سازمان لیگ هیچ گرایشی به تیم خاصی ندارد


به گزارش آژانس ورزشی خبرگزاری آنا ، “سهیل مهدی” رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در رابطه با بازی تیم های ماشین سازی مسجد سلیمان گفت: و Oil و مشکلات پیش آمده در این زمینه: طبق قانون ، 24 ساعت قبل از مسابقات ، سازماندهی بازی ، از جمله ورود دوربین و بسیاری دیگر از …

سازمان لیگ هیچ گرایشی به تیم خاصی ندارد https://majale-rooz.ir/2020/12/سازمان-لیگ-هیچ-گرایشی-به-تیم-خاصی-ندارد/ مجله روز Tue, 29 Dec 2020 09:42:06 0000 نشاط https://majale-rooz.ir/2020/12/سازمان-لیگ-هیچ-گرایشی-به-تیم-خاصی-ندارد/ به گزارش آژانس ورزشی خبرگزاری آنا ، “سهیل مهدی” رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در رابطه با بازی تیم های ماشین سازی مسجد سلیمان گفت: و Oil و مشکلات پیش آمده در این زمینه: طبق قانون ، 24 ساعت قبل از مسابقات ، سازماندهی بازی ، از جمله ورود دوربین و بسیاری دیگر از …

به گزارش آژانس ورزشی خبرگزاری آنا ، “سهیل مهدی” رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در رابطه با بازی تیم های ماشین سازی مسجد سلیمان گفت: و Oil و مشکلات پیش آمده در این زمینه: طبق قانون ، 24 ساعت قبل از مسابقات ، سازماندهی بازی ، از جمله ورود دوربین و بسیاری دیگر از رویدادها ، باید در اختیار سازمان لیگ. در ارتباط با این مسابقه ، علی رغم تعهدات و قول هایی که به ما دادند ، برخی از دوستان در برگزاری این مسابقه وقفه ایجاد کردند.

وی ادامه داد: ما از روز قبل متوجه این مشکلات شده بودیم و پس از صحبت با صاحب باشگاه ماشین سازی ، از او خواستیم که مشکل خود را در برگزاری مسابقات وارد نکند ، زیرا این تعداد طرف دیگری دارد ، و این تیم نفت مسجد سلیمان و همچنین همه هواداران. ” آنها فوتبالی هستند که بعد از مذاکراتی که با مالک آن باشگاه داشتیم ، فکر کردیم همه مشکلات برطرف شده است ، اما در ابتدای مسابقه و بعد از آن ، تعجب و تعجب کردیم. فکر می کنم وقفه در برگزاری این مسابقه یک تصمیم شخصی بود.

مهدی در مورد قانون برخورد با این حوادث در فوتبال گفت: طبق قانون به محض بروز هرگونه تخلف قانونی در یک مسابقه توسط ناظر مسابقه به آن اطلاع داده می شود و کتباً به دادگستری ارائه می شود. .

سهیل مهدی در زمین تیم فوتبال سپاهان و ماشین سازی گفت: تاکنون و طبق آنچه اتفاق افتاده است ، سازمان لیگ بازی را به ورزشگاه یادگار امام منتقل کرده است. اما اگر باشگاه اتومبیل تضمین های لازم را برای برگزاری این مسابقه در ورزشگاه خود تا فردا بدهد ، این مسابقه در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی برگزار می شود.

رئیس کمیته مسابقات لیگ در مورد اعتراض به برنامه اعلام شده گفت: “ما در ابتدای لیگ به دلیل شیوع ویروس تاج قادر به برگزاری مسابقات نبودیم. از حضور تیم پرسپولیس در فینال آسیا ، لیگ ما مجبور شد 4 هفته عقب باشد ، اما ما سعی کردیم مسابقات را به بهترین شکل جشن بگیریم.

وی گفت: فراموش نکنیم که از 30 هفته مسابقات لیگ ما فقط سه مسابقه با مشکل روبرو شده و فقط چند تیم با مشکل روبرو شده اند اما متاسفانه انتقاداتی صورت گرفته و تیم ها به اعتراض عادت کرده اند.

مهدی ادامه داد: اگر برخی از تیم ها با مشکل روبرو شده اند فرصت و فضای متقابل را در اختیار خودمان قرار داده ایم که بر خلاف سال های گذشته 7 یا 8 روز فرصت و فضای بازی های آنها وجود دارد. .

مهدی گفت: ما می توانستیم دو کار انجام دهیم. یا کل بازی را متوقف می کنیم و بازی های تاخیری را انجام می دهیم و سپس لیگ را ادامه می دهیم ، یا نحوه بازی الان ، اما باز هم تأکید می کنم که این مشکلات 2 یا 3 هفته ابتدای لیگ است. . ما از تیم ها می خواهیم کمی صبر داشته باشند و به ما در جشن گرفتن بازی ها کمک کنند.

مهدی در مورد حملات تیم پرسپولیس در برنامه ریزی لیگ گفت: واقعیت این است که هیچ یک از ما تمایل به رنگ آمیزی نداریم و سازمان لیگ برای همه تیم ها برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام /


[ بازدید : 181 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 11 دی 1399 ] [ 16:38 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]