حمله مربی مطرح ژیمناستیک به منتقدان/باژرنگ: دست از تخریب بردارید


به گزارش خبرگزاری مجله روز؛ ماهان باجرانگ در مورد برخی از حملات به رئیس فدراسیون ژیمناستیک به مجله روز گفت: “من از بعضی چیزهایی که می شنوم واقعاً ناراحت هستم.” من 35 سال است که در ژیمناستیک کار می کنم و همه مسائل و مشکلات پوست و گوشت را لمس کرده ایم. این مشکلات سالهاست …

حمله مربی مطرح ژیمناستیک به منتقدان/باژرنگ: دست از تخریب بردارید https://majale-rooz.ir/2021/05/حمله-مربی-مطرح-ژیمناستیک-به-منتقدان-با/ مجله روز Tue, 18 May 2021 15:15:46 0000 نشاط https://majale-rooz.ir/2021/05/حمله-مربی-مطرح-ژیمناستیک-به-منتقدان-با/ به گزارش خبرگزاری مجله روز؛ ماهان باجرانگ در مورد برخی از حملات به رئیس فدراسیون ژیمناستیک به مجله روز گفت: “من از بعضی چیزهایی که می شنوم واقعاً ناراحت هستم.” من 35 سال است که در ژیمناستیک کار می کنم و همه مسائل و مشکلات پوست و گوشت را لمس کرده ایم. این مشکلات سالهاست …

به گزارش خبرگزاری مجله روز؛ ماهان باجرانگ در مورد برخی از حملات به رئیس فدراسیون ژیمناستیک به مجله روز گفت: “من از بعضی چیزهایی که می شنوم واقعاً ناراحت هستم.” من 35 سال است که در ژیمناستیک کار می کنم و همه مسائل و مشکلات پوست و گوشت را لمس کرده ایم. این مشکلات سالهاست که روح ژیمناستیک را از بین می برد و ما این نوارها را در تمام دوره ها دیده ایم.

وی افزود: بسیاری از کسانی که اکنون منتقد هستند دوستان و خانواده من هستند و من دوست دارم این خانواده همیشه متحد باشند و برای بهبود ژیمناستیک تلاش کنند نه اینکه آن را نابود کنند. سخنان من کسی را آزرده نمی کند. در هر صورت ، شما باید واقعیت ها را ببینید.

مربی سکوی پرشی ایرانی اظهار داشت: در 4 سال گذشته مشکلات زیادی وجود داشته است ؛ اما این مشکلات در همه فدراسیون ها وجود دارد. درب فدراسیون همیشه باز است و هرکسی که ادعای کمک کند می تواند به فدراسیون کمک کند ، در غیر این صورت این یک دست کمک است.

باجرانگ اظهار داشت: من به عملکرد فدراسیون در 4 سال گذشته نمره مثبت می دهم. از آنجا که تلاش زیادی صورت گرفت و رئیس فدراسیون ، در شرایط نامناسب اقتصادی و تحریم ها و حتی در زمان تاجگذاری ، مسابقات متعددی از جمله لیگ های ملی و مسابقات قهرمانی را آغاز کرد که تعطیل بود. اعزام ها در این شرایط بسیار دشوار است اما خوشبختانه فدراسیون کار خوبی انجام داد. من از روز اول شاهد این تلاش ها بوده ام و چشم به راه ادامه این رویدادها هستم. کسانی که خود را دلسوز ژیمناستیک می دانند نباید سنگ پرتاب کنند. این افراد 4 سال است که می جنگند و این مشکلات باعث عقب نشینی می شود. شخصاً اگر او خانم اینچه درگاهی بود ، کار را به رقیب خود می داد. مقاومت او در این شرایط واقعاً ستودنی است.

وی گفت: “در زمان تاج ، مواردی را خواندم که گفته شد ، چرا هیچ مسابقه ای در تاج و این انتقادها وجود ندارد ؛ اما آنچه من در مورد کسانی که این کار را انجام می دهند صحبت می کنم این است که ژیمناستیک با کودکان معامله می کند. فدراسیون” من نمی تواند ریسک کند. چون سلامتی بچه ها به خطر افتاده بود. من نمی دانم این حرف ها از کجا آمده است. یا آنها آمده اند و می گویند فدراسیون اهمیتی به ورزشکارانشان نمی دهد. مسابقات “مجازی در شاخه های مجازی برگزار می شد و اردوها عملا برای تیم های ملی و مسابقات ملی برگزار می شد. شعبات تعامل خوبی با فدراسیون داشتند و همه اینها نتیجه مدیریت خوب است.

مربی تیم ملی ترامپولین اظهار داشت: من می خواهم از این حقیقت عقب نشینی کنم که آنها گفتند چند سال پیش ورزشکاران حمایت نکردند. وقتی کاپیتان تیم ملی بودم ، در سن 24 سالگی ، ژیمناستیک را برای همیشه ترک کردم و رفتم. نه تنها من ، بلکه بسیاری دیگر که به ورزشگاه رفتند. در آن زمان ، کسی نیامد که بگوید باجرانگ کجا می رود. هیچ کس دنبال کار من نبود. فقط اکبر فیض درمان من را دنبال کرد.

باجرانگ گفت: “برخی می گویند کیخا و جامعی حاصل چندین سال کار سخت است.” هیچ کس آن را انکار نمی کند؛ اما یک فدراسیون دلسوز و هوشمند ، ورزشکاران خود را حفظ می کند. همچنین یک فدراسیون وجود دارد که می تواند ورزشکاران خود را نابود کند. من اصلاً نمی خواهم فدراسیون ها را مقایسه کنم. دیدگاه من با جامعه ژیمناستیک این است که برای پیشرفت به همدلی نیاز داریم. ژیمناستیک ایران به جایی رسیده است که افتخار می کند. افتخاراتی که کسب شده متعلق به همه است و ما باید از رئیس فدراسیون که این موفقیت ها و افتخارات را کسب کرده تشکر کنیم. دانشجوی من مشکل جراحت داشت ، اما دکتر اینچه درگاهی آنقدر درگیر آسیب دیدگی دانشجوی من بود که خودم نبودم. این نشان می دهد که این ورزشکار و تلاش مربی برای فدراسیون مهم است. برخی ممکن است بگویند که رنگ مذهبی است. اما برای ماندن نیازی به فشار ندارم. در دوره های گذشته مربی تیم ملی بودم. من هنوز مربی تیم ملی هستم. من اهمیتی نمی دهم

وی گفت: “دوستانی که می توانند کمک کنند بدون هیچ چشمداشتی می توانند کمک کنند.” فدراسیون از همه کسانی که می توانند به شما کمک کنند استقبال می کند. ترامپولین در سالهای اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. این مکان خوشحال کننده ای برای برگزاری مسابقات لیگ ملی و مسابقات قهرمانی و راه اندازی مسابقات زنان و مسابقات نخبه است. در سطح ترامپولین ملی یک جهش تماشایی داشتیم. در گذشته ، نمرات کودکان بسیار پایین بود. ما سعی کردیم سبک کار کودکان را تغییر دهیم و بار کودکان را افزایش دهیم. البته این اتفاقات از حمایت فدراسیون و تلاش مربیان تیم ملی و مربیان بچه ها برخوردار بود. ما در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا فینالیست بودیم. ما در بزرگسالان آسیایی چهارم و پنجم شدیم. ما برای اولین بار به جام جهانی اعزام شدیم و خودم شاهد بودم که زنگ شوخ طبعی نبودیم و مورد تحسین کشورهای مشهور قرار گرفتیم. در خود جام مکزیک ، فرزندان ما 4 مدال برنز کسب کردند و این باعث افتخار است. من به خودم افتخار می کنم که ژیمناستیک ایران دیگر با شرایط نامناسب در مسابقات شرکت نمی کند و کشورهای دیگر با چشمان رقیب به ما نگاه می کنند.

مربی ایرانی ترامپولین گفت: “ژیمناستیک ایران با حمایت و نه تخریب در حال پیشرفت است و باید از انرژی صرف شده در تخریب برای بهبود وضعیت ژیمناستیک ایران استفاده شود.” اگر در کادر فنی تیم ملی باشم ، به عنوان سرباز خدمت می کنم و در غیر این صورت ژیمناست می شوم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: “امیدوارم همانطور که این 4 سال با تدبیر و پشتکار رشد کرده است ، خانواده ژیمناستیک تلاش بیشتری خواهند کرد.”

256 251


[ بازدید : 131 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400 ] [ 18:49 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]