حرف‌های خودمانی درباره سربازی اختیاری


بازار تغییرات حکومت نظامی از اواخر سال گذشته داغ است. در اینجا فرد از بار سنگین پیری نویسنده لذت می برد و اکنون متولدین 1982 نیز در ارتش گنجانده شده اند و این خبر بار دیگر به سوخت بازار نظامی تبدیل شده است. به گزارش مجله روز ، روزنامه “جام جم” نیز نوشت: واکنش اقشار …

حرف‌های خودمانی درباره سربازی اختیاری https://majale-rooz.ir/2021/04/حرف‌های-خودمانی-درباره-سربازی-اختیار/ مجله روز Thu, 15 Apr 2021 22:41:00 0000 عمومی https://majale-rooz.ir/2021/04/حرف‌های-خودمانی-درباره-سربازی-اختیار/ بازار تغییرات حکومت نظامی از اواخر سال گذشته داغ است. در اینجا فرد از بار سنگین پیری نویسنده لذت می برد و اکنون متولدین 1982 نیز در ارتش گنجانده شده اند و این خبر بار دیگر به سوخت بازار نظامی تبدیل شده است. به گزارش مجله روز ، روزنامه “جام جم” نیز نوشت: واکنش اقشار …

بازار تغییرات حکومت نظامی از اواخر سال گذشته داغ است. در اینجا فرد از بار سنگین پیری نویسنده لذت می برد و اکنون متولدین 1982 نیز در ارتش گنجانده شده اند و این خبر بار دیگر به سوخت بازار نظامی تبدیل شده است.

به گزارش مجله روز ، روزنامه “جام جم” نیز نوشت: واکنش اقشار مختلف جامعه نسبت به این واقعه مهم در زندگی پسران ایرانی متناقض است. برخی می گویند که ارتش اساساً شخصی را می کشد ، که احتمالاً یکی از آن افرادی است که بیش از ده سال از آن دو سال خدمت را به یاد می آورند. برخی به شدت از این نوع خدمت سربازی انتقاد می کنند و آن را از دست دادن جان می دانند. به هر حال ، ارتش هنوز بهم ریخته است.

مام وطن

سkingال از اینکه چرا خدمت سربازی وجود دارد بسیار نادر است که آنها پرونده ای را به زنی داده اند ، اما در نهایت هر کشوری به یک سرباز و نیرویی نیاز دارد که به اصطلاح Herr را از هم متمایز کند و در نهایت ، اگر خدای ناکرده نگذارد ، امنیت و هزار مشکلات بیشتر اتفاقی برای او در محل زندگی خود افتاد ، حداقل او می دانست که چگونه با سلاح و دفاع کار کند. با این حال ، دوران جنگ های فردی مدت هاست که به پایان رسیده است و این کشور همچنین به سربازانی نیاز دارد که بتوانند در برابر جنگ های اقتصادی ، فرهنگی و جنگ های دیگر مقاومت کنند. اما اگر در گوشه ای از این کشور پهناور احساس امنیت می کنید ، یکی از دلایل آن سربازان است.

داستان قدیمی

ناپلئون خدمت وظیفه را معرفی کرد. در زمانی که ارتش های مدرن در جهان در حال شکل گیری بود ، ملت ها به یک نیروی مردمی رایگان برای استفاده نظامی احتیاج داشتند و از آن زمان به بعد ، سیستم جذب نیرو راهی برای تأمین منابع نظامی سازمان های نظامی در اختیار دولت های مدرن بود. در ایران نیز خدمت سربازی سابقه طولانی دارد ، اگرچه قدرت آن به دوران قاجار توسط امیرکبیر برمی گردد ، که سیستم استخدام و روستاییان را مجبور به پرداخت مالیات دوران جوانی خود به دولت می کند. البته قانون استخدام در سال 1950 به طور كامل توسط شورای ملی به تصویب رسید و پس از انقلاب ، در سال 1963 به دلیل جنگ و آخرین بازنگری در قوانین مربوط به ارتش تغییر یافت و در سال 1990 وضع شد. در همه زمان ها انتقاد می شود.

بهتر از ما

فیلم های بسیاری با تمرکز بر جنگ و دفاع کشور ، داخلی و خارجی ساخته شده اند که اهمیت وجود و رنج سربازان را در میدان جنگ نشان می دهند. آخرین مورد در سال 1917 بود که سال گذشته از تلویزیون پخش شد.

قوانین هر کشور به یک شکل با ارتش سروکار دارد. به عنوان مثال ، تمایل گروهی از دختران در کشور ما به سربازی در برخی کشورها معنی ندارد و از طریق چوب و چوب انجام می شود. سن سرباز و حقوق دریافتی و اهمیت و شأن سرباز در هر کشوری در همه جا یکسان است. اما موضوع این پرونده موضوع اجبار و اختیار است. اجباری کمتر از یک سال ، اجباری بیش از یک سال ، انتخابی و ترکیبی و غیره انواع کشورهایی هستند که با این مشکل روبرو هستند که در پایین صفحه به طور جداگانه به آنها پرداخته ایم.

چرا اینقدر خوب هستی؟

خدمت سربازی علی رغم انتقادات ، مطمئناً فواید فردی و اجتماعی زیادی دارد. به عنوان مثال ، برای عزیزانی که صبح ، ظهر و شب برای تهیه غذای مورد نظر خود و صدقه مضاعف به مادر نیاز دارند ، قطعاً تجربه زندگی مستقل و دور از خانواده مسیر زندگی آنها را تغییر خواهد داد. مقابله با مشکلات و افزایش استقامت سرباز به دلیل مشکلات و بیدار شدن از خواب خسته کننده در صبح ، تمرین همزیستی با حداقل امکانات ، افزایش احساس مسئولیت ، اعمال قانون و نظم برای فاحشه های بدون برنامه و نداشتن مسئولیت در خدمات نظافت ، از مزایای شخصی و تمرین کردن و تحمل سایر سربازان در حین خدمت و یادگیری کار و زندگی در گروه ها و سازمان ها از مزایای اجتماعی یک سرباز است که اهمیتی را که شما تا قبل از داشتن یک برادر ندارید درک نمی کند.

اگر یکی بود ، چه می شد؟

اساساً ، وقتی او حدود 18 سال دارد ، پسران به حالت عزای عمومی در می آیند. در برخی موارد ، حتی اگر تحصیلات چیزی شبیه شخصیت او نباشد ، آنها به آموزش متوسل می شوند تا خدمت سربازی را تا آخر عمر به تعویق بیندازند ، و همین نارضایتی باعث می شود سال گذشته حدود سه میلیون نفر استخدام داشته باشیم.

گذشته از اتلاف وقت و انرژی که همه تا زمان بحث در مورد بحث سربازی ذکر می کنند ، یکی از مهمترین انتقادها در مورد خدمت سربازی این است که استخدام با توجه به توانایی و حرفه سرباز انجام نمی شود. سال را در برجک و چهار راه به عنوان پلیس راهنمایی و رانندگی فراموش کنید. البته قوانینی درباره ارتش در قانون اساسی وجود دارد که امیدواریم به درستی و به طور کامل اجرا شود. از جمله حقوق فردی سربازان و مراقبت از معاش ، غذا و لباس آنها و وسایل اقتصادی و معیشتی خانواده سرباز در حین خدمت مشکلی ندارد.

شاید بزرگترین ضعف (کلمه اول کد) یک سرباز که عمدتا پدر و مادر را تحت تأثیر قرار می دهد ، عدم آموزش سربازان باشد. به ویژه جوانانی که در سنین پایین جذب می شوند و در جمع دیگر سربازان آسیب پذیرترند.

آخر چیست؟

اینطور به نظر نرسید آیا واقعاً انتظار دارید که اکنون بگوییم هرکسی که به دنبال خدمت سربازی است حق است؟ در حالی که سردار کمالی ، همانطور که خواندید و اگر نخواندید ، اکنون ادامه مطلب را بخوانید ، گفته اند که وضعیت کشور نیاز به سربازان چگونه است. اما شک نکنید که گردن ما آماده است تا توسط شما پاره شود و حقوق شما را برای هر کسی و در همه جا بگیرد. خواسته ما چیزی جز اصلاح قوانین نظامی و توجه به مهارت های هر فرد برای گذراندن دوره سربازی و مهمتر از همه ایجاد یک فضای جذاب ، روشن و انگیزه برای پسران تا سه گزینه ادامه تحصیل نیست. ارتش ، در نوجوانی و جوانی خود را قبل از آنها معرفی کرد. آخرین چیزی که آنها می توانند انتخاب کنند این اقدام مهم و مقدس نیست.

انتهای پیام


[ بازدید : 146 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 27 فروردين 1400 ] [ 16:23 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]