مدیرکل تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای از مردم اردبیل تقدیر کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرگزاری آنلاین ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به دنبال حضور پرشور مردم آن استان در تاریخ ملی 28 ژوئن 1400 و حضور حداکثری آنها در این ملی و واقعه سیاسی اعلام کرد متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحمن الرحیم «وَلَيَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ …

مدیرکل تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای از مردم اردبیل تقدیر کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://majale-rooz.ir/2021/06/مدیرکل-تبلیغات-اسلامی-با-صدور-بیانیه‌/ مجله روز Sat, 19 Jun 2021 21:22:10 0000 عمومی https://majale-rooz.ir/2021/06/مدیرکل-تبلیغات-اسلامی-با-صدور-بیانیه‌/ به گزارش خبرگزاری آنلاین ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به دنبال حضور پرشور مردم آن استان در تاریخ ملی 28 ژوئن 1400 و حضور حداکثری آنها در این ملی و واقعه سیاسی اعلام کرد متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحمن الرحیم «وَلَيَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ …

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به دنبال حضور پرشور مردم آن استان در تاریخ ملی 28 ژوئن 1400 و حضور حداکثری آنها در این ملی و واقعه سیاسی اعلام کرد متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحمن الرحیم

«وَلَيَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ نِنَّ ده لَقَوِیٌّ عزیز »خدا به کسانی که به او کمک می کنند کمک می کند ، خداوند نیرومند و شکست ناپذیر است. (حج / 40)

انتخابات باشکوه دوره سیزدهم ریاست جمهوری و دوره ششم شوراهای اسلامی شهر و مردم به عنوان اولین انتخابات مرحله دوم انقلاب که در 28 خرداد 1400 با حضور حماسی مردم همیشه برگزار شد صحنه ایران اسلامی ، چشم جهانیان و سیاستمداران را خیره کرد. متعجب شدم. مشارکت گسترده مردم پس از 42 سال از انقلاب اسلامی که در واقع رأی به نظام اسلامی و دفاع از آرمانهای انقلاب بود ، جهان را شوکه کرد و دشمنان را خشمگین کرد.

اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل وظیفه خود می داند از مردم استان اردبیل که علی رغم تبلیغات خارجی خود این حماسه بزرگ را با حضور گسترده خود آفریدند تشکر و قدردانی کند و به مردم فهیم این افتخار تبریک عرض می کند آزمون اقتدار و عزت.

حضور حماسی و استبدادی و پایبندی به آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داد که برندگان اصلی این انتخابات ملت بزرگ ایران ، نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب هستند ، یعنی بار دیگر صحنه ای باشکوه از عشق و اعتماد متقابل مردم و حکومت اسلامی ، با لب رهبر فرزانه انقلاب و مشارکت گسترده.

مطمئناً ، در انتخابات 19 ژوئن ، مشارکت گسترده و باشکوهی در انتخابات وجود داشت ، که باید به چنین افراد هوشیار و صمیمی تبریک بگوید و در مقابل آنها تعظیم کند. ما همچنین به آیت الله سید ابراهیم رئیسی ، برگزیده ملت تبریک می گوییم و از خداوند متعال توفیق او را در خدمت به ملت رو به رشد ایران در برآوردن انتظارات رهبران خواستاریم.

ما از همه ساکنان استان اردبیل به ویژه جوانان انقلابی می خواهیم که تلاش جهادی کنند و با قدرت و قدرت بیشتر به گسترش و تسلط بر گفتمان انقلاب اسلامی و افزایش چشم انداز برای تقویت دولت انقلابی در بین افراد مختلف اعتماد به نفس داشته باشند. پیروزی نهایی این مrsمنان و مجاهدین والی است.


[ بازدید : 105 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 30 خرداد 1400 ] [ 16:11 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]