لزوم تمرکز زدایی و توزیع عادلانه تجهیزات بهداشتی در گیلان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار آنلاین حجت الاسلام محمد .فری وی عصر سه شنبه در دیدار با مسئولان بهداشت و درمان گیلان با اشاره به رشد زیرساخت های بهداشتی در استان ، افزود: دانشگاه علوم پزشکی گیلان باید شاخص های توسعه شهری ، استانی و ملی را تهیه و نمایندگان را برای پیگیری ادعاها در اختیار آنها …

لزوم تمرکز زدایی و توزیع عادلانه تجهیزات بهداشتی در گیلان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://majale-rooz.ir/2021/06/لزوم-تمرکز-زدایی-و-توزیع-عادلانه-تجهیز/ مجله روز Tue, 15 Jun 2021 21:01:55 0000 عمومی https://majale-rooz.ir/2021/06/لزوم-تمرکز-زدایی-و-توزیع-عادلانه-تجهیز/ به گزارش خبرنگار آنلاین حجت الاسلام محمد .فری وی عصر سه شنبه در دیدار با مسئولان بهداشت و درمان گیلان با اشاره به رشد زیرساخت های بهداشتی در استان ، افزود: دانشگاه علوم پزشکی گیلان باید شاخص های توسعه شهری ، استانی و ملی را تهیه و نمایندگان را برای پیگیری ادعاها در اختیار آنها …

به گزارش خبرنگار آنلاین حجت الاسلام محمد .فری وی عصر سه شنبه در دیدار با مسئولان بهداشت و درمان گیلان با اشاره به رشد زیرساخت های بهداشتی در استان ، افزود: دانشگاه علوم پزشکی گیلان باید شاخص های توسعه شهری ، استانی و ملی را تهیه و نمایندگان را برای پیگیری ادعاها در اختیار آنها قرار دهد.

وی توزیع عادلانه و تمرکززدایی تجهیزات بهداشتی در گیلان را برجسته دانست و گفت: ارائه خدمات بهداشتی در استان گیلان نسبت به سال گذشته بهبود یافته است.

رئیس مجلس نمایندگان گیلان تأکید کرد: تمرکززدایی ها باید از مرکز به شهرها تسریع شود و به عنوان یک منطقه ارائه شود.

وزارت بهداشت نمی خواهد تفاهم نامه را با قرارگاه خاتم اجرا کند

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس با اشاره به عقد قرارداد بین دانشگاه علوم پزشکی گیلان و ستاد خاتم الانبیا Sep سپاه ، افزود: برای اجرای توافقات قیمت بین دانشگاه و قرارگاه خاتم الانبیا، جلسات متعددی را با فرمانده قرارگاه برای اجرای پروژه های مهم در حوزه بهداشت استان برگزار کردیم ، اما به نظر می رسد همکاران وزارت بهداشت علاقه زیادی برای شروع اجرای این پروژه ها ندارند . .

احمد داعا مالی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی دو سال گذشته تلاش زیادی برای تأسیس تجهیزات و توسعه ساختمان انجام داده است ، گفت: اجرای توافقات بین حوزه ساخت سپاه و دانشگاه علوم پزشکی گیلان می تواند استان را افزایش دهد شاخص های توسعه ، به ویژه در جداول در حال رشد. درمان را ارتقا دهید.

محور از نظر بهداشتی و درمانی عقب است

نماینده مردم فومن من محور وی در این نشست با اشاره به اقدامات علوم پزشکی از زمان شیوع تاجگذاری در استان گیلان گفت: اردوگاه سلامت گیلان وضعیت خوبی نداشت اما با اقدامات درخشیده است. جهادگران.

خلیل بهروزی فر با بیان اینکه باید از روحیه جهادی دانشگاه علوم پزشکی گیلان استفاده شود ، افزود: محور وی با بیان اینکه یکی از کم برخوردارترین شهرهای استان است خاطرنشان کرد: با امکانات و استعدادهای موجود باید توجه ویژه ای شود آه تو به محور بودن.

بهروزی فر از تمایل نمایندگان برای حمایت از برنامه های دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد و گفت: نمایندگان استان در خدمت علوم پزشکی گیلان هستند و هرچه در توان داشته باشند در جهت توسعه سلامت استان انجام می دهند.


[ بازدید : 268 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 28 خرداد 1400 ] [ 10:01 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]