مبارزه با فساد با جدیت دنبال می‌شود


با توجه به پایگاه داده مجله روز ، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در نشست خبری تشریح برنامه های هفته قضایی که هر سال از اول تا هفتم تیرماه برگزار می شود ، دهه کرامت را تبریک گفت و افزود: آفریده شده است. وی گفت: ما به انتخاب مردم احترام می گذاریم و …

مبارزه با فساد با جدیت دنبال می‌شود https://majale-rooz.ir/2021/06/مبارزه-با-فساد-با-جدیت-دنبال-می‌شود/ مجله روز Sun, 20 Jun 2021 09:29:20 0000 عمومی https://majale-rooz.ir/2021/06/مبارزه-با-فساد-با-جدیت-دنبال-می‌شود/ با توجه به پایگاه داده مجله روز ، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در نشست خبری تشریح برنامه های هفته قضایی که هر سال از اول تا هفتم تیرماه برگزار می شود ، دهه کرامت را تبریک گفت و افزود: آفریده شده است. وی گفت: ما به انتخاب مردم احترام می گذاریم و …

با توجه به پایگاه داده مجله روز ،

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در نشست خبری تشریح برنامه های هفته قضایی که هر سال از اول تا هفتم تیرماه برگزار می شود ، دهه کرامت را تبریک گفت و افزود: آفریده شده است.

وی گفت: ما به انتخاب مردم احترام می گذاریم و خدمت حجت الاسلام والمسلمین برجسته را تبریک می گوییم.

حجت الاسلام محسنی اژه ای افزود: این حضور گرم و چشمگیر مردم را در سراسر ملت و هواداران به ویژه مقام معظم رهبری تبریک می گوییم.

هفته قوه قضاییه فرصتی برای نقد عملکرد است

معاون اول قوه قضاییه همچنین گفت: “هفته قوه قضاییه فرصتی برای نقد عملکرد یک ساله در این مجموعه است.”

محسنی اژه ای ، در یک نشست خبری با اصحاب رسانه در آستانه هفته قوه قضائیه ، افزود: “هر ساله ، در این هفته ، برنامه های قوه قضاییه بررسی می شود و همه از این فرصت استفاده می کنند و گزارش عملکرد سال گذشته خود در قوه قضائیه را می دهند. ”

وی گفت: “نامگذاری آن به عنوان هفته قضایی فرصتی را برای نقد عملکرد دادگستری طی یک سال گذشته فراهم می کند.”

آقای محسنی اژه ای اظهار داشت: نامگذاری یک هفته به عنوان قوه قضاییه فرصتی برای اقدام مناسب در این قوه قضاییه است ضمن اینکه عملکرد بخشهای مختلف دادگستری مورد انتقاد و ارزیابی رسانه ها و مردم قرار می گیرد.

معاون اول قوه قضاییه گفت: سال گذشته همه چیز از نظر مسائل کرونا ویروس دشوار بود اما تلاش های خوبی در دادگستری برای حل مشکلات مردم انجام شد.

حمایت از حقوق افراد وظیفه قوه قضائیه است

معاون اول قوه قضاییه گفت: صیانت از حقوق مردم وظیفه قوه قضائیه است و ما با جدیت پیگیر مبارزه با فساد در سال 1400 هستیم.

محسنی اژه ای در ادامه کنفرانس مطبوعاتی گفت: “سال 1400 برای دادگستری سال های گذشته متفاوت بود و به همان روشی که انتخابات امسال با چهل سال گذشته متفاوت بود و مردم ماه ها قبل از رئیس محترم دادگستری ، آقای ثبت نام و رأی دهید.

وی گفت: “من شاهد بودم كه شما همچنین شاهد بودید كه اقشار مختلف شخصاً یا به صورت بیانیه ای از آقای رئیسی درخواست می شد كه به عنوان یكی از نامزدهای ریاست جمهوری منصوب و ثبت شود. البته بخشی از وی بیشتر وقت خود را در دادگستری می گذراندند ، و این اقدامات برای جلوگیری از کوچکترین وقفه در دادگستری بود.

آقای محسنی اژه ای اظهار داشت: هماهنگی هایی انجام شد تا كوچكترین وقفه ای در كار ایجاد نشود و كوچكترین نقصی در این زمینه وجود نداشته باشد و خدا را شكر با ارزیابی من در این دو زمینه موفق بودیم و توانستیم برای جلوگیری از نقص

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در موعد مقرر در مورد تعیین رئیس جدید قوه قضائیه تصمیم خواهند گرفت و خدا را شکر مردم به آقای رئیسی اعتماد کردند و وی را با رأی قابل توجه و دور از بقیه نامزدها انتخاب کردند.

معاون اول قوه قضاییه افزود: با انتخاب رئیس بعدی قوه قضائیه ، این انتظار و انتظار از حق مردم برای انجام هرچه بهتر و بیشتر کارها با جدیت دنبال می شود و با توجه به اینکه در سال های 1998 و 1999 ، یکی از اولویت ها مبارزه با فساد در سال 1400 مبارزه با فساد به طور جدی دنبال شد.

ما از تقویم اسناد تحول پیشی گرفته ایم

معاون اول قوه قضاییه گفت: در بحث سند تحول قوه قضاییه از تقویم سند جلوتر هستیم.

محسنی اژه ای در ادامه نشست خبری اضافه کرد: سند تحول با تلاش گروهی از نخبگان و کارشناسان تشکیل شده در داخل و خارج از قوه قضاییه طراحی و 47 محور و مشکل اصلی قوه قضاییه شناسایی شد.

وی گفت: “این سند می تواند در سال 1999 به روز شود و به روز شود و این سند هنوز هم می تواند به روز شود.”

محسنی اژه ای ادامه داد: “این سند با توجه به فن آوری های جدید در حال پیشرفت است.”

معاون اول دادگستری گفت: بر اساس ارزیابی ها و سفرهای انجام شده به 12 استان و بررسی مشکلات قضایی استان ها به نظر می رسد مردم از عملکرد دستگاه قضایی در این دو سال راضی بودند و شاهد این رضایت بودیم در انتخابات مردمی انتخابات 28 ژوئن “.


[ بازدید : 121 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 31 خرداد 1400 ] [ 21:25 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]