جزئیات بازسازی خانه‌های سیل‌زده/ پیشرفت ۹۷ درصدی واحدهای احداثی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار آنلاین مسعود رضایی در یک نشست مجازی با خبرنگاران ، در سخنرانی خاطر نشان شد که پس از طغیان در استان ، کار تعمیرات کلیه واحدهایی که نیاز به تعمیر داشتند به پایان رسیده است. : همچنین ساخت 12 هزار و 621 واحد پس از طغیان در دستور کار قرار گرفت. افزایش …

جزئیات بازسازی خانه‌های سیل‌زده/ پیشرفت ۹۷ درصدی واحدهای احداثی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://majale-rooz.ir/2021/01/جزئیات-بازسازی-خانه‌های-سیل‌زده-پیش/ مجله روز Wed, 20 Jan 2021 03:28:10 0000 عمومی https://majale-rooz.ir/2021/01/جزئیات-بازسازی-خانه‌های-سیل‌زده-پیش/ به گزارش خبرنگار آنلاین مسعود رضایی در یک نشست مجازی با خبرنگاران ، در سخنرانی خاطر نشان شد که پس از طغیان در استان ، کار تعمیرات کلیه واحدهایی که نیاز به تعمیر داشتند به پایان رسیده است. : همچنین ساخت 12 هزار و 621 واحد پس از طغیان در دستور کار قرار گرفت. افزایش …

به گزارش خبرنگار آنلاین مسعود رضایی در یک نشست مجازی با خبرنگاران ، در سخنرانی خاطر نشان شد که پس از طغیان در استان ، کار تعمیرات کلیه واحدهایی که نیاز به تعمیر داشتند به پایان رسیده است. : همچنین ساخت 12 هزار و 621 واحد پس از طغیان در دستور کار قرار گرفت.

افزایش 97 درصدی مسکن مسکونی

وی با بیان اینکه از این تعداد 11 هزار و 484 واحد روستایی و یک هزار و 137 واحد شهری است ، افزود: این تعداد واحد با پیشرفت فیزیکی تقریبی 97 درصد در حال تکمیل است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت: متناسب با تلاش و مهارت متقاضیان و قربانیان کار در این زمینه ، تکمیل می شوند.

رضایی اشاره می کند که بقیه واحدها اند، واحدهایی که ساخت آنها دیر آغاز شد یا دارای مشکلات خاصی بودند ، مانند پروانه ، وراث ، قانونی اند، ادامه: بیشتر افرادی که واقعاً قربانی شده و به مسکن احتیاج داشتند ، از همان ابتدا کار خود را شروع کردند و به نتیجه رسیدند.

تخصیص 220 میلیارد برای پروژه های زیربنایی

وی در جای دیگری از سخنان خود به پروژه های عمرانی آسیب دیده از سیلاب اشاره کرد و گفت: 220 میلیارد تومان برای ساخت زیرساخت ها در نظر گرفته شد که 120 میلیارد تومان آن در نظر گرفته شده است. به سه پروژه شاخص دیواری پلدختر ، “چم آنلاین” و “بابازید” تعریف شد و 100 میلیارد نفر دیگر برای اجرای پروژه های امنیتی در استان هزینه شد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت: اعتبارات این حوزه 100 درصد جذب شد.

چرا بعضی از واحدها ساخته یا تمام نشده اند؟

رضایی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه در شهر مامولان 259 متقاضی ساخت یک واحد مسکونی شناسایی شدند ، ادامه داد: از این تعداد تقریباً 220 واحد در سایت “شهید سلیمانی” پارک شده بودند. .

وی با بیان اینکه تسهیلات مصوب توسط این متقاضیان پرداخت شده است ، گفت: بخشی از زیرساخت ها ، آماده سازی ، راه سازی ، سنگفرش توسط ستاد اردبیل انجام شده و مابقی آثار ، تا مرحله آسفالت ، در دستور کار بنیاد مسکن استان قرار دارد. و پیمانکار شما انتخاب شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: بقیه واحدها متعلق به افرادی است که ساخت واحدها را با تأخیر آغاز کرده اند و همین امر باعث شده هزینه بالای مواد به وجود بیاید. وی گفت: “همچنین ، برخی از این افراد دریافتند كه آنها از نظر مصوب در این زمینه مطابقت ندارند و حمل آنها نیز خود ضروری بود.

رضایی اظهار داشت: حتی براساس نظارت و هماهنگی استاندار با بانک سینا ، تفاهم نامه ای برای پرداخت 15 میلیون تومان دیگر برای هر واحد تسهیلات امضا شد ، بسیار خوب استقبال شود “.

وی گفت: نیاز است که مردم به کار خود بپردازند و اهداکنندگان برای کمک به این افراد نیاز دارند.

“چم آنلاین” چطور؟

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه نزدیک به شش میلیارد و 400 میلیون تومان برای سایت های “چم آنلاین” در نظر گرفته شده است ، خاطرنشان کرد: این سایت ساخته شد و بخشی از اعتبار برای برنامه ریزی و اصلاح شبکه راه استفاده شد.

رضایی با تأکید بر اینکه “چم آنلاین” دهکده ای بزرگ است و نیاز به زیرساخت های زیادی دارد ، گفت: “حجم خسارت سیل در این منطقه زیاد بود ، ما در حال رصد هستیم و در صورت تأمین اعتبار مجدد ، بنیاد “مسکن در استان به کار خود ادامه خواهد داد.”

افتتاح 1813 واحد در چگنی

وی در جای دیگری از سخنان خود با اشاره به سایت شهر ابوذر در شهر چگنی نیز اظهار داشت: صندلی استان مرکزی از اعتبارات موجود ، سایت ‘تملک و زمین.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان اظهار داشت: کل مبلغ این سایت 72 قطعه بود ، ساخت قسمت اصلی برای ستاد مرکزی استان مرکزی و دیگری بخشی که حدود 35 واحد داشت ، در دستور کار سپاه قرار گرفت.

رضایی گفت: تسهیلات و کمک هزینه های رایگان به متقاضیان پرداخت می شد و قسمت تکمیلی آن توسط سپاه تأمین می شد.

وی گفت: یک هزار و 813 خانه روستایی در این شهرستان ساخته شده و عمدتا مورد بهره برداری قرار گرفته است.

هزینه بازسازی و تعمیرات چقدر پرداخت شده است؟

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان در بخشی دیگر از سخنان خود تأکید کرد که براساس تصمیم هیئت دولت ، 1150 میلیون تومان تسهیلات برای استان و 376 میلیارد کمک هزینه رایگان برای واحدهای آسیب دیده در نظر گرفته شد. این اعتبارات کاملاً جذب شد.

رضایی با بیان اینکه این اعتبارات صرف بازسازی و مرمت واحدهای آسیب دیده شده است ، گفت: علاوه بر این اعتبارات لازم از 103 پروژه زیربنایی استان و اعتبارات ماده 10 نیز جذب شد که مبلغ 46 میلیارد و 700 میلیون تومان برای 260 پروژه زیربنایی در روستاها. وی دریافت كه این پروژه ها نیز با همكاری دهیاران ، دهیاری ها و دیگران به اتمام رسیده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه در خرم آباد و شهر سپیددشت به هزار و 355 مورد مسکن روستایی و شهری خسارت وارد شده است ، افزود: “این تعداد واحد به بهره برداری رسید و سه واحد و یک واحد باقی مانده است. چهار درصد ” اند که امیدواریم به زودی به نتیجه برسد.


[ بازدید : 173 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 1 بهمن 1399 ] [ 19:04 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]