چه چیزهایی برزیل را معروف کرده اند؟ (بخش 1)



شهرت برزیل در جهان

برزیل، شرقی ترین کشور قاره آمریکا در منطقه وسیعی بین مرکز آمریکای جنوبی و اقیانوس اطلس جاخوش کرده است. این سرزمین با کشورهای اروگوئه، آرژانتین، پاراگوئه، بولیوی، کلمبیا، ونزوئلا ،گویان، سورینام و گویان فرانسه هم مرز است. امروزه این کشور به مکانی جالب و دیدنی برای گردشگران تبدیل شده است. در ادامه با الی گشت همراه باشید تا به چرایی این موضوع اشاره می‌کنیم.

جاذبه‌های گردشگری و توریسم

سائو پائولو، سرزمین باران یا سامپا، بزرگترین شهر برزیل، بزرگترین و ثروتمندترین شهر نیم کره جنوبی آمریکای لاتین، و دهمین شهر ثروتمند دنیاست. این شهر، حاره‌ای و گرمسیری، از نظر آب و هوایی مشابه سیدنی و لس آنجلس است.

شاید بتوان گفت مردم سائو پائولو از بقیه شهرهای برزیل بهتر انگلیسی صحبت می‌کنند اما زبان اصلی این شهر نیز مانند سایر بخش های این کشور پرتقالی است و بیشتر جمعیت را ایتالیایی‌ها، آفریقایی‌ها و پرتقالی‌ها تشکیل می‌دهند. بزرگترین مرکز خرید آمریکای لاتین با مساحت ۳۶۵ هزار متر مربع در سائوپائولو ساخته شده است. سائو پائولو یکی از پرطرف دارترین شهرهای دنیا برای توریست‌هاست و این مساله به مشخصه‌های منحصر به فردی چون؛ طرز زندگی جالب ساکنان و البته رستوران‌های بین‌المللی و بومی فوق ‌العاده برای تمام ذائقه‌ها، باز می گردد.

تنوع زیستی، قومی و نژادی

نژادها و گروه‌های قومی بسیاری در این کشور زندگی می کنند و این مساله موجب شده است برزیل یکی از متکثرترین تنوع های قومی را در خود داشته باشد. برزیلی‌ها نوادگان چهار گروه مهاجر هستند که شامل این ها هستند:

-سرخ‌پوستان آمریکا، بومیان برزیل، که نوادگان گروه‌های انسانی هستند که حدود ۹۰۰۰ سال پیش از میلاد مسیح، از سیبری به سمت برزیل مهاجرت کردند و با عبور از تنگه برینگ به برزیل رسیدند.

-استعمارگران پرتغالی، که از زمان کشف برزیل در سال ۱۵۰۰ تا زمان استقلال این کشور در سال ۱۸۲۲به این کشور مهاجرت کردند.

-بردگان آفریقایی که از سال ۱۵۳۰ تا پایان دوران انتقال برده در سال ۱۸۵۰ به برزیل وارد شدند.

-گروه‌های متنوع مهاجران از اروپا، آسیا و خاورمیانه که در اواخر سده نوزدهم و اوایل سده بیستم به برزیل پا گذاشتند.



موضوعات: جاذبه های گردشگری جهان,
برچسب ها: سائو پائولو , برزیل , سامبا , فوتبال ,
[ بازدید : 247 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 31 فروردين 1399 ] [ 0:18 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]