۲۲ ویژگی اختلاسگر فرهنگی – مجله روز


به گفته بسیاری از اندیشمندان عدالت خواه ، خطر این گروه از اختلاس کنندگان بیشتر از کسانی است که جیب خود را از نظر مالی خالی می کنند زیرا این افراد “مزایای” زیادی دارند ، اما آسیب نامحسوس آنها بسیار بیشتر است. در واقع ، زمینه هر نوع سرقت اموال بیگانه از قبل در زمینه …

۲۲ ویژگی اختلاسگر فرهنگی – مجله روز https://majale-rooz.ir/2020/12/۲۲-ویژگی-اختلاسگر-فرهنگی-مجله-روز/ مجله روز Wed, 30 Dec 2020 23:54:58 0000 عمومی https://majale-rooz.ir/2020/12/۲۲-ویژگی-اختلاسگر-فرهنگی-مجله-روز/ به گفته بسیاری از اندیشمندان عدالت خواه ، خطر این گروه از اختلاس کنندگان بیشتر از کسانی است که جیب خود را از نظر مالی خالی می کنند زیرا این افراد “مزایای” زیادی دارند ، اما آسیب نامحسوس آنها بسیار بیشتر است. در واقع ، زمینه هر نوع سرقت اموال بیگانه از قبل در زمینه …

به گفته بسیاری از اندیشمندان عدالت خواه ، خطر این گروه از اختلاس کنندگان بیشتر از کسانی است که جیب خود را از نظر مالی خالی می کنند زیرا این افراد “مزایای” زیادی دارند ، اما آسیب نامحسوس آنها بسیار بیشتر است. در واقع ، زمینه هر نوع سرقت اموال بیگانه از قبل در زمینه “فرهنگ” رخ داده است. شناختن آنها آسان نیست ، با این حال ، بررسی دقیق عملکرد ، آثار و شرایط آنها در طی چندین سال ویژگی هایی را می تواند در قالب کتاب ارائه دهد ، اما نکات مشترک:

1- انحصارات و وندک باسواد هستند؛ به نظر می رسد آنها عاشق فرهنگ هستند ، اما در واقع سودآور هستند.
2- آنها از اصول آداب و آداب ، خوش لباس و مودبانه صحبت می کنند و اغلب نگاه عاقلانه ای به دیگران دارند.
3- “مدیریت” را دوست دارند؛ نه دانش و تجربه علم مدیریت مدیریت غلات ، فقط هیئت مدیره با عوارض جانبی آن ، مانند: صندلی چرخدار ، دبیر ، پیشخدمت و غیره
4- همه جا هستند؛ گاهی مدیرکل یک نهاد بین المللی ، گاهی رئیس یک بنیاد فرهنگی ، و گاهی با ظاهر نشریه یا مجموعه ای از اطلاعات ، در مقطعی در قالب یک دانشمند کارشناس …
5- آنها چندین دهه همیشه رئیس جمهور بوده اند. آنها همیشه شکایت می کنند: پروردگارا! آنها ما را رها نمی کنند … ما چاره ای جز خدمت نداریم ..
6. به حدی که دائماً خرد و تحقیر شوند؛ آنها در برابر مافوق احترام و احترام می گذارند؛ اجازه ندهید که گرد و غبار روی میز شما بماند.
If- اگر گواهینامه و پلاک می خواهید همه در جلوی اتاق آویزان شده و صورت شما آویزان است.
8- آنها شکایت دارند که گروه فرهنگ مظلوم واقع شده و بودجه تحقیقات محدود است. علاوه بر این ، آنها آمارها و جداول عمومی را از کشورهای دیگر ارائه می دهند تا نشان دهند ما از نظر بودجه چقدر عقب هستیم.
9. آنها معمولاً چندین سایت تحقیقاتی با هم دارند و در چندین دانشگاه نیز تدریس می کنند. در یک یا دو مجله تحقیقاتی ، آنها سردبیر یا مدیر عامل هستند. بدون مطالعه دقیق چندین کتاب در طول سال.
10. از حضور م ofثر نخبگان جوان و چهره های جدید به شدت پرهیز کنید ، مگر اینکه اطمینان داشته باشند که هیچ مانعی در حمایت ، ارتقا و ریاست جمهوری ندارند.
11- آنها سعی می کنند در بالاترین سطح نظارت باشند ، به طوری که فقط آنها دیگران را کنترل می کنند و هیچ کس نمی تواند بر آنها نظارت کند.
12. در جلسات تصمیم گیری ، به عنوان مثال ، برای دادن امتیاز به معلم یا کتاب یا تصویب برنامه ، آنها معمولاً چیزی نمی گویند ، فقط عطسه و سرفه یا بالا کشیدن ابرو ، به مقصد می رسند.
13. اکنون به مدت یک سال که دوره ریاست وی به پایان می رسد ، آنها قصد دارند پایگاه جدیدی را رزرو کنند.
14- آنها مانند دیپلماتهای باتجربه صحبت می کنند ، با تنی حساب می کنند و از او حساب می کنند ، بنابراین مخاطب باید حدس بزند منظور سخنران چیست … اگر کسی بخواهد آن را بررسی کند ، بلافاصله می گوید: کاملاً برعکس!
15- هدف اصلی استفاده کامل از امکانات و امکانات مانی است که تحت نظارت آن است. تا آنجا که ممکن است ، آنها از افراد معتبر و متخصصان سطح پایین برای تبلیغ و تبلیغ برنامه های شخصی استفاده می کنند.
16- آنها دائماً در مورد افراد با نفوذ مشاوره و شایعات می کنند تا موقعیت فعلی خود را حفظ کنند یا مدیریت ارشد را بپذیرند ، اما در ظاهر آنها طوری رفتار می کنند که گویی باید تکالیف خود را انجام دهند.
17- از آثار آنها ، اگر نه همه ، مشخص است که بیشتر آنها مستقیماً یا غیرمستقیم به مکانی که مسئولیت آن را دارند مربوط می شوند.
18. از آنجا که آنها کارهای مهم یا برنامه های خلاقانه انجام نمی دهند ، آنها همیشه رئیس هستند و یک کار معمولی انجام می دهند
هوا گرم است و آنها برای جلوگیری از تغییرات و نوآوری ها با مقررات مطابقت دارند.
19- نظرات خبرگان را خلاصه کرده و آنها را به مافوق خود ارائه دهید ، گویی که آنها خالق آن هستند.
20. ذکر عناوین و تمایزها در مکاتبات و جلسات الزامی است. به عنوان مثال ، اگر سهواً عنوان “پزشک” را حذف کنید ، این یک توهین بزرگ محسوب می شود. با این حال ، هیچ کس نمی داند که وی کی ، کجا و با چه اعتبار علمی مدرک را بدست آورده است. است
21. کمتر در دسترس است: به طور کلی ، یک دفتر بزرگ و طولانی توسط نیروهای مرید احاطه شده است ، اگرچه اغلب غیرفعال است ، نشان می دهد که ماهها فرصت ندارد.
22- اوبی اوبی با دانستن اینکه اختلاسگر فرهنگی شناسایی و شناسایی نشده است ، نه تنها همچنان نگران است ، بلکه برای مدت طولانی منابع انسانی ، معنوی و مالی سازمان را به نفع خود مصادره می کند.

و نکته اصلی؛ او می داند که چگونه از نظرات ، برنامه ها و ایده های همکاران در موسسه تحت رهبری خود به گونه ای استفاده کند که دائماً رزومه خود را تغذیه کند و هیچ اتفاقی نیفتد.


[ بازدید : 184 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 11 دی 1399 ] [ 16:10 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]