با شایع‌ترین روش کلاهبرداران رمز ارز آشنا شوید


رئیس مرکز کشف جرایم سایبری پلیس ناجا رایج ترین روش های کلاهبرداری در ارزهای دیجیتال را تشریح کرد. سرهنگ علی محمد رجبی در گفت وگو با مجله روز ، وی گفت: “مجرمان سایبری از هر فضا و فرصتی برای کلاهبرداری و سود بردن از کاربران فضای مجازی استفاده می کنند.” کاربران باید هوشیار باشند. وی …

با شایع‌ترین روش کلاهبرداران رمز ارز آشنا شوید https://majale-rooz.ir/2021/09/با-شایع‌ترین-روش-کلاهبرداران-رمز-ارز/ مجله روز Tue, 07 Sep 2021 11:16:57 0000 جامعه و خانواده https://majale-rooz.ir/2021/09/با-شایع‌ترین-روش-کلاهبرداران-رمز-ارز/ رئیس مرکز کشف جرایم سایبری پلیس ناجا رایج ترین روش های کلاهبرداری در ارزهای دیجیتال را تشریح کرد. سرهنگ علی محمد رجبی در گفت وگو با مجله روز ، وی گفت: “مجرمان سایبری از هر فضا و فرصتی برای کلاهبرداری و سود بردن از کاربران فضای مجازی استفاده می کنند.” کاربران باید هوشیار باشند. وی …

رئیس مرکز کشف جرایم سایبری پلیس ناجا رایج ترین روش های کلاهبرداری در ارزهای دیجیتال را تشریح کرد.

سرهنگ علی محمد رجبی در گفت وگو با مجله روز ، وی گفت: “مجرمان سایبری از هر فضا و فرصتی برای کلاهبرداری و سود بردن از کاربران فضای مجازی استفاده می کنند.” کاربران باید هوشیار باشند.

وی متداول ترین روش ها را شرح داد و گفت: “یکی از این کلاهبرداری ها طرحی است که به Panzi معروف است.” در این ترفند ، کلاهبردار قول می دهد که اگر کاربر وجوه خود را به او بدهد ، می تواند ارز دیجیتال را با آنها خرید و فروش کند و سود تضمینی قابل توجهی به این افراد پرداخت کند. این در حالی است که پس از دریافت سرمایه ، دیگر خبری از گیرنده نخواهد بود.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا به صرافی جعلی اشاره کرد و گفت: “متداول ترین روش کلاهبرداری از صرافی های آنلاین ارزهای دیجیتالی سوء استفاده از نام مکان ها و کیف های پول است. کیف های معتبر و تقلبی و سپرده های ارزی . “بنابراین ، کاربران باید انتقال خود را با دقت بیشتری انجام دهند.

رجبی توکن های بی فایده را راه دیگری اعلام کرد و گفت: کلاهبردار با فروش توکن مدعی است که توکن هایی که ارائه می دهد در آینده بسیار مفید و ارزشمند خواهد بود و سود بسیار بالایی را برای کاربران به همراه خواهد داشت ، هرچند که هیچ ارزشی نداشته باشند.

وی روش چهارم را «پمپ و دامپ» نامید و ادامه داد: کلاهبرداران ناگهان مقدار زیادی ارز کم ارزش خریداری می کنند و با تبلیغات گسترده و تبلیغات گسترده ، تقاضا برای این ارز را افزایش می دهند و قیمت آن را به طور ناگهانی افزایش می دهند که این نیز نادرست بود. و فقط باعث ایجاد درآمد برای کلاهبرداران می شود.

رجبی از کاربران خواست با اطلاع و مشورت کارشناسان ، افراد مورد اعتماد و صاحب نظران وارد بازار کد ارز شوند و به غریبه ها توجه و اعتماد نکنند.

انتهای پیام


[ بازدید : 49 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 17 شهريور 1400 ] [ 7:11 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]