کشف محموله ۲۹۶ کیلویی تریاک و ۳۲۰ آمپول بیهوشی+تصویر


به گفته مقامات ، این سازمان طی دو روز گذشته 296 کیلوگرم تریاک در مرز شیر ، 1.7 کیلوگرم در آستارا و 320 آمپول در بازرگان کشف کرده است. به گزارش مجله ایرانی ، سید روح الله لطیفی سخنگوی گمرک ایران در گزارشی گفت که یافته های گمرک طی دو روز گذشته از دارو گرفته …

کشف محموله ۲۹۶ کیلویی تریاک و ۳۲۰ آمپول بیهوشی تصویر https://majalehirani.ir/2021/کشف-محموله-۲۹۶-کیلویی-تریاک-و-۳۲۰-آمپول/ مجله ایرانی Mon, 01 Feb 2021 12:59:40 0000 رویدادها https://majalehirani.ir/2021/کشف-محموله-۲۹۶-کیلویی-تریاک-و-۳۲۰-آمپول/ به گفته مقامات ، این سازمان طی دو روز گذشته 296 کیلوگرم تریاک در مرز شیر ، 1.7 کیلوگرم در آستارا و 320 آمپول در بازرگان کشف کرده است. به گزارش مجله ایرانی ، سید روح الله لطیفی سخنگوی گمرک ایران در گزارشی گفت که یافته های گمرک طی دو روز گذشته از دارو گرفته …

به گفته مقامات ، این سازمان طی دو روز گذشته 296 کیلوگرم تریاک در مرز شیر ، 1.7 کیلوگرم در آستارا و 320 آمپول در بازرگان کشف کرده است.

به گزارش مجله ایرانی ، سید روح الله لطیفی سخنگوی گمرک ایران در گزارشی گفت که یافته های گمرک طی دو روز گذشته از دارو گرفته تا آمپول برای بیهوشی را شرح داده است.

بزرگترین محموله تریاک را در گمرک / واردات شیر ​​از افغانستان بیابید

طبق توضیحات ارائه شده ، محموله ای در مرز افغانستان و ایران در استانهای سیستان و بلوچستان توسط کامیونی که توسط پرسنل گمرک Milk وارد افغانستان می شود ، پیدا شد که بزرگترین کشف مواد مخدر در این استان توسط گمرک در سالهای اخیر است.

وی گفت: این محموله ها که در دو طرف کف و پشت جعبه های فلزی و در کانال های جوش داده شده جاسازی شده بود ، در تاریخ 3 فوریه ، کارکنان گمرک کامیون را جدا کردند و با هماهنگی دادستان شهرستان هیرمند از سیستان و بلوچستان . سگ های کارآگاه توسط دستگاه های برش ، مواد جاسازی شده ، تخلیه و 296 بسته یک کیلوگرمی مواد مخدر از نوع تریاک توسط مأموران امنیتی و مربیان کشف و تحویل منشی دادگاه شد. مداد مواد مخدر در این استان توسط گمرک بی سابقه است.

اشعه ایکس مرز با شیر گم شده است!

به گفته لطیفی ، کمبود دستگاه های اشعه ایکس در گمرک شیر ، تعداد کمی سگ جستجوگر ، نیاز به تقویت زیرساخت های ورود و خروج گمرک ، نیازهای مهم گمرک ، به ویژه گمرک شیر برای مبارزه با پدیده قاچاق مورد توجه همه مقامات قرار گرفته است.

کشف 1.7 کیلوگرم تریاک در آستارا

اما دستگاه دیگر کشف شده به آستارا برگشت که سخنگوی گمرک در این باره گفت: روز گذشته در استان گیلان و در گمرک مرزی “آستارا” افسران امنیتی و واحد آموزش سگ های جستجو ، یک کیلو و 700 گرم تریاک در ظروف 1 5 لیتر ، نیم لیتر و سه توده وارد شده و پیدا و تحویل مقامات قضایی شد.

وی ابراز امیدواری کرد ستاد مبارزه با مواد مخدر با اجرای کامل مفاد تفاهم نامه مشترک با گمرک ، مانند همیشه به گمرک ایران به عنوان اولین مقام گمرک ضد مواد مخدر کمک کند.

کشف متفکرانه قرص های بیهوشی

سخنگوی گمرک همچنین در مورد کشف آمپول برای بیهوشی توضیح داد: مأموران گمرک بازرگان موفق شدند قبل از خروج از کشور بیش از 320 آمپول قاچاق از یک کامیون حامل کالا برای صادرات کشف کنند.

وی افزود: این محموله زمانی کشف شد که مأموران گمرک کامیون را به سمت صادرات پی وی سی با آنلاین و موم ایمن از درب خروجی صادرات به واحد کنترل مضاعف Xuri و در عین حال استفاده از سگ های شکاری برای کنترل محموله پیدا کردند. در نتیجه ، 320 واحد آمپول آموزشی “کتامین” ، 10٪ 5 میلی گرم تولید شده در ایران ، که در اسناد مربوط به محصول ذکر نشده بود ، توسط واحد آموزش سگ ها کشف شد.

به گفته لطیفی ، بررسی ها نشان می دهد سیم آب بند چادر این کامیون بریده شده است.

تصاویر مربوط به کشف محموله های تریاک در مرز با شیر

تصاویر مربوط به تشخیص محموله های آمپول با بیهوشی

انتهای پیام


[ بازدید : 194 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 14 بهمن 1399 ] [ 6:49 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]