واکسن ایرانی بالای ۹۰ درصد مؤثر است


دکتر حمیدرضا جمشیدی ، در برنامه اصلی امشب در مجله روز ، موارد زیر را بیان کرد: در جهان از 8 روش (سیستم عامل) برای ساخت واکسن استفاده می شود که یکی از آنها استفاده از خود ویروس Crona است و این به دو شکل وجود دارد ، یکی با غیرفعال سازی ویروس ، یکی …

واکسن ایرانی بالای ۹۰ درصد مؤثر است https://majale-rooz.ir/2020/12/واکسن-ایرانی-بالای-۹۰-درصد-مؤثر-است/ مجله روز Tue, 29 Dec 2020 23:50:36 0000 عمومی https://majale-rooz.ir/2020/12/واکسن-ایرانی-بالای-۹۰-درصد-مؤثر-است/ دکتر حمیدرضا جمشیدی ، در برنامه اصلی امشب در مجله روز ، موارد زیر را بیان کرد: در جهان از 8 روش (سیستم عامل) برای ساخت واکسن استفاده می شود که یکی از آنها استفاده از خود ویروس Crona است و این به دو شکل وجود دارد ، یکی با غیرفعال سازی ویروس ، یکی …

دکتر حمیدرضا جمشیدی ، در برنامه اصلی امشب در مجله روز ، موارد زیر را بیان کرد: در جهان از 8 روش (سیستم عامل) برای ساخت واکسن استفاده می شود که یکی از آنها استفاده از خود ویروس Crona است و این به دو شکل وجود دارد ، یکی با غیرفعال سازی ویروس ، یکی با کاهش ویروس ، ما از ویروس غیرفعال در تولید واکسنی استفاده کردیم که امروز با تزریق سه نفر آزمایش شده است.

دکتر جمشیدی با بیان اینکه واکسن چینی مورد استفاده در کشورهای عربی مانند واکسن ما ساخته شده است ، افزود: “استفاده از مواد ژنتیکی روش دیگری برای ساخت واکسن است که در ستاد اجرایی نیز استفاده می شود. امام و در شرکتی مبتنی بر دانش این روش “. این واکسن روی موش ها استفاده و آزمایش می شود و به زودی روی میمون ها آزمایش می شود.

وزیر تاج گفت: “دو روش دیگر وجود دارد كه از پروتئین هایی استفاده می كند كه م Instituteسسه پاستور از آنها برای ساخت واكسنی استفاده می كند كه روی میمون ها آزمایش شده و نتایج خوبی داشته است.”

یکی از اعضای ستاد مبارزه با فساد تاجگذاری با تأکید بر اینکه تقریباً تمام روشهای مورد استفاده در دنیا به عنوان بستر ساخت واکسن در ایران نیز انجام می شود ، افزود: تزریق واکسن انستیتو توسط انسان رازی یک ماه دیگر شروع می شود. ”

وی اظهار داشت: در هر صورت با تمرکز بر تولید واکسن تاج ، خواه به نتیجه برسیم یا نرسیم ، پایگاه علمی کشور بهبود می یابد و این تهدید تاج فرصت های جدیدی را برای کشور ایجاد کرده است.

جمشیدی ، “ما منتظر نتایج واکسن هستیم.” مورد بررسی قرار می گیرد.

“واکسن ما 100٪ ایرانی است ، از صفر تا 100 است. گاهی اوقات ما فراموش می کنیم که چه زیرساخت هایی در تولید واکسن در کشور داریم ، ما افراد خارق العاده ای مانند مرحوم میرشمسی داشتیم و امروز میرشمسی های جوان بسیار خردمند هستند و آنها 24 ساعته کار می کنند. امروزه ما خودمان واکسن های دیفتری ، کزاز ، هپاتیت ، فلج اطفال را تولید و مصرف می کنیم.

وی گفت: “ما زیرساخت های لازم برای تولید واکسن را داریم ، بنابراین باید کارهای بیشتر و بهتری انجام دهیم و هنوز هم باید به نقطه مورد نظر برسیم.”

دبیر ستاد تاج ملی گفت: “ما در حال انجام کارهای علمی هستیم و این آزمایش ها و خطاهایی دارد.” “ما امیدواریم که نتایج را از حیوانات در انسان نیز بدست آوریم.”

جمشیدی گفت: “گاهی اوقات تولید واکسن ده سال طول می کشد ، اما به دلیل شرایط اضطراری در جهان ، این مسیر را کوتاه می کند و تجربه خوبی برای همه است.

وی درباره تولید انبوه واکسن و شروع واکسیناسیون گفت: “تاریخ دقیق را نمی توان پیش بینی کرد ، اما ما انتظار داریم طی شش یا هفت ماه آینده به نقطه تولید نیمه صنعتی برسیم.”

“جدا از ساخت واکسن ، ما همچنین در مورد ایجاد یک خط تولید بحث کرده ایم و یک خط تولید نیمه صنعتی برای تولید 1.5 میلیون دوز داریم ، اما باید منتظر نتایج آزمایش واکسن باشیم “، دبیر ستاد تاج ملی گفت.

دکتر جمشیدی در مورد جهش ویروس و تأثیر واکسن گفت: “به نظر می رسد استفاده از ویروس تاج کل برای ساخت واکسن در برابر جهش ویروس بهتر عمل می کند ، یعنی همان واکسنی که درست کردیم


[ بازدید : 200 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 11 دی 1399 ] [ 12:02 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]