وزارت خارجه اتریش سفیر ترکیه را احضار کرد


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجله ایرانی ، به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک ، وزارت امور خارجه اتریش امروز (سه شنبه) سفیر ترکیه در اتریش را احضار کرد تا وی را از اوضاع وین مطلع کند. وزارت خارجه اتریش از بهانه انتقاد از رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه برای برافراشتن پرچم رژیم صهیونیستی در ساختمانهای …

وزارت خارجه اتریش سفیر ترکیه را احضار کرد https://majalehirani.ir/2021/وزارت-خارجه-اتریش-سفیر-ترکیه-را-احضار-ک/ مجله ایرانی Tue, 18 May 2021 16:55:38 0000 عمومی https://majalehirani.ir/2021/وزارت-خارجه-اتریش-سفیر-ترکیه-را-احضار-ک/ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجله ایرانی ، به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک ، وزارت امور خارجه اتریش امروز (سه شنبه) سفیر ترکیه در اتریش را احضار کرد تا وی را از اوضاع وین مطلع کند. وزارت خارجه اتریش از بهانه انتقاد از رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه برای برافراشتن پرچم رژیم صهیونیستی در ساختمانهای …

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجله ایرانی ،

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک ، وزارت امور خارجه اتریش امروز (سه شنبه) سفیر ترکیه در اتریش را احضار کرد تا وی را از اوضاع وین مطلع کند.

وزارت خارجه اتریش از بهانه انتقاد از رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه برای برافراشتن پرچم رژیم صهیونیستی در ساختمانهای دولتی استفاده کرد.

وزارت خارجه ترکیه روز سه شنبه اعلام کرد که اوزان سهون ، سفیر این کشور ، به وزارت امور خارجه اتریش احضار شده است.

به گفته آناتولی ، سخنگوی وزارت امور خارجه ترکیه در واکنش به اظهارنظر وزیر کشور اتریش علیه ترکیه و رجب طیب اردوغان با صدور بیانیه ای آن را خلاف واقع خواند و آن را محکوم کرد.

از آنجایی که تعداد شهدا در غزه بیش از 200 نفر است ، دولت های غربی و رسانه ها در تلاشند جنگنده های اسرائیلی که تحت عنوان دفاع از خود به فلسطینیان بی دفاع حمله می کنند را توجیه کنند تا از مقیاس این جنایت هولناک بکاهند.

ترکیه همچنین از اقدام دولت اتریش به شدت انتقاد کرده است ، سخنگوی رئیس جمهور ترکیه جمعه گذشته در توئیتی با انتقاد شدید از اقدام دولت اتریش ، گفت: چنین رفتاری رژیم صهیونیستی را به سمت حمله به نوار غزه سوق می دهد. وی از همه انسانهای منطقی و اخلاقی اتریش خواست چنین سیاست های شرم آور را رد کنند.

انتقادات داخلی در مورد پرچم های تقلبی رژیم اسرائیل بر روی ساختمان های دولتی در وین ، وزارت خارجه اتریش را بر آن داشت تا از اقدام دولت اتریش حمایت کند.

دیدار از وین در روز شنبه ، 15 مه 1400 ، توسط محمد جواد ظریف ، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ، با باز کردن پرچم اسرائیل در ساختمانهای دولتی در وین پایتخت اتریش لغو شد. وی در چارچوب تور اروپا قرار بود با همتای اتریشی خود الكساندر اسكلنبرگ دیدار كند.

یک روز قبل از سفر ظریف ، اتریش که پیش از این شاخه نظامی حزب الله لبنان را ممنوع کرده بود ، جناح سیاسی حماس را “تروریست” خواند و آن را ممنوع اعلام کرد.


[ بازدید : 135 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 30 ارديبهشت 1400 ] [ 19:28 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]