کیفی‌سازی رضایت و رقابت سالم ایجاد می‌کند/ جامعه نیازمند انجام و استمرار کارهای جدید


به گفته اسماعیل عبدالهی ، خبرنگار گروه استانی خبرگزاری آنا از بوشهر در این دیدار ، افتخار و معارفه معاون آموزش عمومی و مهارتی(سما) دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه جهان و جهان گذرا هستند و البته همه شرایط و شرایط آن نیز گذرا است ، گفت: فرد متفکر هرگز دل خود را …

کیفی‌سازی رضایت و رقابت سالم ایجاد می‌کند/ جامعه نیازمند انجام و استمرار کارهای جدید https://majalehirani.ir/2021/کیفی‌سازی-رضایت-و-رقابت-سالم-ایجاد-می/ Mon, 20 Sep 2021 21:57:59 0000 اجتماع https://majalehirani.ir/2021/کیفی‌سازی-رضایت-و-رقابت-سالم-ایجاد-می/ به گفته اسماعیل عبدالهی ، خبرنگار گروه استانی خبرگزاری آنا از بوشهر در این دیدار ، افتخار و معارفه معاون آموزش عمومی و مهارتی(سما) دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه جهان و جهان گذرا هستند و البته همه شرایط و شرایط آن نیز گذرا است ، گفت: فرد متفکر هرگز دل خود را …

به گفته اسماعیل عبدالهی ، خبرنگار گروه استانی خبرگزاری آنا از بوشهر در این دیدار ، افتخار و معارفه معاون آموزش عمومی و مهارتی(سما) دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه جهان و جهان گذرا هستند و البته همه شرایط و شرایط آن نیز گذرا است ، گفت: فرد متفکر هرگز دل خود را بر امور روشن و لحظه ای نمی بندد و وقت خود را صرف می کند ، در که زندگی ، فرصت و قدرت مسیری را تعیین می کند که حقیقت وجودی خلقت انسان است و منجر به تعالی ، رفاه و پایان خوب می شود.

بیشتر بخوانید:

معرفی معاون آموزش عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با قدردانی از تلاش های انجام شده در سال های اخیر گفت: “آقای کریمی ، معاون سابق دانشگاه ، یکی از قدیمی ترین همکاران و خدمتگزار صادق و زحمتکش بود که متأسفانه آرام نمی گیرد. به دلیل بیماری و توصیه پزشکان. ” دانشگاه دیگری جایگزین دانشگاه شد که دارای تجربه کاری خوب و نیروی کار جوان است.

وی با تأکید بر اینکه تجربه کاری کریمی برجسته است ، ادامه داد: وی زندگی و جوانی خود را در مسیر شکوفایی و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر قرار داد و همیشه در هیچ سطح ، موقعیت و موقعیتی هیچ تلاشی نکرد. چپ ، بدون شک در آن. تفاوت بین افراد ارزشمند و غیر ارزشمند این است که افراد با ارزش از هر فرصتی برای خدمت به خود استفاده می کنند ، اما افراد دیگر به دنبال منافع شخصی خود هستند.

خوشبختانه معاون آموزش عمومی و مهارتها (سما) در سالهای اخیر رشد چشمگیری داشته است ، دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: از نظر کمی و کیفی مجتمع سما دانش آموزان و رشد و پذیرش مدارس جدید به خوبی توسعه یافته است.

اسماعیلی با بیان اینکه دانشجویان منابع اولیه و انسانی هستند که باید به آنها توجه ویژه ای شود ، تصریح کرد: از پتانسیل و ابزار انسانی دانشگاه می توان برای تعمیق این محوطه ، به منظور کسب مدارک عالی و برندسازی استفاده کرد.

شایستگی باعث ایجاد رضایت سالم و رقابت می شود / جامعه باید تلاش کند و کار جدیدی را ادامه دهد

این مسئول اظهار داشت: خوشبختانه مدیریت موارد در همه واحدها و مراکز دانشگاهی استان رو به افزایش و تعاونی است و افزود: یکی از مهمترین موضوعات در شرایط کنونی تعادل بین درآمد و هزینه است که مطلوب بوده است. برای واحدها تاکنون. “

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با توصیه به همه مدیران استانی گفت: این راه پیش رو است.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر جدیت ارتقای سطح کیفی مدارس و برنامه های توسعه آموزشی ، پژوهشی ، مالی و فرهنگی ، گفت: بهبود کیفیت در همه زمینه ها ضروری است. زیرا رضایت و رقابت سالم ایجاد می کند.

عبدالهی با تأکید بر اینکه توسعه مهارت و کارآفرینی مسئله ای جدی برای جامعه و رسالت اجتماعی دانشگاه است ، توضیح داد: دوره های کارآفرینی با مسائل آموزشی در مدارس و دانشکده ها درگیر است.

وی با اشاره به اینکه جامعه به نوآوری نیاز دارد و همچنان ادامه می دهد ، گفت: تکرار و تأکید در همه چیز فرهنگ تغییر کودک در نتیجه آموزش است. آموزش به معنای مدیریت زمان و هدایت افراد به اقدامات ضروری برای جلوگیری از موارد غیر ضروری است و در نهایت استعدادها و توانایی ها شکوفا می شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه تربیت جوانان باید متناسب با استعدادهای آنها باشد ، افزود: تربیت امر نظمی نیست؛ اما لازم است جوانان را به انجام کارها تشویق کرده و با جذاب سازی آنها از فرصت ها استفاده کنیم.

مسئولیت بار سنگینی بر دوش انسان است

شایستگی باعث ایجاد رضایت سالم و رقابت می شود / جامعه باید تلاش کند و کار جدیدی را ادامه دهد

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر نیز در این مراسم با تأکید بر اینکه مردم باید به هر طریقی به دنبال رضایت الهی باشند ، افزود: مسئولیت و مدیریت در این دنیا بار سنگینی است و بار آن بر دوش انسان است. . ” است.

حجت الاسلام سید مهدی قاضی زاده در ادامه گفت: اگر فردی در انجام این مسئولیت در مسیر درستی باشد می تواند به تعالی و موفقیت دست یابد؛ اما اگر شخصی مرتکب اشتباهی شود ، علاوه بر نابودی خود ، دیگران را نیز از بین می برد ، بنابراین ما همیشه باید از خداوند متعال کمک بگیریم تا دچار تحریف ، انحراف و تحقق خواسته های شخصی نشویم.

شایستگی باعث ایجاد رضایت سالم و رقابت می شود / جامعه باید تلاش کند و به کار جدید ادامه دهد

رسول اسکندری که در این جلسه به عنوان معاون آموزشی و مهارتی عمومی (سما) معرفی شد ، از اعتماد پردیس دانشگاه تشکر کرده و خلاصه ای از عملکرد خود را در زمینه معاونت دانشجویی و فرهنگی به وی ارائه کرد. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر از مجموعه دانش آموزان استان ، نام تجاری ، افزایش کیفیت خدمات آموزشی و توسعه مدارس مهارتی به عنوان مهمترین اهداف آنها ذکر شد.

شایستگی باعث ایجاد رضایت سالم و رقابت می شود / جامعه باید تلاش کند و کار جدیدی را ادامه دهد

انتهای پیام/4117/4062/


[ بازدید : 34 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 30 شهريور 1400 ] [ 19:11 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]