بازگشت خرگوش های دوست داشتنی به فیلیمو


انیمیشن های ساخته شده بر اساس شخصیت های اصلی همیشه در بین مخاطبان بسیار محبوب هستند. از گذشته تاکنون شخصیت هایی مانند میکی موس ، باگ بانی ، شرک ، تویتی و تام و جری توانسته اند طرفداران کارتون های جذاب و خنده دار را به خود جلب کنند. کمپانی های بزرگ انیمیشن سازی مانند …

بازگشت خرگوش های دوست داشتنی به فیلیمو https://majalehirani.ir/2021/بازگشت-خرگوش-های-دوست-داشتنی-به-فیلیمو/ مجله ایرانی Thu, 17 Jun 2021 17:30:43 0000 اجتماع https://majalehirani.ir/2021/بازگشت-خرگوش-های-دوست-داشتنی-به-فیلیمو/ انیمیشن های ساخته شده بر اساس شخصیت های اصلی همیشه در بین مخاطبان بسیار محبوب هستند. از گذشته تاکنون شخصیت هایی مانند میکی موس ، باگ بانی ، شرک ، تویتی و تام و جری توانسته اند طرفداران کارتون های جذاب و خنده دار را به خود جلب کنند. کمپانی های بزرگ انیمیشن سازی مانند …

انیمیشن های ساخته شده بر اساس شخصیت های اصلی همیشه در بین مخاطبان بسیار محبوب هستند. از گذشته تاکنون شخصیت هایی مانند میکی موس ، باگ بانی ، شرک ، تویتی و تام و جری توانسته اند طرفداران کارتون های جذاب و خنده دار را به خود جلب کنند.

خرگوشهای ناز به فیلیمو بازگشتند

کمپانی های بزرگ انیمیشن سازی مانند والت دیزنی و پیکسار همیشه دنیای فانتزی شخصیت های کارتونی را شناخته اند تا به تخیل ما دامن بزنند و از دنیایی پر از رنگ های زیبا لذت ببرند.

اخیراً پیتر خرگوش که با اولین قسمت خود در سال 2018 توانست بسیاری از بینندگان خود را به خود جلب کند ، با ایجاد سری دوم به نام فراری شور و هیجان زیادی در فضای انیمیشن ایجاد کرده است.

فیلیمو به عنوان بزرگترین VOD کشور ، با نمایش سری دوم انیمیشن پیتر خرگوش ، این امکان را به مخاطبان خود می دهد تا این فیلم جذاب را با کیفیت بالا تماشا کنند.

داستان متحرک Peter the Rabbit 2: Ferrari

“Rabbit Peter 2: Ferrari” یک انیمیشن کمدی ماجراجویی به کارگردانی ویل گلوک است و در سال 2021 در استرالیا و هند تولید شده است. این انیمیشن دنباله “Peter the Rabbit 2018” است. داستان این انیمیشن از زمانی آغاز می شود که توماس و این زوج ازدواج کرده و با پیتر و خانواده اش زندگی می کنند. پیتر که از زندگی در باغ خسته شده است ، به یک شهر بزرگ سفر می کند و در آنجا با شخصیت هایی روبرو می شود که در نهایت کل خانواده را به خطر می اندازد.

درباره کارتون Peter Rabbit 2: Ferrari

Peter Rabbit 2: Ferrari به کارگردانی ویل گلوک قرار است در سال 2021 اکران شود. این فیلم از استرالیا و هند آغاز شده و در ژانر انیمیشن و ماجراجویی است. در این فیلم جیمز کوردن ، الیزابت دبی ، لنی جیمز ، مارگو رابی ، امی هورن ، روپرت دگا ، دامنل گلیسن ، رز برن ، دیوید اولری و اوین لزلی بازی می کنند.

خرگوشهای ناز برمی گردند

سونی پیکچرز تصاویر خنده دار از پیتر خرگوش را نشان می دهد که در آن پیتر پس از ترک مزرعه سعی در بازگشت به دوستان و خانواده خود دارد و اتفاقات خنده دار در این راه اتفاق می افتد.

خرگوشهای ناز برمی گردند

جیمز کوردن در نقش پیتر ، دیزنی ریدلی در نقش پنبه ، مارگو رابی در نقش فلاپی و راوی ، الیزابت دبیکی در نقش مپس و کالین مودی در نقش بنیامین بانی ، صداپیشگی و رز بیرن در نقش B. ، دیمون گلیسون در نقش توماس مک گرگور و دیوید اولری. یکی از بازیگران و صداپیشه های Peter Rabbit 2: The Runaways. همانند قسمت اول ، ویل گلوک کارگردانی و نویسندگی فیلم نامه Peter Rabbit 2 را بر عهده دارد.

Peter Rabbit در سال 2018 آزاد شد و علی رغم دریافت بررسی های متوسط ​​، توانست بیش از 351.2 میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد ، از جمله بیش از 115.2 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 236 میلیون دلار در کشورهای دیگر.

کارگردان پیتر خرگوش ویل گلوک پیش از این سه فیلم ساخته است که هر کدام از فیلم های مورد علاقه نسل جوان است.

Friends with Benefits یک فیلم کمدی-عاشقانه آمریکایی محصول سال 2011 به کارگردانی ویل گلوک و با بازی جاستین تیمبرلیک ، میلا کونیس و بازیگران دیگر پاتریشیا کلارکسون ، جنا آ مان و ریچارد جنکینز است. فیلمبرداری از 13 ژوئیه 2010 در نیویورک آغاز شد و در سپتامبر همان سال در لس آنجلس ادامه یافت. این فیلم در 22 ژوئیه 2011 در آمریکای شمالی منتشر شد.

آنی فیلمی است در ژانر موزیکال و کمدی-درام به کارگردانی ویل گلوک.

Like Drinking Water (انگلیسی: Easy A) نام یک فیلم کمدی آمریکایی است که توسط ویل گلوک در سال 2010 ساخته و منتشر شده است. اما استون بازیگر اصلی فیلم است. این فیلم با الهام از رمان داغ ننگ ساخته شده است. این فیلم در اوهایو نیز فیلمبرداری شده است.

جیمز کوردن (متولد 22 آگوست 1978) بازیگر ، نویسنده و کمدین انگلیسی است. وی بیشتر به خاطر بازی در نمایش Late Night Show CBS با بازی James Corden شناخته شده است. او یکی از بازیگران پیتر خرگوش است.

از جمله فیلم های او می توان به هشت دوست اقیانوس ، سه تفنگدار ، بیست و چهار هفت ، شکلک ، پیتر خرگوش ، به سوی جنگل ، کوتوله ، دوباره شروع (فیلم) و همه یا نه و همچنین گربه ها اشاره کرد.

با کلیک بر روی لینک ، پیتر خرگوش را بصورت آنلاین تماشا کنید: https://www.filimo.com/m/NHvXW/٪D9٪BE٪DB٪8C٪D8٪AA٪D8٪B1_٪D8٪AE٪D8٪B1٪DA ٪ AF٪ D9٪ 88٪ D8٪ B4٪ D9٪ 87


[ بازدید : 274 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 28 خرداد 1400 ] [ 12:55 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]