اکبر خرمدین قصاص نمی‌شود؟/ خواهر فرامرز: ما از قصاص دایی‌ام گذشتیم


روند بحث برانگیز خرمدین ، ​​شاید یکی از پیچیده ترین پرونده های جنایی در سالهای اخیر ، اکنون با مرگ خانواده دامادش پس از قصاص وارد مرحله جدیدی شده است. این موضوع از 16 مه امسال ادامه دارد ، زمانی که اعضای بدن یک نفر در سطل زباله در فاز 3 شهر اکبوتان پیدا شد. …

اکبر خرمدین قصاص نمی‌شود؟/ خواهر فرامرز: ما از قصاص دایی‌ام گذشتیم https://majalehirani.ir/2021/اکبر-خرمدین-قصاص-نمی‌شود؟-خواهر-فرام/ Sun, 12 Sep 2021 21:24:20 0000 اجتماع https://majalehirani.ir/2021/اکبر-خرمدین-قصاص-نمی‌شود؟-خواهر-فرام/ روند بحث برانگیز خرمدین ، ​​شاید یکی از پیچیده ترین پرونده های جنایی در سالهای اخیر ، اکنون با مرگ خانواده دامادش پس از قصاص وارد مرحله جدیدی شده است. این موضوع از 16 مه امسال ادامه دارد ، زمانی که اعضای بدن یک نفر در سطل زباله در فاز 3 شهر اکبوتان پیدا شد. …

روند بحث برانگیز خرمدین ، ​​شاید یکی از پیچیده ترین پرونده های جنایی در سالهای اخیر ، اکنون با مرگ خانواده دامادش پس از قصاص وارد مرحله جدیدی شده است. این موضوع از 16 مه امسال ادامه دارد ، زمانی که اعضای بدن یک نفر در سطل زباله در فاز 3 شهر اکبوتان پیدا شد. ساعاتی پس از پیدا شدن جسد مثله شده مشخص شد که مقتول کارگردان 47 ساله سینما به نام بابک خرمدین بوده و عاملان جنایت والدین وی هستند که به زودی توسط پلیس دستگیر شدند.

او علاوه بر کشتن بابک ، به دو قتل دیگر نیز اعتراف کرد. آرزو (دختر خانواده) و فرامراز (شوهر سابق آرزو). اکبر خرمدین (پدر بابک) در تحقیقات گفت که او فارماز را در سال 1990 و آرزو را در سال 1997 کشت و پس از مومیایی کردن اجساد آنها را در نقاط مختلف تهران رها کرد و همسرش در همه این قتل ها شریک او بود ، اما نقش او در ارتکاب قتل ها نبود.

دروغ فوق العاده دوست و آرزوهای مادر

اعتراف وحشتناک این زوج به قتل دو فرزند و دامادشان و انتشار عکسی از اکبر خرمدین و حرفه وی ، که در آن از قتل ها ابراز رضایت می کرد و قربانیان را شایسته مرگ می دانست ، رسانه های کشور را به خود مشغول کرد. برای مدتی برای. وی علت قتل را سوء استفاده از قربانیان دانست ، در حالی که تحقیقات روزنامه نگاران و گفتگو با دوستان ، آشنایان و بستگان قربانیان نشان داد که این ادعاها صحت ندارد و اکبر خرمدین با ادعاهای خود سعی کرد بر افکار عمومی تأثیر بگذارد. ممکن است قصد داشته و تبرئه شده باشد. او خودش

اما در جنجال این پرونده ، دو ادعای نادرست تجاوز به دخترش آرزو توسط اکبر خرمدین مطرح شد. اولین ادعا را یکی از دوستان آرزو (دختر اکبر خرمدین) مطرح کرد. او مدعی شد که اکبر از کودکی به دخترش آرزو تجاوز می کرده است و احتمالاً انگیزه او از کشتن دختر ، پسر و دامادش کشف این راز بوده است. با این حال ، تحقیقات بازپرس پرونده و تیم جنایی نشان داد که این ادعا دروغ است و از طرف دیگر دوست آرزو هرگز این ادعا را در دادگاه رد نکرد. خانواده خواهر آرزو و حتی دامادش (فرامرز) این ادعا را رد می کنند و می گویند اگر این داستان واقعیت داشت ، آنها می دانستند و آرزو در این مورد با آنها صحبت می کرد.

دومین ادعای تجاوز توسط همسر اکبر خرمدین مطرح شد. این زن پس از دستگیری اخیراً در یک فایل صوتی ادعا کرده است که شوهرش به دخترش تجاوز کرده ، از اعضای خانواده اش سوء استفاده کرده و حتی او را در خانه آزار و زندان کرده است.

با این حال ، وقتی از او درباره فایل صوتی س askedال شد ، او تمام اتهامات موجود در فایل صوتی را رد کرد و گفت زندانی به او خیانت کرده است و به او گفت که اگر چنین ادعایی داشته باشد ، خود را در دادگاه تبرئه می کند و می تواند از مجازات فرار کند.

در چنین شرایطی ، رسیدگی به پرونده در دادگاه کیفری ادامه داشت و هنوز کیفرخواست صادر نشده بود. چندی پیش خانواده فرزاز (داماد خرمدین) به دادگاه کیفری تهران رفتند و قصاص شدند.

234747


[ بازدید : 32 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 24 شهريور 1400 ] [ 22:26 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]