زنگ سال تحصیلی سوم آنلاین با حضور رئیس جمهور نواخته می‌شود


سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: نقطه شروع هر جامعه ای برای نیل به اهداف و آرمان های اعلام شده ، سیستم آموزشی این کشور است و آینده جمهوری اسلامی ایران در دست شما است. دانش آموزان. به گزارش مجله روز ، علیرضا کاظمی با حضور در سومین جلسه سیزدهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی …

زنگ سال تحصیلی سوم آنلاین با حضور رئیس جمهور نواخته می‌شود https://majale-rooz.ir/2021/09/زنگ-سال-تحصیلی-سوم-آنلاین-با-حضور-رئیس-ج/ Mon, 13 Sep 2021 12:36:48 0000 جامعه و خانواده https://www.majale-rooz.ir/2021/09/زنگ-سال-تحصیلی-سوم-آنلاین-با-حضور-رئیس-ج/ سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: نقطه شروع هر جامعه ای برای نیل به اهداف و آرمان های اعلام شده ، سیستم آموزشی این کشور است و آینده جمهوری اسلامی ایران در دست شما است. دانش آموزان. به گزارش مجله روز ، علیرضا کاظمی با حضور در سومین جلسه سیزدهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی …

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: نقطه شروع هر جامعه ای برای نیل به اهداف و آرمان های اعلام شده ، سیستم آموزشی این کشور است و آینده جمهوری اسلامی ایران در دست شما است. دانش آموزان.

به گزارش مجله روز ، علیرضا کاظمی با حضور در سومین جلسه سیزدهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی که در اتاق جلسات ساختمان شهید رجایی برگزار شد ، گفت:

کاظمی با اشاره به بازگشایی مدارس در اوایل آنلاین اظهار داشت: همزمان شدن “سومین جلسه سیزدهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی” با آغاز سال تحصیلی و از سرگیری آموزش های حضوری در مدارس نشان می دهد ماموریت مشترک سازمانها و سیستم آموزشی “.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه همه امیدهای نظام به دانش آموزان است و آینده کشور در دست آنها است ، گفت: نقطه شروع هر نظامی برای دستیابی به آرمان های ترسیم شده ، سیستم آموزشی است ” قطار توسعه پایدار هر کشوری از ایستگاه “آموزش” عبور می کند و عدم توجه به “سیستم آموزشی” به همان اندازه به جامعه آسیب می رساند.

وی افزود: دستاوردهای اجتماعی ، اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی در همه زمینه های «آموزش» و نقش نظام آموزشی در آموزش و پرورش در بالاترین رتبه قرار دارد و باید به آن توجه شود.

کاظمی تصریح کرد: برای تحقق سند تغییر اساسی و آرمانهای آن ، یعنی رسیدن به قرب الهی و “زندگی خوب” ، ضروری است. آموزش در همه زمینه ها باید در دستور کار ما باشد. ما به انسان های متعادل در همه زمینه های آموزشی نیاز داریم و راه حل های اساسی اسناد تحول راه را برای رسیدن به دانش آموزان سطح مستند برای ما هموار کرده است.

وی گفت: “آموزش” از نظر سند تغییر اساسی ، تغییر ، پیشرفت و تعالی فرد است. “آموزش” به معنای رفتار نهادینه شده و پایدار در فرد است که دشواری کار در زمینه آموزش را نشان می دهد. .مسیری که ما را مشخص کرده است این است که علاوه بر تمرکز بر دانش و آگاهی مردم ، باید فرصت های آموزشی را نیز فراهم کنیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: “تشکل های دانشجویی ، در وسیع ترین مفهوم خود ، بالاترین فرصت آموزشی را برای دانش آموزان فراهم می کنند و بهترین م effectiveثرترین و نزدیک ترین راه برای دستیابی به اهداف سند تحول هستند و دانش آموزان را در همه زمینه ها آموزش می دهند. ” زیرا تشکل های دانشجویی فرصت های متفاوتی را برای ایفای نقش دانش آموزان در شرایط مختلف فراهم می کند. بهترین راه برای رسیدن به سند ، سازمان های دانشجویی است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، وی ادامه داد: “ما از این فرصت در بین تشکل های دانشجویی ،” اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویی “به لحاظ مسیر انقلابی و جهادی خود در طول تاریخ برای حفظ فرهنگ قدردانی می کنیم ، آرمانها و ارزشهای انقلابی و توسعه و ترویج فرهنگ ایثار ، شهادت و استکبار اولین مکانها ، پیشرو در زمینههای مختلف است.

کاظمی با اشاره به حضور م ofثر سازمان ها در حوزه فرهنگی ، خاطرنشان کرد: تشکل های دانشجویی در کشور پیشتاز هستند. ما سازمان ها ، به ویژه اتحادیه انجمن های اسلامی را یکی از شرکای خود در مدارس می دانیم و هر کاری را که ممکن باشد انجام خواهیم داد.

وی افزود: بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی یکی از مهمترین اهداف و رویکردهای ما در سپتامبر امسال است. با توجه به شرایط کنونی در جهان ، دانش آموزان و کودکان دچار آسیب های جدی شده اند. به دلیل فاصله آنها از آموزش و پرورش ” کاهش کیفیت آموزش ، مهارت های اجتماعی و آسیب های غیرقابل انکار ؛ محرومیت بیش از یک میلیارد و نیم دانش آموز در محیط مدرسه به دلیل شیوع تاج تاج و خساراتی که بر آن دامن زده است ، نیاز به بازگشایی مدارس را در دستور کار آموزش قرار داده است و ما برنامه ریزی می کنیم که حضور تدریجی و کم دانش آموزان در مدارس

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر سخنان رئیس جمهور در مورد لزوم بازگشایی مدارس و قرار دادن آن در دستور کار وزارت آموزش و پرورش ، اظهار داشت: “ما سعی می کنیم آنلاین را با کوچکترین نگرانی ، با آرامش ، به تدریج و با حمایت معلمان و خانواده ها. ”ما با شکوه بیشتری نسبت به سالهای گذشته شروع می کنیم و شنبه 3 اکتبر با حضور رئیس جمهور محترم زنگ آغاز سال تحصیلی را به صدا در می آوریم.

وی افزود: من مشتاقانه منتظر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی و سایر سازمان ها در زمینه بازگشایی و دعوت دانش آموزان و خانواده ها برای حضور در مدرسه هستم ، ضمن رعایت بهداشت دانش آموزان و رعایت فاصله های اجتماعی و دستورالعمل ها ، اقدامات و اقدامات. لازم است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به نقش م ofثر سازمانها در بازگشایی مدارس گفت: واکسیناسیون معلمان در پایان شهریور ماه به پایان می رسد. در بازگشایی مدارس ، سازمان ها ، به ویژه انجمن اسلامی اتحادیه دانش آموزان ، می توانند نقش موثری در رعایت دستورالعمل های بهداشت و فاصله اجتماعی داشته باشند و افکار عمومی و خانواده ها را ترغیب کرده و نگرانی والدین را برای دانش آموزان حاضر در مدارس کاهش دهند.

کاظمی در پایان گفت: “ما مدیران کل استان و دیگر همکاران مربوطه ، تمام حمایتی را که در حد سازمان های انقلابی و اتحادیه انجمن دانشجویان اسلامی داریم ، نخواهیم داشت.”

انتهای پیام


[ بازدید : 33 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 23 شهريور 1400 ] [ 7:42 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]