بازیکنان جوان جایگزین مصدومان فراوان تیم صنعت نفت می شوند/ تربیت ۱۰ بازیکن جوان


به گزارش خبرنگار مجله ایرانی آبادان ، امیرحسین پیروانی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم فوتبال ماشین سازی تبریز اظهار داشت: لیگ برتر به ایستگاه پایانی خود رسیده است. فردا ما با یک تیم ماشین سازی خوب و با سابقه بازی خواهیم کرد. اگرچه این تیم امسال نتوانست به اهداف …

بازیکنان جوان جایگزین مصدومان فراوان تیم صنعت نفت می شوند/ تربیت ۱۰ بازیکن جوان https://majalehirani.ir/2021/بازیکنان-جوان-جایگزین-مصدومان-فراوان/ مجله ایرانی Fri, 30 Jul 2021 14:59:44 0000 استان ها https://majalehirani.ir/2021/بازیکنان-جوان-جایگزین-مصدومان-فراوان/ به گزارش خبرنگار مجله ایرانی آبادان ، امیرحسین پیروانی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم فوتبال ماشین سازی تبریز اظهار داشت: لیگ برتر به ایستگاه پایانی خود رسیده است. فردا ما با یک تیم ماشین سازی خوب و با سابقه بازی خواهیم کرد. اگرچه این تیم امسال نتوانست به اهداف …

به گزارش خبرنگار مجله ایرانی آبادان ، امیرحسین پیروانی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم فوتبال ماشین سازی تبریز اظهار داشت: لیگ برتر به ایستگاه پایانی خود رسیده است. فردا ما با یک تیم ماشین سازی خوب و با سابقه بازی خواهیم کرد. اگرچه این تیم امسال نتوانست به اهداف خود برسد ، اما امیدوارم سال آینده موفق باشند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بازی دیروز برای ما خیلی حساس نیست ، اما همان تفکر و فلسفه ای است که ما از ابتدای فصل داشتیم و با تمام وجود و کیفیتی که بچه ها در بازی های خود ارائه کرده اند ، ارائه می دهیم در بازی فردا ” طبیعی است که قبل از فصل ، باشگاه های جداگانه فلسفه ای دارند که برای خود کار کنند و اهداف خاصی را برای خود تعیین کنند و دنبال کنند ، که ممکن است برای برخی قهرمانی ، لیگ برتر یا برای برخی دیگر سهمیه باشد.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بر اساس جلساتی که از ابتدای فصل با مدیرعامل و کادر فنی این تیم داشتیم ، باشگاه صنعت نفت مجبور بود علاوه بر یک بازیکن قدرتمند ، بازیکنان جوان و موفق را نیز آموزش دهد. و حضور موفق در لیگ برای مفید بودن برای تیم صنعت نفت و شهر خوب آبادان در سالهای آینده ، و حداقل در این مورد می توان ادعا کرد که با مهارتهای مربی و تیم ، حمایت همه همکاران موفق بودیم و این امتیاز به تیم تعلق می گیرد.

پیروان وی یادآور شد: خوشبختانه در زمینه تمرین بازیکنان جوان در حال حاضر حدود 10 بازیکن جوان در رده سنی 20 سال داریم که در رشته های مختلف ورزشی بازی کرده و تجربه کسب کرده اند.

وی اظهار داشت: علی رغم اینکه در بازی روز گذشته مانند تیم های دیگر بازیکنان محروم و مصدوم زیادی داشته ایم ، خوشحالیم که این بازیکنان جوانی که به اینجا آورده اند قطعاً در بازی فعلی فردا مصدوم و مصدوم خواهند شد. بازیکنان جایگزین و محروم ” ترکیب این جوانان نسبت به بازی های قبلی متفاوت است.

وی افزود: جوانانی که به طور منظم ، غالب یا جایگزین در چندین ورزش شرکت می کنند ، یک یا دو سال قرارداد دارند و امیدوارم این میوه ها در سالهای آینده برای باشگاه صنعت نفت مفید واقع شود و باشگاه ها از مزایای آن استفاده کنند. وجود آنها

وی گفت: حکیم نصاری ، بازیکن محروم ، بازیکنان مصدوم زیادی در بازی فردا داریم و بازیکنان جوان جایگزین آنها می شوند. بنابراین ، اگر بازیکنان جوان بهتر از بازیکنان مصدوم عمل نکنند ، ضعیف تر از آنها نخواهند بود ، زیرا تیم ما بر اساس استراتژی کار می کند و این جوانان در قالب آن استراتژی هستند. قول می دهم فردا آخرین مسابقه ما باشد. یکی از بهترین ها خواهد بود. بازی های ما روی زمین است و می توانیم با امتیازات خوب سه امتیاز شیرین و یک یا دو پله بالاتر از جدول کسب کنیم.

46


[ بازدید : 48 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 11 مرداد 1400 ] [ 5:48 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]