۱۲ روز، ۱۲ امتیاز – مجله روز


12 روز انتظار 12 امتیاز برای تیم ملی به ارمغان آورد تا یوزهای مغرور و سرحال بتوانند به دور بعدی صعود کنند و منتظر قرعه کشی 3 ژوئیه باشند. به گزارش مجله روز ، این روزنامه همشهریان وی نوشت: “كابوس حذف فوری اولین مرحله مقدماتی جام جهانی به پایان رسیده است.” این حذف می توانست …

۱۲ روز، ۱۲ امتیاز – مجله روز https://majale-rooz.ir/2021/06/۱۲-روز،-۱۲-امتیاز-مجله-روز/ مجله روز Fri, 18 Jun 2021 21:20:16 0000 عمومی https://majale-rooz.ir/2021/06/۱۲-روز،-۱۲-امتیاز-مجله-روز/ 12 روز انتظار 12 امتیاز برای تیم ملی به ارمغان آورد تا یوزهای مغرور و سرحال بتوانند به دور بعدی صعود کنند و منتظر قرعه کشی 3 ژوئیه باشند. به گزارش مجله روز ، این روزنامه همشهریان وی نوشت: “كابوس حذف فوری اولین مرحله مقدماتی جام جهانی به پایان رسیده است.” این حذف می توانست …

12 روز انتظار 12 امتیاز برای تیم ملی به ارمغان آورد تا یوزهای مغرور و سرحال بتوانند به دور بعدی صعود کنند و منتظر قرعه کشی 3 ژوئیه باشند.

به گزارش مجله روز ، این روزنامه همشهریان وی نوشت: “كابوس حذف فوری اولین مرحله مقدماتی جام جهانی به پایان رسیده است.” این حذف می توانست بسیار ناراحت کننده و دور از شأن فوتبال ایران باشد ، اما تیم ملی با پیروزی یک بر صفر برابر عراق به پایان رسید و به عنوان تیم پیشرو به مرحله بعدی مسابقات مقدماتی راه یافت. از این مسابقات پرقدرت نیز امتیازاتی باقی مانده است.

آه ، 12 روز عجیب بود. کرونا بین مسابقات اولین مرحله مقدماتی جام جهانی حدود 20 ماه فاصله ایجاد کرد. 14 نوامبر سال 1998 بود که در دیدار مقابل عراق شکست خوردیم و اوضاع خراب شد. تمام این مدت احساس می کردیم که این مرحله را در ماه آگوست ترک خواهیم کرد و پس از دو صعود متوالی به جام جهانی ، اکنون حتی به مرحله دوم رده بندی نرسیده ایم. در همین حال ، دادن میزبان متمرکز به بحرین همچنین امیدهای ما را کاهش داد. هوا گرم بود ، حریف انتقام جویانه بود ، زمین بد بود و فرصتی برای آماده سازی وجود نداشت. با این وجود ، در طول 12 روز حضور متمرکز در مناما ، فرزندان تیم ملی در هر 4 مسابقه پیروز شدند و به مرحله بعد منتقل شدند. پیروزی در فینال اول و پایانی برابر بحرین و عراق به ویژه دلگرم کننده بود. بحرین سوم شد و اگر بچه ها در نیمه دوم محتاط بودند ، عراق می توانست حداقل به همین تعداد گل برسد. 12 روز انتظار 12 امتیاز برای تیم ملی به همراه داشت تا یوزپلنگ ها با غرور و روحیه به دور بعد صعود کنند و منتظر قرعه کشی 3 جولای باشند.

برنده بزرگ اردوگاه ماناما بدون شک دراگان اسکوچیچ بود. او در شرایطی سرمربی تیم ملی شد که رزومه قابل دفاعی نداشت. انتقادات از این انتخابات به پایان رسیده بود و عده ای رسماً حضور دراگان را روی نیمکت تیم اصلی ایران “تمسخر” کردند. هنوز مربی کروات کار بزرگی انجام داد و توانست کوچه کور صعود به ایران را بشکند. اسکوچیچ در هر چهار مسابقه رسمی و حیاتی تیم ملی پیروز شده است و در سه مسابقه دوستانه به پیروزی رسیده است. او که از این موفقیت مست شده بود ، شماره 7 را در دوربین های تلویزیونی نشان داد و اکنون این رکورد احتمالاً منجر به بقای آقای مربی روی نیمکت تیم ملی خواهد شد.

سردار آزمون اکنون از هر زمان دیگری جذابیت بیشتری دارد. تاکنون ممکن است او به اندازه دستاوردهای فنی خود از موقعیت اجتماعی برخوردار نباشد و بسیاری سردار را بخاطر برخی از رفتارهای نابالغش مورد انتقاد قرار می دهند ، اما آزمایش در منامه یک نسخه دیگر است. او سخت کوش ، سخت کوش ، واقع بین و بدون سر و صدا به نظر می رسید و 3 گل حیاتی برای ما به ثمر رساند. 2 در برابر بحرین و یک در برابر عراق. تغییر نگرش نسبت به سردار کاملاً چشمگیر است و این بازیکن با مهارت خود می تواند در صورت حفظ این رفتار بزرگسالان ، موقعیت ممتازی را در فوتبال ایران بدست آورد.

مهدی طارمی به یک بازیکن کلیدی و بسیار مهم در تیم ملی تبدیل شده است. همانطور که انتظار داشتیم. حتی تصمیمات فردی و توپ های کوچک آنها به تیم ملی کمک می کند. طارمی و آزمون یک جفت ده میلیون دلاری فوتبال ایران هستند که بیشتر و بیشتر هماهنگ می شوند. آنها باید در تیم های بسیار بزرگتر برای تیم بدرخشند. حالا که گره اول باز شد و سهم آن کم نیست.

ما در مورد چیزهای خوب صحبت کردیم و اکنون با پایان مسابقات ، صحبت در مورد بازیکنانی که انتظارات را برآورده نکردند ، کمی آسان تر است. لیست این دوستان علیرضا جهانبخش است؛ یک ستاره محتاط و بسیار جذاب که سخت کار می کند ، اما واضح است که او یک دوره زوال را پشت سر می گذارد. قبل از مسابقه ، او در مورد این موضوع مصاحبه کرده بود که “من حتی یک قطره هم نزدم” ، اما عملکرد علیرضا در زمین خلاف این را ثابت می کند. نیمکت های بلند برایتون بر عملکرد بازیکن تأثیر داشته است. نفر بعدی صادق محرمی است. دراگان اسکوچیچ رامین رضاییان و ورا غفوری را به تیم ملی دعوت نکرد و دانیل اسماعیلی فرد یا سیامک نعمتی را به دلیل راز تیم ملی در این سمت بازی نکرد ، اما آیا عملکرد صادق قانع کننده بود؟ آیا فوتبال شما نسبت به 3 سال گذشته که لیگ ایران را به مقصد اروپا ترک کردید ، بهتر شده است؟ “پاسخ دادن به این س questionsالات کمی سخت است!”

انتهای پیام


[ بازدید : 106 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 29 خرداد 1400 ] [ 16:18 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]