آغاز اجرای پروژه تجهیز تقاطعات شهر تهران به سیستم تامین انرژی بدون وقفه


مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران از آغاز پروژه تجهیز تقاطع های تهران به سیستم UPS خبر داد. به گزارش مجله روز ، کوروش جدیشانی خاطرنشان کرد: تقاطع ها مهمترین راه بندان در جاده های شهری هستند و حل مشکلات و پیوندهای ترافیکی آنها با یک رویکرد منسجم و یکپارچه گامی حیاتی و اساسی در ساماندهی …

آغاز اجرای پروژه تجهیز تقاطعات شهر تهران به سیستم تامین انرژی بدون وقفه https://majale-rooz.ir/2021/06/آغاز-اجرای-پروژه-تجهیز-تقاطعات-شهر-تهر/ مجله روز Mon, 07 Jun 2021 06:35:24 0000 جامعه و خانواده https://majale-rooz.ir/2021/06/آغاز-اجرای-پروژه-تجهیز-تقاطعات-شهر-تهر/ مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران از آغاز پروژه تجهیز تقاطع های تهران به سیستم UPS خبر داد. به گزارش مجله روز ، کوروش جدیشانی خاطرنشان کرد: تقاطع ها مهمترین راه بندان در جاده های شهری هستند و حل مشکلات و پیوندهای ترافیکی آنها با یک رویکرد منسجم و یکپارچه گامی حیاتی و اساسی در ساماندهی …

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران از آغاز پروژه تجهیز تقاطع های تهران به سیستم UPS خبر داد.

به گزارش مجله روز ، کوروش جدیشانی خاطرنشان کرد: تقاطع ها مهمترین راه بندان در جاده های شهری هستند و حل مشکلات و پیوندهای ترافیکی آنها با یک رویکرد منسجم و یکپارچه گامی حیاتی و اساسی در ساماندهی ترافیک در جاده ها است. در شهر ، اختلال در عبور ناوگان حمل و نقل عمومی ، آمبولانس ها و ترافیک غیر ایمن عابر پیاده ، باعث جراحت و مرگ. اما علیرغم قطع مکرر برق در طول شبانه روز و با توجه به اینکه تمام چراغ های شهر به برق شهر متصل هستند ، ایجاد روشی برای روشن نگه داشتن تقاطع ها در طول روز ضروری است.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در اواخر سال گذشته و همچنین فصل تابستان پیش رو و هوای گرم امسال و با در نظر گرفتن اهمیت بالای عملکرد صحیح چراغ های راهنمایی در ترافیک شهری ، این پروژه برای تجهیز تقاطع ها به UPS “سیستم شروع شده است”.
مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران اظهار داشت که تاکنون این تجهیزات در 40 تقاطع زمانی با اولویت بالا با تعیین مدیریت در یک ماه نصب و به بهره برداری رسیده است. وی تصریح کرد: با ایجاد قطع برق مجازی ، صحت و کیفیت عملکرد آنها آزمایش شده است. به دلیل دادگاه عمومی 17 اردیبهشت 1400 ، این تقاطع ها پس از قطع شهر بدون کوچکترین وقفه فعال و خارج از خدمت شدند. که در مورد عملکرد روان این تیم قابل تأیید است.

جدی ثانی با ادعای اینکه شرکت کنترل ترافیک تهران تجهیزات حساسی در تقاطع های شهر دارد و با قطع مکرر برق باعث از بین رفتن عمر این تجهیزات می شود ، در مورد نوع عملکرد این سیستم افزود: (منبع تغذیه بدون وقفه) اجباری است منبع تغذیه الکترونیکی هدف اصلی آن تأمین منبع تغذیه بدون وقفه برای بار مورد نیاز است. این سیستم علاوه بر تثبیت و تنظیم توان شبکه ، از نفوذ سر و صدا و اختلالات شبکه در تجهیزات حساس مصرف کننده جلوگیری می کند.

به گفته وی ، یو پی اس به عنوان منبع تغذیه بدون وقفه ، از انرژی ذخیره شده در باتری برای تأمین انرژی مورد نیاز تجهیزات مصرفی استفاده می کند. در واقع ، استفاده از منبع تغذیه پشتیبان ، مانند منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) ، به ما این امکان را می دهد که بر بیشتر مشکلات ناشی از برق شهر غلبه کنیم و همچنین ما را از قطع کامل برق محافظت کند.

طبق گزارش روابط عمومی شرکت کنترل ترافیک تهران ، جدی ثانی گفت: “اوایل امسال ، در زمان مدیر عامل وقت (مهندس بهروز) ، برخی از تقاطع ها به این سیستم مجهز بودند ، اما سیستم های نصب شده عملاً ناکارآمد بودند و پروژه متوقف و تکمیل شد. این پروژه کار نکرد. همچنین در سال 1 و در زمان مدیر عامل وقت (مهندس جاهد) ، این مجهز به این سیستم در تقاطع “امیر کبیر – گلها” در منطقه 22 بود.

در پایان مدیر کل شرکت کنترل ترافیک استان تهران اظهار داشت: با توجه به نیاز زمان و نیاز مدیریت شهری ، برای مدیریت بهتر جریان ترافیک در زمان های خاص و حل مشکلات و بحران های طبیعی و ناشی از انسان ، این است لازم است تا راه حلهای جامع و عملی ارائه شود. به طور خاص ، فاز اول این پروژه به تقاطع با اولویت بالا و در فاز دوم ، تقاطع دیگر شهر به این سیستم مجهز خواهد شد.

انتهای پیام


[ بازدید : 92 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 20 خرداد 1400 ] [ 0:45 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]