نجات ۹ زرافه در معرض خطر از یک جزیره کوچک در کنیا


در کنیا ، در حالی که 9 زرافه Rothschild در خطر غرق شدن بودند ، یک انجمن زیست محیطی به عنوان یک پروژه چند ماهه ، سرانجام توانست زرافه ها را نجات دهد و آنها را به سلامت برساند. به گزارش مجله ایرانی ، زرافه ها در جزیره لونیگارو در دریاچه بینگو زندگی می کردند …

نجات ۹ زرافه در معرض خطر از یک جزیره کوچک در کنیا https://majalehirani.ir/2021/نجات-۹-زرافه-در-معرض-خطر-از-یک-جزیره-کوچ/ مجله ایرانی Fri, 16 Apr 2021 11:29:49 0000 اجتماع https://majalehirani.ir/2021/نجات-۹-زرافه-در-معرض-خطر-از-یک-جزیره-کوچ/ در کنیا ، در حالی که 9 زرافه Rothschild در خطر غرق شدن بودند ، یک انجمن زیست محیطی به عنوان یک پروژه چند ماهه ، سرانجام توانست زرافه ها را نجات دهد و آنها را به سلامت برساند. به گزارش مجله ایرانی ، زرافه ها در جزیره لونیگارو در دریاچه بینگو زندگی می کردند …

در کنیا ، در حالی که 9 زرافه Rothschild در خطر غرق شدن بودند ، یک انجمن زیست محیطی به عنوان یک پروژه چند ماهه ، سرانجام توانست زرافه ها را نجات دهد و آنها را به سلامت برساند.

به گزارش مجله ایرانی ، زرافه ها در جزیره لونیگارو در دریاچه بینگو زندگی می کردند اما با بالا رفتن سطح آب در اطراف دریاچه ، زمین زیر آب رفت و حیوانات را تهدید به فرار کرد.

ریبا سبی ، مدیر پروژه امداد و نجات در کنیا به خبرگزاری فرانسه گفت: “پروژه نجات زرافه از 3 دسامبر سال 2020 آغاز شد و من خوشحالم که سرانجام این کار به پایان رسید و ما توانستیم همه نه زرافه را به مکانی امن منتقل کنیم.” .

وی گفت: “محل اسکان زرافه شامل 17 کیلومتر فضای باز و ایمن است.” این انتقال همچنین فضای بیشتری برای زرافه ها فراهم می کند. ما حدس می زنیم که ممکن است طی دو یا سه سال آینده جمعیت این زرافه ها افزایش یابد. علائم مثبت را می توان در وضعیت سلامتی اولین زرافه دید که در 3 دسامبر از بین رفت.

به گزارش یورونیوز ، زرافه روچیلد گونه ای در معرض خطر انقراض است و گروه های زیست محیطی در کنیا در تلاشند این گونه را احیا کنند.

انتهای پیام


[ بازدید : 148 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 28 فروردين 1400 ] [ 23:00 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]