بالم لب


بالم لب یا شامپوی لب ماده ای مومی مانند است که به صورت موضعی روی لب ها قرار می گیرد تا لب ها را رطوبت زده و برطرف کند ، ورم های گوشه ای ، ورم دهان یا زخم های سرد را برطرف کند. مومیایی کننده لب اغلب حاوی موم یا موم کارناوبا ، کافور ، الکل استیل ، لانولین ، پارافین و بنزین و سایر مواد تشکیل دهنده است. برخی از انواع شامل رنگ ، طعم ، عطر ، فنل ، اسید سالیسیلیک و ضد آفتاب هستند.

بالم لب نوعی موم یا پماد است که دارای موادی با خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی می‌باشد و با عملکرد آب رسانی و چرب نگه داشتن سطح پوست لب ، بدون ایجاد سنگینی و چسبندگی ، زیبایی و سلامت آن را حفظ می کند از خشکی و ترک خوردگی آن جلوگیری می‌کند. جالب است بدانید که در لب هیچ غده عرقی وجود ندارد و در نتیجه هیچ گاه لب ها عرق نمی کنند. بدین دلیل است که در زمستان خشک می شوند و مدام آن ها را خیس می کنیم. اگر زیاد به مشکل خشکی لب مبتلا می‌شوید، باید فکری به حال آن کنید.

اصلی ترین مواد تشکیل دهنده بالم لب، به صورت کلی شامل ترکیبات نرم و مرطوب کننده مانند لانولین ، موم زنبور عسل ، وازلین ، روغن نارگیل ، روغن دانه آفتابگردان و پارافین می باشد، که در هر نوعی از محصولات موجود در بازار بخشی از این مواد به کار رفته است.

در دسته ای دیگر از بالم های لب ، Q10 ، ویتامین C و ویتامین E وجود دارد. گروهی دیگر از بالم ها با عملکرد کاهش چین و چروک لب ها شامل موادی مانند هیالورونیک اسید، کلاژن و دی پالمیتول هیدروکسی پرولین هستند . این مواد فاکتورهای مقابله با پیری پوست را دارا می باشند.

بالم لب با کارکرد های مختلفی وجود دارد.



اصلی ترین مواد تشکیل دهنده بالم لب، شامل ترکیبات نرم و مرطوب کننده می باشد

یک بالم لب مناسب، دارای چه ویژگی‌هایی است؟

1. بهتر است بالم لب دارای انواع ویتامین‌ها برای تغذیه پوست لب باشد.

2. دارای SPF برای مراقبت در برابر نور خورشید باشد.

3. دارای آنتی اکسیدان برای ترمیم بافت آسیب دیده لب باشد.

4. طبیعی و بدون اسانس تحریک کننده باشد.

نکته مهم: اگر لب شما ضخم شده و یا دارای ترک است، حتماٌ از بالم لب های بدون اسانس استفاده کنید، زیرا بالم لب های دارای اسانس میتواند باعث سوزش و تشدید درد لب شما شود.

مزایای استفاده از بالم لب :

پوست لب حساس ترین بخش بدن است. با وجود این حساسیت، معمولا لبها در معرض نور مستقیم آفتاب ، سرمای هوا و خشکی قرار دارند. اگر از لبهایتان بخوبی مراقبت نکنید پوسته پوسته شده و ترک می خورند حال آنکه استفاده از بالم لب پوست آن را نرم و مرطوب می کند. خرید بالم لب

بالم ، لب را در مقابل عناصر مختلف محیطی مانند سرما محافظت می کند.

مانع از ترک خوردن لب شده و آنها را مرطوب نگه میدارد.

مانند لوسیون بدن برای لب ، عمل می کند و احساس نرمی و لطافت به لبها می بخشد.

به کمک بالم لب ، لبها درخشان تر و جذاب تر به نظر می رسند.

مواد مرطوب کننده و ترمیم کننده موجود در آن، موجب پر کردن خطوط روی لب می شود.

بدلیل وجود خاصیت ضد آفتاب در بالم، لب ها از اشعه های مضر خورشید در امان هستند.

ساده و با سرعت قابل استفاده است.

تاریخچه بالم لب های برند اوریفلیم

داستان ما از جایی شروع می شود که برادران آف يوكنيك به همراه دوستشان به نام Bengt Hellsten، تصمیم می گیرند که برای زیبایی و سلامت پوست مردم، کاری خارق العاده انجام دهند. درواقع کاری که در آن زمان به ذهن کسی نرسیده بود و یا اگر هم رسیده بود، جرات انجام آن را نداشتند.

رویای آن ها در سال ۱۹۶۷ در یک ساختمان قدیمی که دو اتاق داغون داشت، شروع شد. این ساختمان قدیمی در مرکز استکهلم (پایتخت سوئد) قرار گرفته بود. آن ها با این کار می خواستند، زیبایی طبیعی را به مردمی که فکر می کردند زیبا نیستند، هدیه دهند. در دهه ۶۰ میلادی، با بوجود آمدن جنگ ضد ویتنام، جنگ های سبز و فعالان دانشجویی، کلمه زیبایی و مراقبت از پوست، دیگر معنی خاصی نداشت، چرا که خیلی از مردم به فکر سلامت پوست و بدن خود نبودند. لذا با بوجود آمدن چنین اوضاعی، ایده برادران آف یوکنیک، با استقبال خوبی روبرو نشد.

آن ها برای بهبود اوضاع بوجود آمده، تصمیم گرفتند که به جای سرمایه گذاری در فروشگاه های زنجیره ای، از افرادی که خواستار کارآفرینی هستند، استفاده نمایند. آن ها آموزش هایی راجع به سلامت و زیبایی و محصولاتی که باید ارائه می شد، به افراد طالب کار دادند و از آن ها خواستند که بعنوان مشاوره زیبایی (بازاریاب) به در خانه های مردم بروند و محصولات آرایشی اوریفلیم را معرفی نمایند.

کمپانی اوریفلیم با این ایده توانست، افراد زیادی را به صورت هرمی در سراسر دنیا جذب نماید، و با این روند، یه یک کسب درآمدی فوق العاده برسد. این نظریه و طرز فکر، توسط شرکت اوریفلیم پرشیا وارد ایران شد و مردم ایران هم که خواستار کارآفرینی بودند، بشدت استقبال کردند؛ اما بخاطر مشکلات و ناهنجاری ها و مطابقت نداشتن با نظام اسلامی ایران و پیروی کردن از روش گلدکوئیستی، نمایندگی شرکت اوریفلیم در ایران بسته شد.

اما بعد از گذشت ۶ سال ازآن موضوع، شرکت وارنا از طریق ترکیه و ارمنستان، محصولات اوریفلیم را توسط مشاورانش به ایران ارسال کردو امروزه بازاریابی شبکه ای به صورت گسترده در ایران وجود دارد که به صورت قانونی نیز در حال فعالیت می باشد.

contact@shikolat.com



موضوعات: عمومی,
[ بازدید : 300 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 3 دی 1399 ] [ 11:58 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]