به بهانه آخرین روز مسؤولیت


در سال 2009 و در پایان دوره من ، دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت به یک مکانیسم بوروکراتیک منفرد تبدیل نشد بلکه به یک دفتر روابط عمومی پویا برای توضیح فعالیتهای دولت تبدیل شد. روابط عمومی که از اقدامات رسانه ای دریغ نکرده و در دفاع از موفقیت های دولت شکایت نکرده است. شروع دوره …

به بهانه آخرین روز مسؤولیت https://majale-rooz.ir/2021/09/به-بهانه-آخرین-روز-مسؤولیت/ Mon, 13 Sep 2021 01:07:22 0000 عمومی https://www.majale-rooz.ir/2021/09/به-بهانه-آخرین-روز-مسؤولیت/ در سال 2009 و در پایان دوره من ، دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت به یک مکانیسم بوروکراتیک منفرد تبدیل نشد بلکه به یک دفتر روابط عمومی پویا برای توضیح فعالیتهای دولت تبدیل شد. روابط عمومی که از اقدامات رسانه ای دریغ نکرده و در دفاع از موفقیت های دولت شکایت نکرده است. شروع دوره …

در سال 2009 و در پایان دوره من ، دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت به یک مکانیسم بوروکراتیک منفرد تبدیل نشد بلکه به یک دفتر روابط عمومی پویا برای توضیح فعالیتهای دولت تبدیل شد. روابط عمومی که از اقدامات رسانه ای دریغ نکرده و در دفاع از موفقیت های دولت شکایت نکرده است.

شروع دوره من به عنوان معاون ارتباطات و اطلاعات در دفتر رئیس جمهور نیز همزمان با پاییز و زمستان تلخ و شگفت انگیز سال 1998 بود. زمان سختی برای گفتن و گوش دادن ، زمانی که افکار عمومی عمیقا نگران “ایران” و نگران آینده آن بودند. ارتباطات و اطلاعات در هر شرایطی قابل توقف نیست ، چه در زمان صلح ، رفاه و رشد ، و چه در زمان جنگ ، تحریم و آزار و اذیت. تفاوت بزرگ این است که گاهی اوقات ابراز امیدواری آسان است و گاهی سخت.

اهداف اصلی من در این مدت حضور بیشتر در فضای شبکه ، واکنش به موقع ، شفاف و دقیق در مورد رویدادهای مربوط به رئیس جمهور و زمینه های مربوط به ریاست جمهوری و همچنین استفاده از محتوای چند رسانه ای برای بیان مواضع بود. به و در ملاء عام واضح تر رویکرد می کند.

از اکتبر 1998 تقریباً تمام مدت مسئولیت من در زمان بحران بود. در دوره دشوار دولت کشور ، دولت انتقاد و اعتراض حتی علیه رئیس جمهور را حق مسلم شهروندان می دانست: این حداقل وظیفه حاکمان در برابر صبر حسادت برانگیز مردم بود.

در پایان دوره من ، می خواهم از دکتر تشکر کنم. نهاوندیان و دکتر واعظی ، سران کابینه رئیس دولت یازدهم و دوازدهم ، به خاطر حسن نیت خود و به همه رفقای شایسته من در ارتباطات و اطلاعات معاون رئیس جمهور ، دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت. من از روزنامه نگاران و فعالان رسانه ای و رسانه های اجتماعی کشور تشکر می کنم و خواهان جبران کمبودها و کاستی های احتمالی در روند کار این هشت سال هستم. در عین حال ، برای مسئولان اطلاع رسانی و ارتباطات دولت سیزدهم صمیمانه آرزوی موفقیت می کنم و از صمیم قلب امیدوارم که همواره پیام آور رویدادهای خوب و خبرهای خوب برای میهن باشند.

6457


[ بازدید : 32 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 23 شهريور 1400 ] [ 16:45 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]