۱۰ دانستنی جالب از صنعت گردشگری در جهان


این حقایق جالب گردشگری شما را متعجب خواهند کرد؟

شاید سال‌ها از آن سفر رؤیایی گذشته باشد، اما هنوز هم که خاطرات‌تان را مرور می‌کنید، قبل از هر چیزی به یاد طعم لذیذ صبحانه‌‌های هتل محل اقامت‌تان می‌افتید و دل‌تان برای چشم‌انداز کوهستانی زیبایی که از پنجره‌ی اتاق‌تان نمایان بود، تنگ می‌شود. اگر اهل سفر کردن باشید، خوب می‌دانید اقامت در هتل بخشی از تجربه‌ی سفر است که قطعا اگر با دریافت خدمات درجه‌ی یک همراه باشد، شیرینی خاطرات سفر را به یادماندنی‌تر می‌کند.

به عبارتی، خود اقامتگاه‌های تفریحی و هتل‌ها نقش به‌سزایی در جذب گردشگران داخلی و خارجی ایفا می‌کنند. از این رو با توجه به اهمیت صنعت هتلداری در رونق اقتصادی کشورها، دولت‌ها همواره سعی دارند با حمایت از احداث مراکز تفریحی و اقامتی متمایز گوی سبقت را از رقبا بربایند. این رقابت تنگاتنگ حقایق و آمار جالبی را در حوزه‌ی گردشگری و صنعت هتلداری رقم زده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با ۱۰ حقیقت عجیب در مورد صنعت هتلداری آشنا شوید.



موضوعات: هتل,
[ بازدید : 275 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ چهارشنبه 28 آبان 1399 ] [ 12:41 ] [ lonely boy ]

تعریف صنعت هتلداری


مسافران و گردشگران به مکانی برای خواب و استراحت در هر کجا که باشند نیاز دارند. در طول تاریخ، گردشگران برای استراحت و غذا خوردن به استراحتگاه های عمومی و هتل ها متوسل شده اند. بنابراین، صنعت هتلداری یکی از سازمان هایی است که در صنعت گردشگری یک بخش بسیار پویا است.
صنعت هتلداری جدید، آغازهای خود را مدیون کشورهای اروپایی به ویژه سوئیس است. این صنعت با ساختمان های کم عمق و کم عمق که از کلیدهای چوبی برای باز کردن آنها استفاده می کردند، آغاز شد و این هتل های کوچک خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می دهند. بیشتر صاحبان این هتل ها ثروتمند و اشرافی بودند. این مراکز هتل نامیده نمی شدند و کلمه HOTEL در حدود سال 1760 برای مراجعه به این مراکز به کار رفته بود. خود این کلمه از کلمه HOSTEL گرفته شده است که در همان مهرها در انگلستان برای مراجعه به این مراکز استفاده می شد. در ایالات متحده، مکان هایی که برای این منظور تعیین شده اند با کلمه مسافرخانه مشخص شده اند. کلمه مسافرخانه در انگلیسی به معنای کاروانسرا، کاروانسرا، مسافرخانه و گاهی اوقات خانه استفاده می شود و با کلمه COFFEE HOUSE ترانه شده است، مورد استفاده قرار گرفت.



موضوعات: هتل,
برچسب ها: آشنایی با صنعت هتلداری , صنعت هتلداری , هتل داری ,
[ بازدید : 296 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ پنجشنبه 29 خرداد 1399 ] [ 23:58 ] [ lonely boy ]

هتل فضایی آرورا استیشن در سال 2022 پذیرای گردشگران فضایی خواهد بود!



آرورا استیشن (Aurora Station) نام یک هتل فضایی فوق‌العاده شیک بوده که کمپانی اوریون اسپن قول شروع به کار و خدمات‌دهی آن را به شیفتگان دنیای خارج از اتمسفر زمین داده است.

مدت‌هاست که ایده گردشگری فضایی جزو آرزوهای بشر بوده و از زمان وارد شدن انسان به دنیای بیرون جو زمین در اواسط قرن میلادی گذشته، بسیاری به دنبال تجربه کردن بی‌وزنی و خلا فضا بوده‌اند؛ با این وجود تا به امروز تنها روش رفتن به فضا یا از طریق سازمان‌ها و پروژه‌های فضایی بوده و یا فرصت‌های بسیار محدود و نادری پیش‌آمده که اشخاصی مانند انوشه انصاری،‌ اولین گردشگر فضایی زن جهان، با هزینه شخصی به ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) بروند.



موضوعات: هتل,
برچسب ها: هتل فضایی در ایستگاه آرورا , هتل فضایی آرورا استیشن ,
[ بازدید : 276 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ يکشنبه 31 فروردين 1399 ] [ 0:13 ] [ lonely boy ]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]