ترویج فرهنگ شهادت از ماموریت های اصلی وزارت ارشاد/ برگزاری جشنواره خاص درباره شهید سلیمانی


مجله روز / کرمان وزیر فرهنگ و جهت گیری اسلامی گفت: تجلیل از شهدا و ترویج فرهنگ شهادت یکی از اصلی ترین و اساسی ترین ماموریت های ما در وزارت جهت گیری خواهد بود زیرا تجلی فرهنگ انقلاب ، حمایت از آرمان ها و مقاومت و استکبار هر یک از هنرهای ما می خواهد کار …

ترویج فرهنگ شهادت از ماموریت های اصلی وزارت ارشاد/ برگزاری جشنواره خاص درباره شهید سلیمانی https://majale-rooz.ir/2021/09/ترویج-فرهنگ-شهادت-از-ماموریت-های-اصلی-و/ Tue, 14 Sep 2021 12:25:54 0000 فرهنگ و هنر https://www.majale-rooz.ir/2021/09/ترویج-فرهنگ-شهادت-از-ماموریت-های-اصلی-و/ مجله روز / کرمان وزیر فرهنگ و جهت گیری اسلامی گفت: تجلیل از شهدا و ترویج فرهنگ شهادت یکی از اصلی ترین و اساسی ترین ماموریت های ما در وزارت جهت گیری خواهد بود زیرا تجلی فرهنگ انقلاب ، حمایت از آرمان ها و مقاومت و استکبار هر یک از هنرهای ما می خواهد کار …

مجله روز / کرمان وزیر فرهنگ و جهت گیری اسلامی گفت: تجلیل از شهدا و ترویج فرهنگ شهادت یکی از اصلی ترین و اساسی ترین ماموریت های ما در وزارت جهت گیری خواهد بود زیرا تجلی فرهنگ انقلاب ، حمایت از آرمان ها و مقاومت و استکبار هر یک از هنرهای ما می خواهد کار سختی انجام دهد ، باید به تحکیم این مسیر منجر شود.

“محمدمهدی اسماعیلی” امروز 23 شهریور در ارتباط با ویدئو کنفرانس با ویژه برنامه “جلال مادر” که روز سه شنبه به مناسبت بزرگداشت مساجد کرمان و به افتخار خانواده شهید جهانگیر صدقی ده زیاری برگزار شد ، گفت: این پیشگامان انقلاب اسلامی بودند که حماسه مسجد جامع کرمان را قبل از پیروزی انقلاب خلق کردند و این حماسه و کینه توزی را رژیم پهلوی ثابت کرد که یکی از محورهای اصلی شعارهای انقلابیون وجود دارد. و مردم کل کشور.

وی با اشاره به حماسه های لشکر 41 ثارالله در دفاع مقدس افزود: حماسه بزرگتری به نام کرمان و کرمانی ها در دفاع از حرم به نام شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

اسماعیلی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جهانگیر صدقی ، ده زائر را اعلام کرد: شهدای ما به دستور امام (ره) امامزادگان عشق هستند؛ حرم مطهر شهدا سرشار از معنویت و اخلاص است و ایمان و احساسی که با مشاهده گلزار شهدا در ما ایجاد می شود ، انسجام بیشتری را برای پیمودن راهی که شهدا بر ما گشودند ، ایجاد می کند.

وزیر جهت گیری در ادامه تصریح کرد: ویژگی اصلی انقلاب ایثار و شهادت است و این انقلاب توسط امام بنیان گذاری شد و توسط رهبر معظم انقلاب ادامه یافت و افراد بزرگی مانند حاج قاسم سلیمانی آن را برای ما زنده نگه داشتند. به

وی با اشاره به اینکه مسیری که رهبر اعظم مدرسه حاج قاسم نامیده است نشان دهنده راه پیمودن است ، افزود: ما هیچ رسالت و وظیفه ای جز تحقق آرمان های انقلاب نداریم و این آرمان ها با خون خود به آنها شهید می دهند. “امضا رسیده است و ما باید این راه را ادامه دهیم.

اسماعیلی با اشاره به تجلیل از خانواده های شهدا ، گفت: این اقدامات در راستای وظیفه است ، در غیر این صورت تمام وجود ما و ماموریت های ما برای احیای این مسیر در راه است و دولت و رئیس جمهور مردم مفتخر هستند که گامی در جهت دستیابی به آن برداشته اند. اهداف انقلاب اسلامی. “اهداف شهدا در حال گذر است.

وزیر فرهنگ و جهت گیری اسلامی گفت: تجلیل از شهدا و ترویج فرهنگ شهادت یکی از اصلی ترین و اساسی ترین ماموریت های ما در وزارت جهت گیری خواهد بود زیرا تجلی فرهنگ انقلاب ، حمایت از آرمان ها و تاب آوری و استکبار هر یک از هنرهای ما می خواهد کارهای سختی انجام دهد ، باید به تحکیم این مسیر منجر شود.

وی با بیان اینکه هنر انقلابی به تصویر کشیدن این فداکاری هاست ، افزود: ما مدیون مادران و پدران شهدایی هستیم که اسماعیلیان خود را در مکتب امام راحل و انقلاب ، جنگ ابراهیم به شهادت رساندند و ما باید همه تلاش ها را بسیج کنیم و از امکانات هنری و فرهنگی بخواهید که در این راستا حرز تولید کنند.

اسماعیلی گفت: برای شهید حاج قاسم سلیمانی یک کار ویژه در وزارت جهت گیری ایجاد می کنیم و جشنواره ویژه حاج قاسم را برگزار می کنیم و این موضوع باید در دستور کار اداره کل جهت گیری استان کرما قرار گیرد زیرا ما می خواهیم پیشتاز کار وزارت ارشاد در دوره جدید مراسم و جشنواره ای برای شهید بزرگوار سلیمانی و برکت برای همه کارها و فعالیت های ما باشد.

انتهای پیام


[ بازدید : 33 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 24 شهريور 1400 ] [ 23:35 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]