مسئولان هر چه سریع‌تر به بازسازی مناطق سیل‌زده و جبران خسارات بپردازند


مجله ایرانی / بوشهر نماینده ولی فقیه در استان بوشهر طبق معمول به مسائل و نکات مهم یک روز ، از جمله پیام آدینه پرداخته است. متن پیام آدینات آیت الله صفایی بوشاری ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در تاریخ 19 دسامبر 2016 که نسخه ای از آن در اختیار …

مسئولان هر چه سریع‌تر به بازسازی مناطق سیل‌زده و جبران خسارات بپردازند https://majalehirani.ir/2020/مسئولان-هر-چه-سریع‌تر-به-بازسازی-مناط/ مجله ایرانی Fri, 18 Dec 2020 12:06:44 0000 استان ها https://majalehirani.ir/2020/مسئولان-هر-چه-سریع‌تر-به-بازسازی-مناط/ مجله ایرانی / بوشهر نماینده ولی فقیه در استان بوشهر طبق معمول به مسائل و نکات مهم یک روز ، از جمله پیام آدینه پرداخته است. متن پیام آدینات آیت الله صفایی بوشاری ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در تاریخ 19 دسامبر 2016 که نسخه ای از آن در اختیار …

مجله ایرانی / بوشهر نماینده ولی فقیه در استان بوشهر طبق معمول به مسائل و نکات مهم یک روز ، از جمله پیام آدینه پرداخته است.

متن پیام آدینات آیت الله صفایی بوشاری ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در تاریخ 19 دسامبر 2016 که نسخه ای از آن در اختیار مجله ایرانی قرار گرفته است به شرح زیر است.

نام خدا مهربان است

“خدا را شکر کنید ، خدای جهان و درود بر علی محمد و خانواده پاک ، خداوند بر بقیه مردم زمین رحمت کند ، و خداوند همه آنها را برای اعدامشان لعنت کند.”

در زندگی انسان ، مهمترین رابطه “تعامل انسان با خدا و با خدا” است. طبق این محاسبه ، هرکس زندگی الهی داشته باشد ، خداوند از آن او خواهد بود و او را در همه امور راهنمایی و پشتیبانی خواهد کرد.

پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم):

«خداوند با من باشد!»
“هر که برای خدا باشد ، خدا برای اوست.”

در این جمعه آخر پاییز ، می خواهم چند نکته را برای مردم عزیز استان بوشهر ارائه دهم:

1 امام خامنه ای ، رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران ، “دامت برکت العالیه” ، در دیدار با برگزار کنندگان اولین سالگرد شهادت والاحضرت حاج حضرت قاسم سوهنی ، سخنان بسیار مهمی را بیان کردند ، که مهمترین آنها من و همه مقامات این عبارات را اولویت اصلی خود قرار خواهد داد. و مردم ایران ، به ویژه جوانان ، باید به این موارد توجه جدی داشته باشند:

آ. شهید سلیمانی مکتبی است که قهرمان ملت ایران و امت اسلامی است. او نمادی از شجاعت ، انعطاف پذیری ، درایت ، نبوغ ، فداکاری و معنویت بود.

ب شهید سلیمانی با شهادت خود مبارزه و استکبار خود را شکست.

ج طراحان و جنایتکاران شهادت شهید سلیمانی باید به سزای اعمال خود برسند ، اگرچه کفش پای آنها افتخار قاتل آنهاست.

د چهار توصیه: ما باید در همه زمینه ها قوی باشیم ، باید وحدت ملی را حفظ کنیم ، تحریم ها را خنثی کنیم.

2 تولد حضرت زینب (س) و روز پرستار “سلام الله علیه” را به همه ، به ویژه کارکنان بهداشت و پرستاران تبریک می گوییم حضرت زینب «سلام الله علیها» مردی است که در بحران های سخت زندگی با تمام کرامت انسانی با ویژگی های انسانی برخورد می کند.

من از همه خدمتگزاران صادق و زحمت کش حوزه بهداشت به ویژه پرستاران تشکر و تشکر می کنم. بدون شک تاریخ ایران و اذهان اجتماعی مردم هرگز مبارزه شبانه روزی پرستاران و کادر پزشکی در مبارزه با بیماری عروق کرونا قلب را فراموش نخواهند کرد.

3 من از همه مردم عزیز استان بوشهر تشکر می کنم که دستورالعمل های بهداشتی علیه بیماری عروق کرونا قلب را دنبال کردند. امیدوارم تا ریشه کنی کامل این بیماری ، کلیه عزیزان با مشاهده دقیق و مراقبه در مورد بهداشت فردی و اجتماعی ، جلوی شیوع بیماری را بگیرند و برای حفظ سلامت خود ، خانواده و دیگران توجه کافی داشته باشند. .

4 من از مقامات ایالتی و استانی می خواهم که مناطق سیل زده را بازسازی کنند و در اسرع وقت خسارت را جبران کنند و کارهای جهادی را در این زمینه انجام دهند. من از همه گروه ها و افراد جهادی تشکر می کنم که در این زمینه تلاش کرده اند رضایت خدا را جلب کنند.

خداوند روحیه رستگاری حضرت متعال حضرت بقیع الله الاعظم را زنده کند و رهبر معظم انقلاب ، امام خامنه ای دامت برکات العلائه را با احترام ، و همه ما را در ایمان ، پاکی ، اخلاق ، مبارزه ، مقاومت و محافظت برکت دهد راهنمایی کنید ما یاد و خاطره شهدا ، امامان و شهدا را گرامی می داریم.

“درود و رحمت و برکت خداوند بر شما باد.”

تمیز کردن بوشل
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

انتهای پیام


[ بازدید : 320 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 30 آذر 1399 ] [ 17:21 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]