امروز ۸۰ هزار واحد مسکن محرومین در ۱۵ شهرستان گیلان واگذار شد


مجله روز / گیلان رئیس سازمان برنامه و بودجه از بهره برداری همزمان 80 هزار واحد مسکونی برای افراد محروم در 15 شهرستان امروز در ویدئویی با خلبان گیلان خبر داد و اظهار داشت: از هر 140 هزار خانه 80 هزار واحد برای افراد نیازمند افتتاح کرده ایم. محمدباقر نوبخت در حاشیه افتتاح مرکز فناوری …

امروز ۸۰ هزار واحد مسکن محرومین در ۱۵ شهرستان گیلان واگذار شد https://majale-rooz.ir/2021/07/امروز-۸۰-هزار-واحد-مسکن-محرومین-در-۱۵-شه/ مجله روز Fri, 30 Jul 2021 16:39:36 0000 اقتصادی و معیشت https://majale-rooz.ir/2021/07/امروز-۸۰-هزار-واحد-مسکن-محرومین-در-۱۵-شه/ مجله روز / گیلان رئیس سازمان برنامه و بودجه از بهره برداری همزمان 80 هزار واحد مسکونی برای افراد محروم در 15 شهرستان امروز در ویدئویی با خلبان گیلان خبر داد و اظهار داشت: از هر 140 هزار خانه 80 هزار واحد برای افراد نیازمند افتتاح کرده ایم. محمدباقر نوبخت در حاشیه افتتاح مرکز فناوری …

مجله روز / گیلان رئیس سازمان برنامه و بودجه از بهره برداری همزمان 80 هزار واحد مسکونی برای افراد محروم در 15 شهرستان امروز در ویدئویی با خلبان گیلان خبر داد و اظهار داشت: از هر 140 هزار خانه 80 هزار واحد برای افراد نیازمند افتتاح کرده ایم.

محمدباقر نوبخت در حاشیه افتتاح مرکز فناوری و تجارت گیلان در گفتگو با خبرنگاران گفت که امروز با سازوکارهای سنتی نمی توان تجارت را توسعه داد و اشتغال ایجاد کرد. از مشاغل دانش بنیان استفاده کنید.

وی با اشاره به تاکید شهرهای صنعتی بر استفاده از بنگاه های دانش بنیان افزود: شرکت شهرک های صنعتی گیلان این مهم را دنبال کرد و مرکز فناوری و کسب و کار را به بهره برداری رساند تا بتواند فناوری های تجاری لازم را ارائه دهد. افزایش بهره وری و جهش تولید.

معاون رئیس جمهور با اشاره به سایر موفقیت های سفر یک روزه خود به گیلان ، گفت: خوشبختانه موفق به افتتاح ساختمان کتابخانه مرکزی رشت شده ایم و نصب کتاب و تجهیزات در ماه های آینده انجام می شود.

نوبخت افزود: قبل از انقلاب ، بخشی از پارک ملی رشت به فرمانداری اختصاص داده شد که مورد اعتراض بزرگان و کارشناسان شهر قرار گرفت ، بنابراین ما از این فضا که دیگر برای پارک و امور رفاهی استفاده نمی شد ، استفاده کردیم. برای کتابخانه. این یک مسئله فرهنگی است.

وی همچنین امروز در ویدئویی با خلبان گیلان از بهره برداری همزمان 80 هزار واحد مسکونی برای افراد محروم در 15 استان خبر داد و گفت: 80 هزار واحد 140 هزار واحدی مسکن را برای افراد نیازمند افتتاح کرده ایم. این واحدها با حمایت سازمان برنامه و بودجه ، اجرای بنیاد مسکن و عملکرد کمیته امداد برای مددجویانی که مورد و کمک هستند در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت 4 میلیارد نقد و 6.4 میلیارد تسهیلات کم بهره برای ساخت مسکن برای افراد محروم خبر داد و گفت: دولت هزینه ساخت این واحدها را به جای واحدهایی که انجام می دهند ، پرداخت می کند. قدرت مالی لازم برای تأمین مسکن را ندارند.

وی بر ضرورت توجه به بخش خصوصی ، رهبری و سیستم تأکید کرد و گفت که دولت از وضعیت بخش خصوصی در کنار ساخت راه آهن و بزرگراه آگاه نیست.

انتهای پیام


[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 10 مرداد 1400 ] [ 7:02 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]