تمهیدات لازم برای بازگشایی آبرومند مدارس اندیشیده شود


رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ، تمرکز سال تحصیلی را موضوعی مهم عنوان کرد و گفت: لازم است هماهنگی های لازم برای شروع کار مدارس انجام شود تا شاهد روند بازگشایی شایسته ای باشیم ، به طوری که کار با توجه به ماهیت سازمانی ما این کار را انجام می دهیم ، مشارکت …

تمهیدات لازم برای بازگشایی آبرومند مدارس اندیشیده شود https://majale-rooz.ir/2021/09/تمهیدات-لازم-برای-بازگشایی-آبرومند-مد/ مجله روز Sat, 04 Sep 2021 11:03:24 0000 جامعه و خانواده https://majale-rooz.ir/2021/09/تمهیدات-لازم-برای-بازگشایی-آبرومند-مد/ رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ، تمرکز سال تحصیلی را موضوعی مهم عنوان کرد و گفت: لازم است هماهنگی های لازم برای شروع کار مدارس انجام شود تا شاهد روند بازگشایی شایسته ای باشیم ، به طوری که کار با توجه به ماهیت سازمانی ما این کار را انجام می دهیم ، مشارکت …

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ، تمرکز سال تحصیلی را موضوعی مهم عنوان کرد و گفت: لازم است هماهنگی های لازم برای شروع کار مدارس انجام شود تا شاهد روند بازگشایی شایسته ای باشیم ، به طوری که کار با توجه به ماهیت سازمانی ما این کار را انجام می دهیم ، مشارکت را در روند بازگشایی مورد نظر تسریع می کنیم.

به گزارش مجله روز ، حسن ملکی در جلسه شورای هماهنگی و نظارت بر اقدامات تحول آفرین برای بررسی فرایند کد پاسخ سریع گفت: یکی از کارهایی که همکاران انجام می دهند بحث کدهای پاسخ سریع است که طبق گزارشات و تلاش همکاران محترم ، زمان خوبی که برای اتمام کار برنامه ریزی کرده بودیم به پایان رسیده است و امروز ضروری است که گزارشات کامل را دریافت کنیم.

وی افزود: بحث در مورد دوره های آموزش از راه دور که به عنوان یک برنامه درسی فشرده به آن اشاره کردیم ، گام دیگری است که در حال انجام است و باید برای آماده سازی آن تلاش کنیم. بخش دیگری که ما روی آن کار می کنیم و لزوماً در آغاز سال تحصیلی نیست ، اما وظیفه نهایی باید مشخص شود ، تحقق راهنماهای برنامه درسی است ، که قبلاً در مورد آنها بحث و بحث داشته ایم.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ، جمع آوری و اجرای کار در این سازمان را برای توجه به نکات مختلف ضروری دانست و در این زمینه گفت: آنچه سازمان به صورت مکتوب و نانوشته منتشر می کند باید دارای ویژگی های خاصی باشد ، بنابراین شما نیاز دارید برای دانستن ویژگیهای رسمی و محتوایی محصولات ما در این زمینه چیست؟ ما ، محصولات ما ویترین کارهای ما هستند و از طریق آنها اقدامات سازمان مورد قضاوت قرار می گیرد. در واقع زبان همه احزاب عمل است ، بنابراین سازمان ما باید قابلیت های خود را با عمل نشان دهد.

ملکی افزود: از این نظر محصولات سازمان پژوهش باید متناسب با جامعه و جامعه ای که در آن زندگی می کنیم باشد و این نسبت را می توان از سه نظر در نظر گرفت. اولین نکته “همسویی محصولات با نیازهای اجتماعی” است. موضوع بعدی “همسویی با مسائل اجتماعی و توجه به حساسیت های اجتماعی” است. به طرز وحشیانه ای ، بدیهی است که نیازها و حساسیت افراد متفاوت است ، به این معنا که ممکن است جامعه دارای حساسیت هایی باشد که دیگر جوامع دیگر ندارند ، بنابراین محصولات ما باید با دیدگاه ها و حساسیت های جامعه ما مطابقت داشته باشد.

وی بر ضرورت توجه به زمان در روند کار تأکید کرد و ادامه داد: “viouslybviamente ، همه چیز خوب و لازم باید در جای خود ارائه شود ، در حالی که ما همچنین باید کفایت نیازها و علایق کارآموزان را در نظر بگیریم”. در واقع ، ما مانند آشپزی هستیم که باید غذاهای مناسب دانش آموزان را بپزد تا بتوانند از این آموزه ها به درستی استفاده کنند. ما باید نسبت یافته های علمی را در این زمینه به طور جدی در نظر بگیریم زیرا علم در حال حرکت است ، بنابراین ما نباید عقب نشینی کنیم. در واقع ما با شبهات و فرضیه ها کاری نداریم و نکته اصلی علم است. هر آنچه عقل امضا می کند در حوزه شرع است.

رئیس سازمان تحقیقات و برنامه ریزی آموزشی اظهار داشت: “تناسب با سیاست های کلی حاکم بر جامعه” نکته دیگری است که باید به آن توجه کنیم. “رعایت محدودیت ها” نیز باید در نظر گرفته شود. به عنوان مثال ، یکی از محدودیت های ما زمان است که باید آن را جدی بگیریم. علاوه بر این ، محتوای ما باید با قوانین و اصول یادگیری همراه باشد زیرا یکی از اصول مهم در تدریس بحث تدریجی است. همانطور که می دانید ، روش خاصی برای یادگیری وجود ندارد ، بنابراین باید مباحث را گام به گام و به آرامی یاد بگیرید. آخرین نکته مهم این است که اگر پیام زیبا نباشد ، هیچ خریداری نخواهد داشت ، بنابراین ارائه موضوعات خشن و زشت باعث شکست آن می شود. اساساً هنر در جامعه بشری ایجاد شده است زیرا انسان از زیبایی برخوردار است. البته این زیبایی شناسی توسط دین ما هدایت می شود و به هیچ سمتی نمی رود.

در پی این جلسه ، ملکی خواستار توجه وی به روش تصویب شده در قسمت ویرایش زبان فارسی شد و گفت: در تدوین همه متون باید به این قسمت توجه ویژه ای شود و این بخش باید در دستور کار همه بخشها قرار گیرد. بنابراین ، لازم است که همه از این پس مطابق با این سیاست کار کنند.

علی محبی ، معاون سازمان ، نیز در این بخش گفت: در بخش رمزنگاری ، حداکثر 25 درصد از کتابها تا 10 سپتامبر آماده می شد. این مسیر تا حد زیادی تکمیل شده است ، اما به دلیل حساسیت بالا در این بخش. توسعه برنامه درسی Covid 19 ، که به گروه ها اشاره می کرد ، کمی کند بود ، اگرچه ما نگرانی جدی در این زمینه نداریم و محتوای کلی برای بخش برنامه ریزی شده تهیه شده است.

معصومه نجفی پازوکی ، رئیس دفتر نگارش نظری عمومی و ثانویه ، گزارشی در این بخش ارائه کرد و گفت: “منابع متعددی از دفتر فناوری در اختیار ما قرار گرفت که به ما در ارائه محتوای این بخش کمک کرد”. ما در حال حاضر در مرحله ویرایش هستیم و سپس مرحله بارگذاری را از قبل خواهیم داشت.

وی افزود: در زمینه زبان های خارجی دوره متوسطه اول و دوم ، شش کتاب آماده بارگیری 100 درصدی است. در زمینه کار و فناوری ، دبیرستان اول و دوم آماده است. حدود 43 کتاب به صورت سی دی تحویل شده و آماده است. تنها دغدغه ما کتابهایی است که بیش از یک محتوا را رمزگذاری می کنند ، اما امروز متوجه شدیم که این مشکل حل شده است و صفحه ای در این جهت طراحی شده است.

محبی ادامه داد: با توجه به حساسیت های این بخش ، ما همچنین کمیته پیگیری نهایی را در نظر گرفتیم ، اما در نهایت ، بخش قابل توجهی از کار طبق برنامه زمانی انجام شده است ، اما بسیار دشوار است. تدوین و یک پیام رسان بار کنید. “ما جلوتر هستیم و اکنون در این مرحله هستیم.

سید سعید بدیعی ، مدیرکل نهاد ریاست جمهوری نیز خواستار تعیین وظایف جغرافیایی استان ها شد و گفت: بحث جغرافیای استانها به خود استان واگذار می شود ، بنابراین پیگیری این بخش باید در اولویت باشد به

محمد ابراهیم محمدی ، مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری های آموزشی ، در ادامه این نشست گفت: “طی دو هفته گذشته ، حجم بارگذاری ها افزایش یافته و تعدادی از کارگران مشغول به کار هستند و ما در تلاش هستیم تا سرانجام تحویل کار قبل از سه شنبه ، 2000 دقیقه ویرایش در حال حاضر انجام شده است.

وی افزود: از سال 1937 ، ما بیش از 6000 محتوای جشنواره را تحویل دادیم و در نهایت ، تا پایان هفته ، همه آثار برای اقتباس از آنها تحویل داده می شود.

در ادامه جلسه ، افشار بهمنی مدیرکل دفتر فنی حرفه ای با ابراز خرسندی از فضای همدلی سازمان گفت: فاز اول چندان ملموس نیست و باید سایر ماژول ها را نیز تامین کنیم.

در این بخش ، مالکی گفت: “در واقعیت افزوده ، مسائلی که شامل توجه به ارزش فرهنگی ، علمی و فنی نیز باید مورد توجه قرار گیرد ، بنابراین این بخشها باید برجسته شوند.”

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ، رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: «آیا باید به این فکر کنیم که چگونه می توان یک مهارت را از طریق کدها به دانش آموز آموزش داد؟

انتهای پیام


[ بازدید : 37 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 14 شهريور 1400 ] [ 18:25 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]