بهترین سایت های خرید کیف و کفش ترکیه ای لاکچری


https://shikfam.com/Ecco-turkey


سایت اکو ترکیه (ECCO)

کفش های اکو در سرتاسر جهان طرفداران بسیاری دارد و یکی از بهترین راه ها برای داشتن کفش های این برند خرید از اکو ترکیه است. برند اکو (ECCO) یک شرکت دانمارکی است که در سال 1953توسط شخصی به نام کارل توسبوی در شهر بردبرو دانمارک راه اندازی شد این شرکت در ابتدا به طراحی و تولید کفش روی آورد و با موفقیت در این زمینه محصولات خود را گسترش داده و اکسسوری های مختلف و انواع کالاهای چرمی را نیز به تولیدات خود اضافه کرد.

می توان گفت که برند اکو یکی از مشهورترین و موفق ترین برندهایی است که کفش، کیف و اکسسوری های چرمی را در دنیا تولید می کند در واقع تخصص این برند در تولید و طراحی چرم می باشد که از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است. از دلایل موفقیت برند اکو می توان به کیفیت بالا در ساخت، راحتی، ترکیب سبک ها مختلف و استفاده از فناوری های نوآورانه در تولید محصولاتش دانست.

امروزه محصولات اکو در 88 کشور دنیا با داشتن بیش از 3060 فروشگاه به فروش می رسد جالب است بدانید که 14 هزار نقطه در آسیا، اروپا، ایلات متحده آمریکا و کانادا وجود دارد که محصولات برند اکو را عرضه می کنند همچنین بسیاری از سایت های آنلاین در کشورهای مختلف وجود دارد که روزانه کاربران بسیاری خرید محصولات این برند را از آنها انجام می دهند، یکی از این سایت ها سایت اکو ترکیه است.

سایت اکو ترکیه کاملا رسمی است و به فروش محصولات اصل برند اکو می پردازد اگر شما هم به محصولات این برند علاقه مند هستید و می خواهید محصولاتی اصل را با بهترین قیمت خریداری کنید پیشنهاد ما به شما خرید از سایت اکو ترکیه است. در این سایت بخش عظیمی از انواع مدل های کفش، کیف، کمربند و سایر اکسسوری ها برند اکو وجود دارد و شما هر آنچه از این برند بخواهید با خرید اینترنتی از سایت اکو ترکیه به صورت اینترنتی به دست خواهید آورد.



https://shikfam.com/defacto

سایت پول دفاکتو ترکیه اینترنتی (defacto)

خرید از سایت پول دفاکتو ترکیه راهی آسان و مطمئن جهت برخورداری از پوشاک شیک و با کیفیت برند دفاکتو (defacto) است. دفاکتو فعالیت خود را در سال 2003 میلادی شروع کرد و به سرعت توانست به یک برند سرشناس و محبوب پوشاک و فشن در کشور ترکیه تبدیل شود.

پوشاک، کیف، کفش، اکسسوری و ... از تولیدات کمپانی دفاکتو است، این تولیدات از نظر کیفیت و زیبایی حرف اول را در کشور ترکیه می‌ زنند و دارای استاندارد A جهانی هستند، به همین دلیل به اکثر کشورهای جهان صادر می ‌شوند. راحتی، زیبایی و بخصوص دوام بالا و ثبات رنگ از ویژگی ‌های اصلی محصولات برند دفاکتو به شمار می آید. پوشاک دفاکتو با توجه به جنسیت، سن و سلایق گوناگون طراحی و تولید می‌شود در نتیجه برای بانوان، آقایان، دختر بچه و پسر بچه ها می توان پوشاکی ایده آل از برند لوکس دفاکتو پیدا کرد.

Ateş بنیانگذار برند دفاکتو بر این باور است که افراد جامعه به دنبال خرید محصولات و پوشاک به روز با قیمتی اقتصادی هستند و علاقه به خرید محصولات جدید دارند، از این رو محصولات دفاکتو براساس درک نیازهای افراد جامعه تولید و به بازار فروش عرضه می ‌شود چرا که خوشحال و راضی کردن مشتری در الویت کاری شرکت دفاکتو قرار دارد. در حال حاضر شرکت دفاکتو در ترکیه به عنوان دومین شرکت بزرگ و فعال از بین 350 شرکت تولید پوشاک محسوب می ‌شود و در حال رشد و تبدیل شدن به یک برند جهانی است.


https://shikfam.com/Flo

سایت فلو ترکیه اینترنتی ( Flo )

شرکت فلو با شعار «فروش کفش برای هر کس» شروع به فعالیت کرد چرا که باور داشت با تحقق بخشیدن به این شعار می توان مشتری را در هر جای دنیا که هست جذب کرد و به سرعت نیز توانست به این شعار خود جامه عمل بپوشاند. در حال حاضر فلو بیش از 390 فروشگاه فعال در سراسر جهان دارد و حجم گسترده ای از محصولات را به مشتریان عرضه می کند.

خرید از سایت فلو ترکیه راهی آسان و ارزان برای برخورداری از کفش‌ های اصل و با کیفیت برندهای گوناگون جهان است. شرکت فلو (Flo ) ترکیه بزرگترین فروشنده انواع کفش ‌های مردانه، زنانه و بچه گانه در ترکیه است، این شرکت مدل های متنوع کفش را متناسب با سلایق گوناگون افراد جامه و برای هر نوع شرایط آب و هوایی به مشتریان ارائه می‌ دهد، همچنین در زمینه فروش لوازم جانبی، کیف های دستی، تزئینی و لوازم ورزشی نیز فعالیت دارد.

در سال 2001 با همکاری بیش از 220 فروشگاه خرده فروشی ترکیه، مجموع فروشگاه های فلو راه اندازی شد و به دلیل ارائه محصولات با کیفیت و مشتری پسند به سرعت محبوب گشت و مشتریان زیادی را جذب خود کرد. شرکت فلو با شعار «فروش کفش برای هر کس» شروع به فعالیت کرد چرا که باور داشت با تحقق بخشیدن به این شعار می توان مشتری را در هر جای دنیا که هست جذب کرد و به سرعت نیز توانست به این شعار خود جامه عمل بپوشاند. در حال حاضر فلو ترکیه بیش از 390 فروشگاه فعال در سراسر جهان دارد و حجم گسترده ای از محصولات را به مشتریان عرضه می کند.

فلو کار توزیع و پخش محصولات شرکت های معتبر و مختلفی چون یو اس پولو، داکرز، اسپیدو، تامی هایلفیگر، پوما، اسکیچرز، لامبرجک، کلمبیا، فرد پری، آسیکس، پیرکاردین و ... را انجام می‌ دهد با یک نگاه به نام این برندها می توان فهمید کهFlo بهترین منبع برای تهیه و خرید کفش است. خرید از سایت فلو ترکیه این امکان را به شما می دهد که با هر جنسیت و هر نوع سلیقه ای که دارید برای هر فصل بتوانید کفش ایده آل خود را از این سایت یافته سفارش داده و به سرعت تحویل بگیرید.

در سایت رسمی فلو 15000 محصول متنوع قرار داده شده است و ماهانه حدود 6.5 میلیون بازدید کننده دارد. قیمت بسیار مناسب و محصولات متنوع یکی از دلایلی است که افراد را ترغیب به خرید از سایت فلو ترکیه می ‌کند.



موضوعات: عمومی,
[ بازدید : 343 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 28 آبان 1399 ] [ 12:37 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]