سیل “واکسن کرونا” به سمت کشور سرازیر شده است


مجله روز / کرمانشاه وزیر بهداشت با اشاره به تلاش های بزرگ 13 ساله دولت در ارائه واکسن گفت: در حال حاضر سیل واکسن ها علیه تاج کشور را فرا گرفته است. دکتر بهرام عین اللهی در جلسه امروز (16 سپتامبر) در ستاد مدیریت و اقدامات مقابله با تاج کرمانشاه ، نقش مهم واکسیناسیون را …

سیل “واکسن کرونا” به سمت کشور سرازیر شده است https://majale-rooz.ir/2021/09/سیل-واکسن-کرونا-به-سمت-کشور-سرازیر-شده/ Thu, 16 Sep 2021 12:43:20 0000 جامعه و خانواده https://majale-rooz.ir/2021/09/سیل-واکسن-کرونا-به-سمت-کشور-سرازیر-شده/ مجله روز / کرمانشاه وزیر بهداشت با اشاره به تلاش های بزرگ 13 ساله دولت در ارائه واکسن گفت: در حال حاضر سیل واکسن ها علیه تاج کشور را فرا گرفته است. دکتر بهرام عین اللهی در جلسه امروز (16 سپتامبر) در ستاد مدیریت و اقدامات مقابله با تاج کرمانشاه ، نقش مهم واکسیناسیون را …

مجله روز / کرمانشاه وزیر بهداشت با اشاره به تلاش های بزرگ 13 ساله دولت در ارائه واکسن گفت: در حال حاضر سیل واکسن ها علیه تاج کشور را فرا گرفته است.

دکتر بهرام عین اللهی در جلسه امروز (16 سپتامبر) در ستاد مدیریت و اقدامات مقابله با تاج کرمانشاه ، نقش مهم واکسیناسیون را در کنترل بیماری ویروس کرونا قلب ذکر کرد و افزود: ‘S’ به دنیا نشان داده است و مقالات علمی نشان می دهد که واکسیناسیون نقش مهمی دارد. نقش آن در کنترل بیماری ویروس کرونا قلب است و ما باید تلاش کنیم تا روند واکسیناسیون را در کشور در اسرع وقت تسریع کنیم.

وی به تلاش دولت سیزدهم برای تهیه واکسن اشاره کرد و افزود: واکسن تاج کشور را سیلاب کرد. «جریان یافته است.

عین اللهی با اشاره به جهش واردات و تولید واکسن در کشور ، گفت: در حال حاضر واکسن های زیادی در کشور موجود است و همه استان ها باید روند واکسیناسیون را تسریع کنند.

وی افزود: هر دقیقه برای واکسیناسیون علیه تاج اهمیت دارد و باید تعداد مراکز و نوبت کاری مراکز واکسیناسیون افزایش یابد.

وزیر بهداشت با تأکید بر ضرورت همکاری مردم در زمینه واکسیناسیون ، گفت: خوشبختانه با حضور م peopleثر مردم در این هفته ، ما توانستیم رکورد هفتگی واکسیناسیون جهانی را که آلمان داشت ، بشکند.

وی افزود: در این هفته هفت میلیون و 900 هزار دوز واکسن تزریق شده است که هنوز به پایان نرسیده ایم در حالی که رکورد هفتگی آلمان در این زمینه تزریق شش میلیون دوز واکسن بوده است.

عین اللهی افزود: در صورت تسریع فرایند واکسیناسیون ، قطعاً شاهد مرگ عزیزانمان یا تکرار تلخ روزهای مرداد و شهریور نخواهیم بود.

ما باید به سمت قرنطینه هوشمند برویم / در قرنطینه هوشمند ، محدودیت ها برداشته می شود

وی افزود: با واکسیناسیون همه گروه ها عملاً می توانیم به سمت قرنطینه هوشمند حرکت کنیم و در این شرایط همه محدودیت های رفت و آمد ، سفر ، زیارت و … برداشته می شود.

وی افزود: در قرنطینه هوشمند ، اقتصاد می تواند با انرژی پیش برود و کارخانه ها و مراکز تولیدی می توانند آزادانه فعالیت کنند و نیازی به اعمال محدودیت نخواهد بود.

در بخشی دیگر از سخنان خود ، وزیر بهداشت که بر بازگشایی دانشگاه های علوم پزشکی کشور از سپتامبر سال جاری تأکید کرد ، گفت: “آموزش مجازی در زمینه های پزشکی کاربردی قابل اجرا نیست و دانشگاه ها باید در اسرع وقت به صورت حضوری شروع به کار کنند. . “

وی افزود: دانشجویان پزشکی ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی آینده کشور هستند و باید آموزش آنها با دقت بیشتری دنبال شود.

عین اللهی اقدام مدافعان سلامت در مبارزه با تاج را ستود و گفت: علیرغم حملات فراوان که گروه پزشکی آن را گروهی خیرخواه دانست ، فداکاری ها و ایثارگری های این گروه در روزهای مبارزه با تاج بی اساس است. به

وی افزود: ما بیش از 100 شهید را برای سلامتی مردم تقدیم کرده ایم و همه کادر بهداشتی و درمانی به طور ایثارگرانه برای سلامت مردم تلاش می کنند.

وزیر بهداشت تاکید کرد: امروز حامیان سلامت به یک فرهنگ تبدیل شده اند و فداکاری های این گروه برای همیشه در تاریخ جاودانه خواهد شد.

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه “دانشگاهی نوع” محسوب می شود / پس از راه اندازی پایگاه هوایی اورژانس پزشکی اورامانات

وزیر بهداشت از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در زمینه های مختلف تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه در بازدید ما از این دانشگاه و فعالیت های آن ، توسعه و رشد آن قابل ستایش است.

وی افزود: به نظر من ، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دارای تمام شاخص های دانشگاه های پزشکی نوع 1 یک کشور است و از نظر ما این دانشگاه یک دانشگاه نوع 1 است و دیگر نباید به نوع دو توجه شود.

وزیر بهداشت گفت: ما قطعاً به این دانشگاه کمک کرده و فعالیت های آن را توسعه داده و تکمیل پروژه های نیمه تمام آن را ادامه می دهیم.

عین اللهی با تاکید بر ضرورت ساخت بیمارستان روانسر و ثلاث باباجانی ، گفت: ایجاد پایگاه هوایی برای فوریت های پزشکی در منطقه اورانانات نیز از اولویت های کار ما برای استان خواهد بود.

انتهای پیام


[ بازدید : 35 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 26 شهريور 1400 ] [ 6:12 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]