در بخشنامه تمدید خودکار قراردادهای رهن و اجاره تجدیدنظر شود


مجله ایرانی / خوزستان رئیس اتحادیه مشاوران املاک اهواز گفت: دولت باید در بخشنامه تمدید خودکار قراردادهای رهن و اجاره مسکن تجدید نظر کند. کامبرعلی زنگنه در گفت وگو با مجله ایرانی ، با اشاره به وضعیت مشاوران املاک در کرونا اظهار داشت: با توجه به اینکه دولت کرونا به طور رسمی اعلام کرده است …

در بخشنامه تمدید خودکار قراردادهای رهن و اجاره تجدیدنظر شود https://majalehirani.ir/2021/در-بخشنامه-تمدید-خودکار-قراردادهای-ره/ Tue, 14 Sep 2021 21:27:01 0000 اقتصاد https://majalehirani.ir/2021/در-بخشنامه-تمدید-خودکار-قراردادهای-ره/ مجله ایرانی / خوزستان رئیس اتحادیه مشاوران املاک اهواز گفت: دولت باید در بخشنامه تمدید خودکار قراردادهای رهن و اجاره مسکن تجدید نظر کند. کامبرعلی زنگنه در گفت وگو با مجله ایرانی ، با اشاره به وضعیت مشاوران املاک در کرونا اظهار داشت: با توجه به اینکه دولت کرونا به طور رسمی اعلام کرده است …

مجله ایرانی / خوزستان رئیس اتحادیه مشاوران املاک اهواز گفت: دولت باید در بخشنامه تمدید خودکار قراردادهای رهن و اجاره مسکن تجدید نظر کند.

کامبرعلی زنگنه در گفت وگو با مجله ایرانی ، با اشاره به وضعیت مشاوران املاک در کرونا اظهار داشت: با توجه به اینکه دولت کرونا به طور رسمی اعلام کرده است که تمام قراردادهای وام مسکن و اجاره به طور خودکار تمدید می شود معلوم شد ، مشاوران املاک دفاتر هیچ گونه قراردادی برای همکاری با یکدیگر ندارند. ” اونجا نه.

وی گفت: تصمیم دولت برای تمدید خودکار قراردادهای وام مسکن و اجاره ، شرایط کاری انجمن مشاوره املاک را مختل کرده و بسیاری از دفاتر مشاوره املاک را در آستانه ورشکستگی قرار داده است.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک اهواز گفت: این بخشنامه بازار مسکن و عرضه و تقاضای منطقه را مختل کرده است. قراردادها چرخه مشاوران املاک و مستغلات را به پایان رسانده است.

زنگنه گفت: یکی از دلایلی که وام مسکن و اجاره مسکن ، گاهی تا 200 درصد ، توسط دولت دیکته شده است زیرا سیستم عرضه و تقاضای مسکن مختل شده است. با این دستورالعمل ، انتقال تقریباً متوقف شده و این انتقال در بازار وام مسکن و اجاره انجام نشده است.

وی ادامه داد: وقتی اسکان مجدد وجود ندارد ، خانه ای برای مستاجر وجود ندارد و مستاجر باید در همان خانه ای که در آن بود زندگی کند. بنابراین ، صاحب ملک تا آنجا که ممکن است قیمت را باد می کند و همه این موارد بازار را مختل می کند.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک اهواز گفت: از دولت انتظار داریم بخشنامه خود را در مورد تمدید خودکار قراردادهای وام مسکن و اجاره در این زمینه تجدید نظر کند ، زیرا بسیاری از دفاتر مشاوران املاک در آستانه تعطیلی قرار دارند.

انتهای پیام


[ بازدید : 30 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 25 شهريور 1400 ] [ 1:09 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]