سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد بارز ولایتمداری بود


به گزارش مجله روز؛ حجت الاسلام علی متین روز چهارشنبه در اولین سالگرد شهادت سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و چهلمین شهادت محسن فخری زاده ادعا کرد که این شهید نمادی از اخلاص ، دموکراسی و حکومتداری است. در عمل و در حوزه سیاسی خود ، به الگویی برای موفقیت در مدل ملی و حتی فراملی …

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد بارز ولایتمداری بود https://majale-rooz.ir/2021/01/سردار-شهید-حاج-قاسم-سلیمانی-نماد-بارز-و/ مجله روز Fri, 01 Jan 2021 01:31:19 0000 استان ها https://majale-rooz.ir/2021/01/سردار-شهید-حاج-قاسم-سلیمانی-نماد-بارز-و/ به گزارش مجله روز؛ حجت الاسلام علی متین روز چهارشنبه در اولین سالگرد شهادت سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و چهلمین شهادت محسن فخری زاده ادعا کرد که این شهید نمادی از اخلاص ، دموکراسی و حکومتداری است. در عمل و در حوزه سیاسی خود ، به الگویی برای موفقیت در مدل ملی و حتی فراملی …

به گزارش مجله روز؛ حجت الاسلام علی متین روز چهارشنبه در اولین سالگرد شهادت سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و چهلمین شهادت محسن فخری زاده ادعا کرد که این شهید نمادی از اخلاص ، دموکراسی و حکومتداری است. در عمل و در حوزه سیاسی خود ، به الگویی برای موفقیت در مدل ملی و حتی فراملی تبدیل شده بود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی به برکت بینش در بین مسلمانان جهان محبوب شد ، اظهار داشت: شهید سلیمانی از آن افراد نادری بود که اکنون از نظر داشتن شلیک به الگویی برای آزادی خواهان تبدیل شده است. ویژگی های ارزشمند ، خوب و دانش. است.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در پیکر شهدای آذربایجان غربی در مورد اراده وی در قبال ملت ایران گفت: اراده حاج قاسم سلیمانی برای ملت ایران حمایت از ولی فقیه و برای حفظ اسلام ، نظام و رهبری دانش داشته باشید و برای همیشه بمانید.

حجت الاسلام متین افزود: او واقعاً پیشوای قلبها بود زیرا فقط برای اسلام و رضای خدا کار می کرد و از این راه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی در مورد فتنه 1388 ادامه داد: امسال به دلیل عدم دانش برخی افراد باعث فتنه شدند و قدم های دشمن را پیمودند و با حضور خود سعی در از بین بردن انقلاب داشتند.

وی افزود: در تاریخ نهم دسامبر مردم با حضور و بینش فراوان خود باعث شدند که فتنه دشمنان خارجی که با همکاری دشمنان داخلی برنامه ریزی شده بود ، خاموش شود.

سردار سلیمانی جان خود را فدای امنیت و آسایش جهان اسلام کرد

امام بوکان با تأیید اینکه خدمات سردار سلیمانی برای تأمین امنیت جهان اسلام غیرقابل انکار است ، گفت: “این شهید بزرگوار برای دفاع از پرچم اسلام و مقدسات اسلامی و تلاشهایی که ساخته شده برای محافظت از جهان اسلام هرگز فراموش نخواهد شد. ” و مردم فراموش نخواهند کرد.

استاد ملا عباس احمدی افزود: ترس از دشمنان در حاج قاسم سلیمانی باعث شد که وی ناجوانمردانه و در تاریکی شب به شهادت برسد.

وی با بیان اینکه دشمنان وحدت مسلمانان را هدف قرار می دهند و می خواهند امت اسلامی را با امت اسلامی نابود کنند ، اظهار داشت: وحدت و همدلی باید همیشه بین امت اسلامی و هرکسی که بین مسلمانان تفرقه ایجاد کند وجود داشته باشد آنها از صحنه مسلمانان ناپدید می شوند. زمان.

در پایان این مراسم از یکی از رزمندگان مدافع حرم ، یکی از مدافعان بهداشت ، رئیس بیمارستان شهید قلی پور و یکی از تولیدکنندگان این شهرستان تقدیر شد.


[ بازدید : 192 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 14 دی 1399 ] [ 1:03 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]