتی اگر مجوز استفاده اضطراری از سازمان بهداشت جهانی داشته باشید ، کشورها تصمیم می گیرند طبق مقررات خود واکسن بزنند..

از آغاز توزیع واکسن های ایرانی تا واردات دو میلیون دوز واکسن خارجی تا هفته آینده

در مورد مشخصات فنی این واکسن ها ، دکتر اصغر عبدولیک دانشیار ، گروه ویروس شناسی ، انستیتو پاستور ، ایران بر رویداد زنده در صفحه اینستاگرام وی با موضوع “واکسن ایران برکت از آغاز کار”» وی در این زمینه توضیح داد: این واکسن به هر دلیلی برای گونه های جدید مناسب نیست. از آنجا که فرآیند تولید در اختیار ما است ، تولید واکسن هایی با گونه های جدید یا در حال گردش در کشور آسان است.

امروز خبر مهمی در مورد واردات واکسن منتشر شد. کریم همتی روز سه شنبه در یک کنفرانس خبری افزود: در بحث واردات واکسن ، چندین هفته وقفه وجود داشت و انشاالله طی چند روز آینده ، براساس وعده ها و اقدامات انجام شده و وجوه واریزی شده به حساب واکسن روشن است. شرکت ها ، ما انتظار داریم که 20 دوز واکسن معتبر وارد کشور شود.

وی ادامه داد: همچنین امیدواریم با تلاش عزیزانمان در وزارت بهداشت بتوانیم برخی از نگرانی های هموطنان عزیز را در کنار سایر واکسن ها برای 4 شهروند استفاده کننده از واکسن های وارداتی و معتبر داخلی رفع کنیم. واکسن ها. می توانند در این منطقه واکسینه کنند. ” .

نکته اصلی این است که واکسن باید تا 4 سال تزریق شود. این همان چیزی است که دکتر مصطفی غنی گفته است. عضو کمیته علمی ستاد ملی ویروس کرونا توضیح داده شده: براساس پیش بینی های انجام شده برای مبارزه و کنترل بیماری ویروس کرونا، ما حداقل به چهار سال متوالی واکسیناسیون نیاز داریم.

امروز تعداد کشته شدگان کرونا بسیار زیاد بود. روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون 4 میلیون و 362 هزار و 961 نفر دوز اول واکسن کرونا و 869 هزار و 983 نفر دوز دوم و کل واکسن های تزریقی در کشور 5 هزار و 205 مورد دریافت کرده اند. مقدار مصرف

از دیروز تا امروز ، شانزدهم ژوئن 1400 ، و بر اساس معیارهای تشخیصی خاص ، 10،216 بیمار جدید Covid در کشور شناسایی شدند که 1260 نفر از آنها در بیمارستان بستری شدند. تعداد کل بیماران Kovid-19 در کشور به 3،049،648 رسیده است. متأسفانه در 24 ساعت گذشته 134 بیمار پوستی جان خود را به 19 نفر از دست دادند و کل تلفات این بیماری به 82351 نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون 2،683،210 بیمار بهبود یافته یا از بیمارستان ها مرخص شده اند. 3،394 بیمار COVID-19 در بخشهای مراقبتهای ویژه بیمارستانها تحت مراقبت هستند. تاکنون 21 لک 817 هزار و 747 آزمایش تشخیصی Kovid-19 در کشور انجام شده است.

علاوه بر بیماری عروق ویروس کرونا قلب ، که یک بیماری تنفسی جدی است ، برخی گزارش ها در مورد پاتوژن قارچ سیاه در کشور نگران کننده است. مدیر مرکز مدیریت بیماری های وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: قارچ سیاه بیماری جدیدی نیست و در افراد مبتلا به بیماری های زمینه ای مانند دیابت و نقص ایمنی شایع است.

از آغاز توزیع واکسن های ایرانی تا واردات دو میلیون دوز واکسن خارجی تا هفته آینده

محمد مهدی گویا روز سه شنبه گفت: “موكورمیكوز” یا قارچ سیاه یك عفونت قارچی جدی است كه فرصت طلبانه است و بندرت در افراد سالم اتفاق می افتد ، این بیماری در افرادی رخ می دهد كه بیماری های زمینه ای دارند و به درستی درمان نمی شوند. و قابل درمان است.

وی افزود: همچنین قارچ سیاه در افراد مبتلا به بیماری ویروس کرونا قلب مشاهده شده است که مدت طولانی در بیمارستان بستری هستند و این عفونت از طریق بینی ، دهان و چشم وارد بدن می شود و همچنین با خوردن غذای آلوده می تواند به قارچ سیاه نیز مبتلا شود. “نقشی در آن دارد.”

گویا تصریح کرد: این عفونت از شکاف چشم به مغز گسترش می یابد و همچنین می تواند ریه ها و دستگاه گوارش را تحت تأثیر قرار دهد. یکی از این علائم حمله قارچی به رگهای خونی است که منجر به تشکیل لخته خون و مرگ بافت اطراف به دلیل کاهش خونرسانی می شود. اگر این بیماری مغز را تحت تأثیر قرار دهد ، علائم ممکن است شامل سردرد یک طرفه در پشت چشم ، درد صورت ، تب ، گرفتگی بینی و در نتیجه ایجاد سینوزیت حاد همراه با ترشحات سیاه و تورم چشم باشد.

47231


[ بازدید : 230 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 26 خرداد 1400 ] [ 13:31 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]