تکمیل ازنا – شازند همچنان در پیچِ وعده‌ها – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان


خبرگزاری آنلاین – گروه استانها: محور ازنا – شازند به طول 70 کیلومتر در شهر ازنا این استان با استان مرکزی ، که بیش از 35 کیلومتر از این محور شهر فاصله دارد ، متصل می شود ازنا تحقق یافته و اکنون چهار خط تکمیل این محور هنوز ناقص است. وعده باز کردن جاده در …

تکمیل ازنا – شازند همچنان در پیچِ وعده‌ها – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://majale-rooz.ir/2021/09/تکمیل-ازنا-شازند-همچنان-در-پیچِ-وعده‌/ مجله روز Thu, 09 Sep 2021 00:34:32 0000 عمومی https://majale-rooz.ir/2021/09/تکمیل-ازنا-شازند-همچنان-در-پیچِ-وعده‌/ خبرگزاری آنلاین – گروه استانها: محور ازنا – شازند به طول 70 کیلومتر در شهر ازنا این استان با استان مرکزی ، که بیش از 35 کیلومتر از این محور شهر فاصله دارد ، متصل می شود ازنا تحقق یافته و اکنون چهار خط تکمیل این محور هنوز ناقص است. وعده باز کردن جاده در …

خبرگزاری آنلاین – گروه استانها: محور ازنا – شازند به طول 70 کیلومتر در شهر ازنا این استان با استان مرکزی ، که بیش از 35 کیلومتر از این محور شهر فاصله دارد ، متصل می شود ازنا تحقق یافته و اکنون چهار خط تکمیل این محور هنوز ناقص است.

وعده باز کردن جاده در ژوئن سال آینده!

جاده ازنا – اراک در ابتدا با هدف ایجاد ارتباطات محلی بین شهرها ازنا و شازند ایجاد شد ، اما بعداً ، به دلایل مختلف ، مانند یک مسیر هموار و زمان کوتاه سفر ، تبدیل به یک جاده ترانزیتی شد ، بنابراین بیشتر وسایل نقلیه ای که از آنجا عبور می کنند ، خودروهای سنگین هستند. و ما همیشه شاهد تصادفات ناگوار در این زمینه هستیم. محور. به

پایان ازنا: شازند هنوز در قول کامل است

حسین گودرزی نماینده مردم سلام من ازنا در مجلس شورای اسلامی گفتن وی با اشاره به آخرین وضعیت این پروژه راهسازی به آنلاین گفت: با اعتبار کافی ، علاوه بر برچیدن پیمانکار معلول و جایگزینی پیمانکار فعال ، ساخت این پروژه را ادامه دهید. چهار خط شتاب گرفته است.

وی گفت: “امیدواریم این پروژه تا بهار سال آینده عملیاتی شود.”

نماینده مردم سلام من ازنا وی با اشاره به دو قسمت پایانی جاده به مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس توافق صورت گرفته با وزارت راه ، آماده سازی و سنگ فرش نهایی قطعه مربوط به جهاد نصر به شرکت بنادر تحویل داده می شود.

گودرزی تصریح کرد: با توجه به عملکرد خوب این شرکت در محدوده “م’من آباد” تا “گنجه” ، انتظار داریم کل مسیر خروجی استان تا خرداد سال آینده تکمیل و افتتاح شود “.

پایان ازنا: شازند هنوز در قول کامل است

وعده ای که تمدید شد!

این اظهارات در حالی بیان می شود که مدیرکل راه و شهرسازی لرستان به آخرین وضعیت چهار اشاره می کند خط ازنا – شازند ، گفت: بخشی از این پروژه در لرستان و 34.4 کیلومتر است که تا کنون 11.2 کیلومتر و 7.5 کیلومتر آن در دهه فجر بهره برداری شده است.

وحید کرم الهی گفت: 15.7 کیلومتر از محور ازنا – شازند در حال ساخت است که در سال 1400 به بهره برداری می رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اعلام کرد: اعتبار هزینه شده برای این چهار نفر خط تا کنون 50 میلیارد تومان بوده و اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آنها 95 میلیارد تومان است.

پایان ازنا: شازند هنوز در قول کامل است

10 سال در انتظار ساخت جاده

بنابراین ، این گزارش ، اگرچه در سال های اخیر بهبود وضعیت جاده ها و اجرای چهار پروژه را تجربه کرده است خط ما به ویژه در استان لرستان بوده ایم ، اما چهار مورد وجود دارد خط محور شوید ازنا – شازند ، که حدود ده سال کلید خورده است ، به دلایل متعددی از جمله کمبود اعتبار ، با سرعت لاک پشت ساخته می شود و همیشه شاهد تصادفات زیادی در آن محور هستیم.

این طرح از جهات مختلف از جمله کوتاه شدن مسیر تردد شمال به جنوب و نبود معابر صعب العبور اهمیت دارد ، در حالی که این محور تنها راه دسترسی مردم شهر است. ازنا در مرکز کشور.

به همین دلایل ، ما شاهد تردد زیاد وسایل نقلیه سنگین در این محور بودیم ، اما در طرف مقابل ، عرض باریک جاده باعث تصادفات زیادی شده است که منجر به مجروح شدن و مرگ در این جاده شده است ، که نیاز به تسریع در تکمیل این پروژه به صورت پاره وقت.


[ بازدید : 121 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 18 شهريور 1400 ] [ 18:01 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]