هدف مسابقات «جام دریا» ارتقای دیپلماسی سیاسی و نظامی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار آنلاین ، دریادار حبیب الله سیاری شامگاه جمعه در مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقات جام دریایی اظهار داشت: امسال ارتش جمهوری اسلامی ایران سه دوره غواصی عمیق را در کنارک ، جام دریایی در ناوگان شمالی و کارشناسی ارشد اسلحه در اصفهان. او در هر سه مسابقه مقام اول را کسب کرد …

هدف مسابقات «جام دریا» ارتقای دیپلماسی سیاسی و نظامی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://majale-rooz.ir/2021/09/هدف-مسابقات-جام-دریا-ارتقای-دیپلماس/ مجله روز Fri, 03 Sep 2021 15:54:19 0000 عمومی https://majale-rooz.ir/2021/09/هدف-مسابقات-جام-دریا-ارتقای-دیپلماس/ به گزارش خبرنگار آنلاین ، دریادار حبیب الله سیاری شامگاه جمعه در مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقات جام دریایی اظهار داشت: امسال ارتش جمهوری اسلامی ایران سه دوره غواصی عمیق را در کنارک ، جام دریایی در ناوگان شمالی و کارشناسی ارشد اسلحه در اصفهان. او در هر سه مسابقه مقام اول را کسب کرد …

به گزارش خبرنگار آنلاین ، دریادار حبیب الله سیاری شامگاه جمعه در مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقات جام دریایی اظهار داشت: امسال ارتش جمهوری اسلامی ایران سه دوره غواصی عمیق را در کنارک ، جام دریایی در ناوگان شمالی و کارشناسی ارشد اسلحه در اصفهان. او در هر سه مسابقه مقام اول را کسب کرد که مایه افتخار است.

وی افزود: دریای خزر از اهمیت بالایی برخوردار است. ژئوپلیتیک من جغرافیایی این راهبردی است و دریای صلح و دوستی است و از آنجا که این دریا برای همه کشورهای ساحلی خزر مهم است ، ما می خواهیم دریای صلح و دوستی حفظ شود.

دریادار سیاری با تأکید بر اینکه باید برای برقراری امنیت در دریای خزر با هم همکاری کنیم ، افزود: در جایی که امنیت وجود دارد ، صلح ، دوستی و تعامل باقی می ماند و امنیت همیشه حرف اول را می زند.

وی تاکید کرد: ماموریت نیروی دریایی همه کشورهای ساحلی خزر ایجاد و حفظ صلح و دوستی در این دریا است و به هیچ وجه اجازه حضور دیگر افراد در دریای خزر را نخواهیم داد.

Admiral Planet این را از روی علاقه اعلام کرد مندی او گفت که از منابع دریای خزر ، ما باید تعامل ، همکاری و دوستی را مانند همیشه در دریای خزر حفظ کنیم.

وی با اشاره به همدلی و دوستی بین شرکت کنندگان در مسابقات جام خزر ، افزود: ما با مسابقات دریای خزر همدلی کردیم تا دریای خزر همچنان دریای صلح و دوستی باشد و کشورهای همسایه از آن سود ببرند. حداکثر خدای خود – از منابع داده شده “.


[ بازدید : 27 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 13 شهريور 1400 ] [ 10:09 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]