جریمه ۲۲۰ میلیون یورویی گوگل در فرانسه


با توجه به پایگاه داده مجله روز ، آژانس ضد انحصاری فرانسه گفت گوگل از نفوذ خود برای فروش و خرید تبلیغات در سیستم عامل خود استفاده کرده است تا بازار را به نفع خود خراب کند و به ناشران مانند نیوسکورپ آسیب برساند. این تصمیم ظاهری بی سابقه در جعبه سیاه تبلیغات آنلاین است …

جریمه ۲۲۰ میلیون یورویی گوگل در فرانسه https://majale-rooz.ir/2021/06/جریمه-۲۲۰-میلیون-یورویی-گوگل-در-فرانسه/ مجله روز Tue, 08 Jun 2021 08:15:25 0000 عمومی https://majale-rooz.ir/2021/06/جریمه-۲۲۰-میلیون-یورویی-گوگل-در-فرانسه/ با توجه به پایگاه داده مجله روز ، آژانس ضد انحصاری فرانسه گفت گوگل از نفوذ خود برای فروش و خرید تبلیغات در سیستم عامل خود استفاده کرده است تا بازار را به نفع خود خراب کند و به ناشران مانند نیوسکورپ آسیب برساند. این تصمیم ظاهری بی سابقه در جعبه سیاه تبلیغات آنلاین است …

با توجه به پایگاه داده مجله روز ،

آژانس ضد انحصاری فرانسه گفت گوگل از نفوذ خود برای فروش و خرید تبلیغات در سیستم عامل خود استفاده کرده است تا بازار را به نفع خود خراب کند و به ناشران مانند نیوسکورپ آسیب برساند.

این تصمیم ظاهری بی سابقه در جعبه سیاه تبلیغات آنلاین است ، که در آن Google به صورت خودکار فضای تبلیغاتی و ناشران را به صورت کلیک کاربر در یک صفحه وب ، به تبلیغ و ناشران محاسبه و پیشنهاد می کند. Google متعهد به اصلاح این وضعیت و بهبود عملکرد خدمات مدیریت آگهی برای دیگران است.

نهادهای نظارتی ضد انحصاری فرانسه با پیگیری پرونده های جداگانه علیه گوگل ، اپل و فیس بوک ، نظارت بر رفتار ضد رقابتی در تبلیغات آنلاین را آغاز کرده اند. اگرچه پرونده گوگل با جریمه نقدی بسته شد ، اما فیس بوک هفته گذشته سعی کرد با تعهد و جلب رضایت نهادهای نظارتی ، از آن جلوگیری کند.

گوگل در یک پست وبلاگ گفت که متعهد است برای بهبود محصولات خود از نزدیک با تنظیم کنندگان در همه جا همکاری کند این شرکت اعلام کرد ، مطابق توافق اخیر با تنظیم کننده فرانسه ، تغییرات رفتاری مورد توافق را در ماههای آینده آزمایش و طراحی خواهد کرد.

این پرونده به دنبال تحقیق توسط سازمان رقابت فرانسه ، منتشر شده در سال 2018 ، که قدرت گوگل و فیس بوک در تبلیغات آنلاین را برجسته می کند.

Newscorp ، ناشر روزنامه فرانسوی Le Figaro و شرکت رسانه ای Russell Lavo سال ، سال بعد علیه نهادهای نظارتی شکایت کردند. در نوامبر سال 2020 ، گروه لوفیگارو تصمیم گرفت که از این پرونده کناره گیری کند. گوگل و نیوسکورپ نیز در اوایل سال جاری به درگیری های خود پایان دادند و به توافق سه ساله ای دست یافتند که به موجب آن شرکت برای جستجوی اخبار پول پرداخت می کند.

گوگل پیش از این هدف یک رسوایی ضد انحصاری فرانسه بوده و در سال 2019 جریمه 150 میلیون یورویی دریافت کرده است. موتور جستجو در هفته های آینده به دلیل نقض مقررات سرویس اخبار ، با جریمه دیگری روبرو خواهد شد.

وزیر دارایی فرانسه ، برونو لومیر گفت غول های فناوری برای رعایت قوانین رقابت فرانسه نیاز دارند. وی این رفتار گوگل را به ضرر گروه های رسانه ای عنوان کرد که مدل کسب و کار براساس درآمد تبلیغات است.

جریمه اخیر گوگل از طرف رگولاتور فرانسه آخرین مورد از مجموعه تلاش ها برای ورود به بازار این غول فناوری است. سرویس خبری گوگل هفته گذشته موضوع تحقیقات آلمان بود. اتحادیه اروپا و انگلیس همچنین تحقیق در مورد نحوه استفاده این شرکت رسانه های اجتماعی از اطلاعات تبلیغات را در فیس بوک آغاز کرده اند.


[ بازدید : 81 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 19 خرداد 1400 ] [ 1:55 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]