بیش از این مردم را آزار ندهید


ما فارغ از هرگونه موجودی و تجزیه و تحلیل اختراع شده ، به راه خود ادامه می دهیم و به حقیقت اعتماد می کنیم تا بتوانیم چراغ ابدی شعار حسینی را در مورد رفتارها ، کردارها و اعتقادات افراد حقوق طلب ببینیم. این روزها متنی به نقل از خبرگزاری سمینار در فضای مجازی در حال …

بیش از این مردم را آزار ندهید https://majale-rooz.ir/2021/02/بیش-از-این-مردم-را-آزار-ندهید/ مجله روز Tue, 02 Feb 2021 17:54:42 0000 عمومی https://majale-rooz.ir/2021/02/بیش-از-این-مردم-را-آزار-ندهید/ ما فارغ از هرگونه موجودی و تجزیه و تحلیل اختراع شده ، به راه خود ادامه می دهیم و به حقیقت اعتماد می کنیم تا بتوانیم چراغ ابدی شعار حسینی را در مورد رفتارها ، کردارها و اعتقادات افراد حقوق طلب ببینیم. این روزها متنی به نقل از خبرگزاری سمینار در فضای مجازی در حال …

ما فارغ از هرگونه موجودی و تجزیه و تحلیل اختراع شده ، به راه خود ادامه می دهیم و به حقیقت اعتماد می کنیم تا بتوانیم چراغ ابدی شعار حسینی را در مورد رفتارها ، کردارها و اعتقادات افراد حقوق طلب ببینیم.

این روزها متنی به نقل از خبرگزاری سمینار در فضای مجازی در حال چرخش است که به طور قطعی مستند شده است. این خبر از شخصی با عنوان “رئیس مرکز تحقیقات و مطالعات استراتژیک مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع)” است !! در آن آمده است: “فراموش نکنیم که حضرت علی اصغر نماد مقاومت و وحدت اسلامی است و بر این اساس این مجمع با یک طرح جامع راه اندازی شد.” اینجا

می بینیم که بازی با کلمات و همسویی اصطلاحات مدرن با قلمرو ناب کودک ، مضامین مقدس مانند شهادت کربلا را نیز به بازی می آورد.
لازم است این افراد را به یاد بیاورید که با کلمات بازی می کنند ، اما در حالت بازی ، به خاندان پیامبر نزدیک نشوید و اجازه دهید که مجلس شما بازی واقعی را انجام دهد و درک این شخصیت های مقدس اسلامی دیروز را بهم نزنید.

در طول مدت انحصاری این خبر و گوینده آن ، باید از خود بپرسید که نماد مقاومت و وحدت اسلامی را از زندگی این نوزاد شهید از کجا آورده اید و می خواهید این فرصت کاذب مجمع را طراحی کنید؟ جام جهانی؟ ؟ و تحمیل هزینه ها و بودجه های شگفت انگیز به مردم فقیر کشورمان.
به راستی این نوع حرکات و تولد های ناسالم که ناشی از آرزوها هستند چه کسانی هستند و می خواهید با این نوع آرایش کجا بروید؟

چهل سال پیش به بهانه ولادت نور حضرت محمد بن عبدالله (ص) هفته وحدت را تعیین کردید تا شیعه و سنی را به هم نزدیک کنید. آیا نتیجه ی برگزاری کنفرانس های سالانه در این واحد با صرف میلیاردها نفر در بودجه صرف شده است؟
امروز اختلافات و درگیری های باورنکردنی بین علاقه مندان و عناصر انقلاب اسلامی در بالاترین و عادی ترین سطوح جامعه وجود دارد و تردیدهای اساسی پایگاه انقلابی را که دستاورد صدها هزار شهید ، جانباز ، اسیر بود ، سرنگون کرد. ، و غیره؛ آقایان ، انشا Godالله ، شما مطمئناً می خواهید یک مجمع جهانی برای مقاومت و وحدت اسلامی ایجاد کنید به بهانه اینکه در هیچ عطاری وجود ندارد.

بگذارید علی اصغر و دیگر شخصیت های مقدس مردم علی اصغر باشند با همان مفاهیم و علاقه ای که روح مردم و روح گذشته های دور را تبلور داده است.
اگر به دنبال نمادهای مقاومت و وحدت اسلامی هستید و می خواهید این نمادها را در مقیاس جهانی طراحی و گسترش دهید ، به اطراف خاندان پیامبر نروید و از نمادهای ساخته شده در این چهل و دو سال استفاده نکنید.

* وکیل و پژوهشگر


[ بازدید : 190 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 16 بهمن 1399 ] [ 15:09 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]