نتایج امروز و برنامه ادامه بازی های هفته دوازدهم لیگ برتر


با توجه به پایگاه داده مجله روز ، لیگ برتر فوتبال ایران با سه مسابقه در شهرهای مشهد ، تهران و اصفهان این هفته دوازدهم را به هفته دوازدهم وارد کرده است. در مشهد ، شهر خودرو موفق شد با گل امین قاسمی نژاد نساجی را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد داور این …

نتایج امروز و برنامه ادامه بازی های هفته دوازدهم لیگ برتر https://majale-rooz.ir/2021/01/نتایج-امروز-و-برنامه-ادامه-بازی-های-هفت/ مجله روز Wed, 20 Jan 2021 15:34:09 0000 عمومی https://majale-rooz.ir/2021/01/نتایج-امروز-و-برنامه-ادامه-بازی-های-هفت/ با توجه به پایگاه داده مجله روز ، لیگ برتر فوتبال ایران با سه مسابقه در شهرهای مشهد ، تهران و اصفهان این هفته دوازدهم را به هفته دوازدهم وارد کرده است. در مشهد ، شهر خودرو موفق شد با گل امین قاسمی نژاد نساجی را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد داور این …

با توجه به پایگاه داده مجله روز ،

لیگ برتر فوتبال ایران با سه مسابقه در شهرهای مشهد ، تهران و اصفهان این هفته دوازدهم را به هفته دوازدهم وارد کرده است.

در مشهد ، شهر خودرو موفق شد با گل امین قاسمی نژاد نساجی را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد داور این مسابقه حسن اکرمی برای حفظ آرامش جو مسابقه مشکل داشت و استفاده کرد 10 برابر کارت زرد!

مربی شهید خودرو ، سید مهدی رحمتی به همراه محمد نوازی و علی سامره ، دو دستیار وی ، از داور کارت زرد دریافت کردند.

محمدمهدی نظری (9) از نساجی ، صادق صادقی (55) از شهر خودرو ، عبدالکریم اسلامی (55) از نساجی ، فرشاد فرجی (67) از شهر خودرو ، امین قاسمی نژاد (90) از شهر خودرو ، اکبر صادقی (90) از شهر خودرو و یزدان دوست (94) از شهر خودرو بخاطر لگد زدن توپ بعد از سوت داور کارت زرد از داور گرفت.

ذوب آهن در اصفهان با تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان موافقت کرد تا دیگر مدیران ذوب را متقاعد کند که باید تغییرات گسترده ای روی نیمکت تیمش ایجاد کند و رحمان رضایی را اخراج کند. رحمان رضایی قرار بود از 5 بازی باقیمانده تیمش 11 امتیاز کسب کند ، اما تا به امروز که 2 بازی از این 5 بازی گذشته است ، ذوب تنها 1 امتیاز دیگر کسب کرده و بعید است پیروزی 3 بازی بعدی خود را ثابت کند مسابقات تا اواسط فصل لیگ بیستم. آن را بچشید!

امروز در یک مسابقه دیگر ، مس رفسنجان موفق شد پیکان را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد. در این بازی پرماجرا ستاری برای اولین بار اولین گل مسابقه را برای پیکان به ثمر رساند. سپس مس رفسنجان بود که دو گل از فراز امامعلی و سجاد آشوری به ثمر رساند.

گل تساوی پیکان در نیمه دوم توسط درویشی در دروازه رفسنجانی به ثمر رسید ، اما این پایان کار نبود و شاگردان ربیعی در دقیقه 79 موفق به کسب سه امتیاز شیرین شدند که فراز امامعلی دوباره شماره گرفت.

نتایج امروز و ادامه مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر


[ بازدید : 234 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 3 بهمن 1399 ] [ 6:02 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]