یک ببخشید ساده بهتر نیست؟


سال گذشته ، در فوتبال ، اظهاراتی را دیدیم که باعث افزایش یک قدمی اعتبار شد. اگر تا دیروز مجرمان اعتراف نمی کردند که مرتکب اشتباهی شده و آسمان و زمین را از این طریق دوخته اند ، امسال در چندین مورد دیده ایم که این افراد اقدام انجام شده را می پذیرند اما نمایندگی …

یک ببخشید ساده بهتر نیست؟ https://majale-rooz.ir/2021/05/یک-ببخشید-ساده-بهتر-نیست؟/ مجله روز Thu, 20 May 2021 05:18:23 0000 عمومی https://majale-rooz.ir/2021/05/یک-ببخشید-ساده-بهتر-نیست؟/ سال گذشته ، در فوتبال ، اظهاراتی را دیدیم که باعث افزایش یک قدمی اعتبار شد. اگر تا دیروز مجرمان اعتراف نمی کردند که مرتکب اشتباهی شده و آسمان و زمین را از این طریق دوخته اند ، امسال در چندین مورد دیده ایم که این افراد اقدام انجام شده را می پذیرند اما نمایندگی …

یک بهانه ساده بهتر نیست؟

سال گذشته ، در فوتبال ، اظهاراتی را دیدیم که باعث افزایش یک قدمی اعتبار شد. اگر تا دیروز مجرمان اعتراف نمی کردند که مرتکب اشتباهی شده و آسمان و زمین را از این طریق دوخته اند ، امسال در چندین مورد دیده ایم که این افراد اقدام انجام شده را می پذیرند اما نمایندگی خود را زیر سوال می برند.

به گزارش مجله روز ، دیاری اعتماد وی ادامه داد: “به عنوان مثال ، وقتی آن فیلم عجیب و غریب از اظهارات محمود فكری در هفته دوم استقلال مقابل فولاد منتشر شد ، فكری نگفت من این كلمات را نگفتم یا عذرخواهی نكردم ، اما او گفت که من را وادار نکرده ام که این کلمات را بر زبان آورند. ” در حالی که این عبارت فقط بحث جبرگرایی و اختیار و روابط علی و معلولی را به چالش کشیده است ، ما اخیراً با موارد دیگری روبرو شده ایم.
در دیدار تیم های پیکان و سایپا ، تیم پیکان برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران در یک مسابقه 6 تعویض انجام داد. این بسیار عجیب و غریب و غیرمنتظره است به طوری که حتی قوانین انضباطی نیز مجازاتی را پیش بینی نمی کند زیرا قانونگذاران احتمالاً فکر می کردند: “تیمی که مربی ، سرپرست و دستیار داشته باشد و مواردی از این دست نمی تواند بداند که یک تیم به علاوه یک سرپرست به علاوه یک داور ؟ “تغییر بیش از حد مجاز؟ با این حال ، این اتفاق افتاد. پیکان برای خاتمه مسابقه وارد زمین شد.
اصغر ، مدیر روستا ، مدیر تیم فوتبال پیکان گفت که این کار انجام شد ، اما تقصیر نیمکت رقیب باعث متشنج شدن جو و تمرکز ما شد. مدیر دهکده همچنین گفت: “در تمام بازی ها ، نماینده فدراسیون به ما هشدار می دهد که به عنوان مثال ، شما یک تعویض بیشتر ندارید یا تعویض های شما تمام شده است ، اما در کمال ناباوری ، نماینده فدراسیون اجازه تعویض و داور چهارم را می دهد هیئت تعویض را بالا برد. من حتی قبل از تعویض از نماینده هیئت فوتبال پرسیدم که آیا می توانیم او را جایگزین کنیم؟
پاسخ او مثبت بود. “ما واقعاً از آنچه اتفاق افتاده متعجب شده ایم و نمی دانیم چرا ناظر حزب چیزی نگفت.” اگر خوب دقت کنید ، مدیر دهکده به ما نمی گوید که تعجب کنیم زیرا نمی فهمیم که این ششمین تغییر ما است و به ما گفت ، ما تعجب می کنیم که چرا سرپرست چیزی نگفت.
برخی از نمونه های نرم تر نیز در همان دو ، سه هفته رخ داده است. وقتی وحید امیری در پایان بازی با سپاهان با دوربین درگیر شد ، به او گفتند ببین این روزنامه نگار برای عصبانیت وحید امیری چه کرده است. در همین حال ، تنها کسی که هنوز از همان روشهای کلاسیک استفاده می کند ، افشین پیروانی است. در مورد شناسایی شخصی که باعث جنجال در اصفهان شده است ، سرپرست تیم پرسپولیس ابتدا گفت: “من او را نمی شناسم” و سپس وقتی نشان داده شد که او را می شناسد ، نگفت شما این را می دانید. اشتباه کنید یا ادعا نکردید که این اتفاق می افتد زیرا تمرکز شما مختل شده است. او محکم ایستاد و دوباره تکرار کرد که طرف مقابل را نمی شناسد.
هنوز هم راههای فرار و پذیرش مسئولیت اشتباهات هر روز در حال پیشرفت است و فوتبال امروز ماست. هنوز هم ، وقتی صحبت از همه سبک ها می شود ، هنوز یک “متاسفم” ساده بهترین راه حل موجود است.

انتهای پیام


[ بازدید : 139 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 31 ارديبهشت 1400 ] [ 7:32 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]