واکنش نماینده ولی‌ فقیه به تصمیم ستاد اربعین


نماینده ولی فقیه در امور حج نسبت به سهمیه بندی محدود و انتخاب حجاج برای اعزام به اربعین مطابق تصمیم ستاد اربعین واکنش نشان داد. به گزارش مجله روز ، مرکز اطلاع رسانی حج ، شورای برنامه ریزی و هماهنگی مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که به ریاست سید عبدالفتاح نواب ، …

واکنش نماینده ولی‌ فقیه به تصمیم ستاد اربعین https://majale-rooz.ir/2021/09/واکنش-نماینده-ولی‌-فقیه-به-تصمیم-ستاد/ مجله روز Mon, 06 Sep 2021 15:30:00 0000 فرهنگ و هنر https://majale-rooz.ir/2021/09/واکنش-نماینده-ولی‌-فقیه-به-تصمیم-ستاد/ نماینده ولی فقیه در امور حج نسبت به سهمیه بندی محدود و انتخاب حجاج برای اعزام به اربعین مطابق تصمیم ستاد اربعین واکنش نشان داد. به گزارش مجله روز ، مرکز اطلاع رسانی حج ، شورای برنامه ریزی و هماهنگی مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که به ریاست سید عبدالفتاح نواب ، …

نماینده ولی فقیه در امور حج نسبت به سهمیه بندی محدود و انتخاب حجاج برای اعزام به اربعین مطابق تصمیم ستاد اربعین واکنش نشان داد.

به گزارش مجله روز ، مرکز اطلاع رسانی حج ، شورای برنامه ریزی و هماهنگی مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که به ریاست سید عبدالفتاح نواب ، نماینده ولی فقیه در حج ، امروز تشکیل شد و امور زیارتی تشکیل شد. (دوشنبه ، 6 سپتامبر) و رویدادهای مربوط به اعزام در مراسم اربعین را مورد بررسی قرار داد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ، در پی گزارش رئیس سازمان حج و زیارت درباره مصوبات امروز در ستاد اربعین ، گفت: در صورت اطلاع ، مبلغی و عده ای وارد سفر قرعه کشی می شدند.

وی گفت: اعزام زائران و اعضای کمیته های اربعین به عنوان خدمتگزار حجاج حسینی در کنار زائران مشتاق منطقی است و توزیع سهمیه محدود اختصاص داده شده از سوی عراق خوب بود ، هر چند که همه یک نوع زائر هستند و عاشق زیارت و خدمت به زائران هستند. . “این نکته رعایت شده است.

پس از موافقت دولت عراق با اجازه 30 هزار زائر ایرانی و 10 هزار زائر از کشورهای عربی و دیگر کشورها برای شرکت در مراسم اربعین امسال ، حسین ذوالفقاری معاون وزیر کشور پس از دیدار در ستاد اربعین گفت: این 30 هزار نفر مردم را در قالب موکب ها سازماندهی خواهند کرد. و کمیته هایی که وظایفی در عراق دارند ؛ زیرا این تعداد را نمی توان در سراسر کشور توزیع کرد. با این حال ، امسال تصمیم گرفته شد که فقط 100000 نفر از خدام شرکت کنند و اکنون باید 30000 نفر از این 100000 نفر را اعزام کنیم.

عراق فقط مرزهای هوایی را برای ورود 40 زائر باز کرده است که معاون وزیر کشور خطاب به مردم گفت: همه مرزهای زمینی بسته است و هیچ خدمتی در مرزهای زمینی ارائه نمی شود. دولت عراق به هیچ وجه تردد زمینی را نپذیرفته است. اگر هموطنان ما به نحوی وارد عراق شوند ، عراق مجازات خاص خود را خواهد داشت.

سازمان حج و زیارت که از دیروز درخواست پیش ثبت نام اربعین کرده بود ، امروز این پیش ثبت نام را متوقف کرد.

انتهای پیام


[ بازدید : 42 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 16 شهريور 1400 ] [ 21:11 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]