پیام تبریک رئیس ستاد اجرایی فرمان امام به رئیس جمهور منتخب مردم


محمد مخبر با ارسال پیامی به سید ابراهیم رئیسی پیروزی وی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی وی در اکثریت آرا popular را به وی تبریک گفت. به گزارش مجله ایرانی ، در متن این پیام آمده است: “ما از خداوند متعال برای توفیق و هدایت خود سپاسگزاریم ، که در یک آزمایش …

پیام تبریک رئیس ستاد اجرایی فرمان امام به رئیس جمهور منتخب مردم https://majalehirani.ir/2021/پیام-تبریک-رئیس-ستاد-اجرایی-فرمان-امام/ مجله ایرانی Sat, 19 Jun 2021 17:48:42 0000 اجتماع https://majalehirani.ir/2021/پیام-تبریک-رئیس-ستاد-اجرایی-فرمان-امام/ محمد مخبر با ارسال پیامی به سید ابراهیم رئیسی پیروزی وی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی وی در اکثریت آرا popular را به وی تبریک گفت. به گزارش مجله ایرانی ، در متن این پیام آمده است: “ما از خداوند متعال برای توفیق و هدایت خود سپاسگزاریم ، که در یک آزمایش …

محمد مخبر با ارسال پیامی به سید ابراهیم رئیسی پیروزی وی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی وی در اکثریت آرا popular را به وی تبریک گفت.

به گزارش مجله ایرانی ، در متن این پیام آمده است: “ما از خداوند متعال برای توفیق و هدایت خود سپاسگزاریم ، که در یک آزمایش با شکوه دیگر موفق شده و جلال ملت ایران را گرفته و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، مانند دوره قبل ، رضایت رهبر عالی “این انقلاب مایه افتخار و افتخار ایران اسلامی شد.

حماسه ملت بزرگ ایران در این انتخابات علی رغم گسترده ترین و عجیب ترین تبلیغات بیگانگان برای تحریم انتخابات ، حادثه ای شگفت انگیز بود. حضور مردم در عرصه انتخاب جهادی بزرگ در برابر مداخلات استکباری بود که در محاسبات شیطانی خود مردم را بی تفاوت ، جمهوری اسلامی را بدون حمایت و رهبر محبوب انقلاب آیت الله در تبعید را با اشاره به آیت الله می دانستند. خامنه ای ، ملت ایران این آرزو را کنار گذاشت و بار دیگر دموکراسی مبتنی بر ایمان اسلامی را در بخش درخشان نظام اسلامی به صحنه برد. ایران اسلامی بار دیگر عزم و اراده ، نشاط و سرزندگی و حضور معنادار و پر برکت خود را به مستکبران نشان داد و بار دیگر شیطان بزرگ را شکست داد.

اکنون به برکت لطف رحمانی حضرت حق ، دعای مستجاب حضرت ولی الله العظم روحی فداه ، رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و تلاش های مردم عزیز ، دور جدیدی از مدیریت را شکل داده اند. این کشور قلمرو بیشتری را برای تلاشهای جدید و مدیران جدید گشود.

انتخاب جناب عالی ، انقلابی ، انقلابی ، علمی و توانمند و باتجربه با سابقه مبارزه صادقانه در زمینه های مختلف را تبریک می گویم و از خداوند منان برای دولت جدید و اعلیحضرت این افتخار و موفقیت را مسئلت می نمایم.

سخنان صریح ، قاطع و صادقانه شما در تعهد خود برای خدمت و از بین بردن مستضعفین و مبارزه با فساد و سیاست افتخارآمیز شما در پیروی از آرمانهای اسلام و انقلاب ، که دارای خصلت و سادگی مردمی بود ، توجهات را به خود جلب کرد. خداوند. این جهت گیری باید سرمشق راه و سیاست سیاستمداران در زمان شما باشد ، بنابراین تحت تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری ، می توانید رنج و سختی ملت بزرگ ایران را بسیار کاهش دهید و موفقیت و تعالی آنها را افزایش دهید ، به خواست خدا.

انتهای پیام


[ بازدید : 103 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 30 خرداد 1400 ] [ 13:46 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]