قیمت برق ایران ۳ درصد قیمت برق اروپایی


بلومبرگ مستقر در آمریکا در گزارشی بازار برق ایران و قیمت های ارزان آن را بر خلاف روند جهانی و کمک به ایستادگی آن در برابر تحریم های بین المللی مانند یک سپر اقتصادی بررسی می کند. به گزارش مجله ایرانی ، بلومبرگ در این گزارش نوشت: در حالی که قیمت برق اروپا در یک …

قیمت برق ایران ۳ درصد قیمت برق اروپایی https://majalehirani.ir/2021/قیمت-برق-ایران-۳-درصد-قیمت-برق-اروپایی/ Thu, 16 Sep 2021 21:30:44 0000 اقتصاد https://majalehirani.ir/2021/قیمت-برق-ایران-۳-درصد-قیمت-برق-اروپایی/ بلومبرگ مستقر در آمریکا در گزارشی بازار برق ایران و قیمت های ارزان آن را بر خلاف روند جهانی و کمک به ایستادگی آن در برابر تحریم های بین المللی مانند یک سپر اقتصادی بررسی می کند. به گزارش مجله ایرانی ، بلومبرگ در این گزارش نوشت: در حالی که قیمت برق اروپا در یک …

بلومبرگ مستقر در آمریکا در گزارشی بازار برق ایران و قیمت های ارزان آن را بر خلاف روند جهانی و کمک به ایستادگی آن در برابر تحریم های بین المللی مانند یک سپر اقتصادی بررسی می کند.

به گزارش مجله ایرانی ، بلومبرگ در این گزارش نوشت: در حالی که قیمت برق اروپا در یک ماه گذشته جهش کرده و صنایع انرژی را تعطیل کرده و خطر خاموشی را افزایش داده است ، قیمت برق ایران کاهش یافته است.

بازار برق ایران در وب سایت خود اعلام کرد که میانگین قیمت هر مگاوات برق در روز پنجشنبه برابر با 12.45 یورو (14.65 دلار) یا حدود 40 برابر متوسط ​​قیمت برق روزانه برای انگلستان و قیمت ها بر اساس مبادله برق اروپایی Spot است. ، کمتر از 10 درصد هزینه برق در آلمان.

ایران که دارای دومین ذخایر بزرگ گاز و چهارمین ذخایر بزرگ نفت در جهان است ، به طور کلی یکی از ارزان ترین قیمت های برق در جهان را دارد. برق ایران از طریق شبکه هایی که بازارهای هفت کشور همسایه و همچنین ازبکستان و قزاقستان را به هم متصل می کند ، جریان دارد.

به گزارش بلومبرگ ، با وجود اینکه اقتصاد ایران در سه سال گذشته تحت فشار تحریم های آمریکا بوده است ، صنایع وابسته به برق و گاز آن رونق گرفته است. تولید فولاد ایران در هشت ماهه نخست سال سریعتر از چین رشد کرد و ایران را دهمین تولید کننده بزرگ این فلز در جهان کرد. مقادیر بالای برق مورد نیاز برای کار با سانتریفیوژهای مورد استفاده برای تولید سوخت هسته ای نیز بی وقفه جریان داشت.

انتهای پیام


[ بازدید : 35 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 26 شهريور 1400 ] [ 8:26 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]