نزاع خونین اوباشگران در جنوب تهران/ حمله با قمه به خودروی پلیس


رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری پنج نفر از اراذل و اوباش که برای ایجاد رعب و وحشت و متفرق ساختن گروهی در محله فلاح اقدام کرده بودند ، خبر داد. به گزارش مجله روز ، سرهنگ جلیل ، وقفی در حاشیه دستگیری این اراذل و اوباش به خبرنگاران گفت: “پس از دریافت اخبار …

نزاع خونین اوباشگران در جنوب تهران/ حمله با قمه به خودروی پلیس https://majale-rooz.ir/2021/04/نزاع-خونین-اوباشگران-در-جنوب-تهران-حمل/ مجله روز Sat, 17 Apr 2021 17:16:08 0000 حوادث https://majale-rooz.ir/2021/04/نزاع-خونین-اوباشگران-در-جنوب-تهران-حمل/ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری پنج نفر از اراذل و اوباش که برای ایجاد رعب و وحشت و متفرق ساختن گروهی در محله فلاح اقدام کرده بودند ، خبر داد. به گزارش مجله روز ، سرهنگ جلیل ، وقفی در حاشیه دستگیری این اراذل و اوباش به خبرنگاران گفت: “پس از دریافت اخبار …

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری پنج نفر از اراذل و اوباش که برای ایجاد رعب و وحشت و متفرق ساختن گروهی در محله فلاح اقدام کرده بودند ، خبر داد.

به گزارش مجله روز ، سرهنگ جلیل ، وقفی در حاشیه دستگیری این اراذل و اوباش به خبرنگاران گفت: “پس از دریافت اخبار از سیستم پلیس 110 مبنی بر بروز اختلاف و درگیری با سلاح سرد ، موضوع توسط مأموران پلیس پیشگیری اداره شد. درگیری منجر به زخمی شدن دو نفر درگیر درگیری در منطقه فلاح شد.

وی با بیان اینکه پس از حضور مأموران در محل ، چندین مجرم از دو طرف درگیری با چماق به گشت اتومبیل پلیس حمله کرده اند ، گفت: مأموران پلیس برای مقابله با این افراد از تجهیزات و تکنیک های دفاع شخصی استفاده کردند. ، و سرانجام دو نفر از این افراد در دم دستگیر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ، با بیان اینکه چند نفر نیز از طرف درگیری گریخته اند ، گفت: “مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات ضربتی ، سه نفر دیگر را که در این درگیری شرکت داشتند شناسایی و دستگیر کردند.” آنها را به کلانتری بردند.

کارمندان با بیان اینکه اقدامات این افراد باعث ایجاد رعب و وحشت در بین ساکنان محله شده است ، افزودند که برای پنج مجرم دستگیر شده پرونده تشکیل شده و این افراد برای ادامه تحقیقات به دادسرا فرستاده شده اند.

انتهای پیام


[ بازدید : 146 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 30 فروردين 1400 ] [ 2:08 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]