زائران اربعین از مراجعه به مرزها خودداری کنند


سخنگوی پلیس با بیان اینکه چهار مرز زمینی با عراق بسته شده است ، گفت: حجاج باید از بازدید از مرزها خودداری کنند و اخبار موثق از رسانه های رسمی را دنبال کنند. به گزارش مجله ایرانی سردار مهدی حاجیان وی گفت: به دلیل محدودیت های کرونری و حفظ سلامت هموطنان عزیز ، چهار مرز …

زائران اربعین از مراجعه به مرزها خودداری کنند https://majalehirani.ir/2021/زائران-اربعین-از-مراجعه-به-مرزها-خوددا/ مجله ایرانی Mon, 06 Sep 2021 16:01:20 0000 رویدادها https://majalehirani.ir/2021/زائران-اربعین-از-مراجعه-به-مرزها-خوددا/ سخنگوی پلیس با بیان اینکه چهار مرز زمینی با عراق بسته شده است ، گفت: حجاج باید از بازدید از مرزها خودداری کنند و اخبار موثق از رسانه های رسمی را دنبال کنند. به گزارش مجله ایرانی سردار مهدی حاجیان وی گفت: به دلیل محدودیت های کرونری و حفظ سلامت هموطنان عزیز ، چهار مرز …

سخنگوی پلیس با بیان اینکه چهار مرز زمینی با عراق بسته شده است ، گفت: حجاج باید از بازدید از مرزها خودداری کنند و اخبار موثق از رسانه های رسمی را دنبال کنند.

به گزارش مجله ایرانی سردار مهدی حاجیان وی گفت: به دلیل محدودیت های کرونری و حفظ سلامت هموطنان عزیز ، چهار مرز زمینی با عراق در دهه 40 بر روی عاشقان حسین بسته شد و هیچگونه خدمات پاسپورتی در این زمینه ارائه نشد.

سخنگوی پلیس گفت که به گفته ستاد اربعین ، دولت عراق با اعزام حداکثر 30 هزار زائر هوایی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی موافقت کرده است ، اما این افراد 72 ساعت قبل از سفر باید آزمایش PCR انجام دهند.

معاون امور اجتماعی ناجا با اشاره به اینکه اعزام زائران در این مسیر نیز مشمول شرایط خاصی خواهد بود که توسط مقامات ذیصلاح اعلام شده است ، تصریح کرد: زائرانی که دو دوز واکسن کرونا به آنها تزریق شده است می توانند پیش ثبت نام کنند. سیستم Samah ، هر چند. این دلیلی برای ترک دائمی نخواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، وی با تأکید بر اینکه شهروندان باید اخبار موثق را از رسانه های رسمی دنبال کنند ، گفت: به دلیل بسته شدن مرزهای زمینی جمهوری اسلامی و عراق ، عبادت کنندگان و عاشقان حسین از سفر به این کشور منع شده و هموطنان نباید بازدید کنند. “از چهار مرز زمینی دو کشور جدا خودداری کنید و اخبار موثق را از رسانه های رسمی دنبال کنید.

انتهای پیام


[ بازدید : 143 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 18 شهريور 1400 ] [ 18:26 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]