آراد متخصص در تولید پودر ماهی کیلکا


پودر ماهی کیلکا و حتی روغن این ماهی حاوی منابعی عظیم از پروتین و چربی های موثر و اسیدهای آمینه ناشناخته ای می باشد که مخلوط آن در جیره غذایی دام و طیور و همچنین خوراک ماهی ها و آبزیان تاثیر به سزایی در پرورش آن ها دارد.

این را به شما اثبات خواهیم کرد که پودر ماهی کیلکا چگونه می‌تواند شما‌ را تبدیل به تولید کننده موفقی سازد. صرفا کافیست برای کسب اطلاعات بیشتر و همیاری دائمی و دریافت محصولات ما با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید تا کارشناسانان ما شما را به نحو مطلوبی راهنمایی نمایند.

ماهی کلیکا چیست؟

یکی از مهم‌ترین انواع ماهی‌های اختصاصی دریای های شمال و جنوب ماهی کلیکا می‌باشد. ماهی کیلکا دارای جثه کوچک به ارتفاع میانگین 7 تا 10 سانتی‌ متر و وزن 7 تا 10 گرم می باشد. 100 گرم از این ماهی، 280 کیلوکالری انرژی، 25 گرم پروتئین و 20 گرم چربی دارد. ماهی کلیکا در طول روز به طور متراکم یافت می شود و با تاریک شدن هوا متفرق می گردند. ماهی کیلکا در عمق مشخص 6 تا 30 متری آب زندگی کرده و به ‌تدریج از این عمق تجاوز می کند و میانگین عمر آن 5 سال می باشد. به صورت معمول مقدار صید این نوع ماهی در هر نوبت 200 تا 300 کیلوگرم هست که فصل صید ماهی کیلکا از اواخر خرداد ماه آغاز می شود و تا پایان اسفند ادامه دارد.

ماهی کیلکا علی ‌رغم جثه کوچکش از لحاظ قیمت و ادغام مواد غذایی، در ستون مابقی ماهی‌ها و حتی ‌د‌ر برخی از مورد ها نسبت به گوشت قرمز‌ رنگ دارای مزیت و برتری بیشتری هست.

انواع ماهی کیلکا

ماهی کیلکا چشم درشت : میانگین طول چنگالی ماهی کیلکای چشم درشت در مجموع نر و ماده 8/8± 2/119 میلیمتر، حداقل و حداکثر طول آن 5/77 و 5/147 میلیمتر بوده است. طی سال های 1385 الی 1387 بتدریج از فراوانی این گونه در کمتر از 2 سال کاسته شده است که به عبارتی جمعیت ماهی کیلکا چشم درشت بشدت آسیب دیده است.

ماهی کیلکا آنچوی : کیلکای آنچوی از ماهیان گرما دوست می باشد و بومی جنوب دریای خزر است که در درجه حرارت آب بین 28 الی 5/4 درجه سانتی گراد پراکنش دارد و تقریبا هیچ وقت به بخش شمالی دریای خزر مهاجرت نمی کند. این گونه در فواصل دور از ساحل زیست می کند و معمولا نزدیک ساحل نمی شود و در حدود 3 سالگی بالغ می شود.

ماهی کیلکا معمولی : ماهی کیلکا معمولی در طول روز به صورت گله متراکم یافت می‌شود و با تاریک شدن هوا پراکنده می‌گردند. برای صید قبل از تاریک شدن هوا با استفاده از دستگاه ماهی یاب عملیات تعقیب گله‌های ماهی کیلکا را انجام می‌ شود.

کاربرد پودر ماهی کیلکا

· پودر ماهی کیلکا برای طعام دام

· پودر ماهی کیلکا برای خوراک طیور: اینک اين کالا در صنعت مرغداری كه دومين صنعت كشور می باشد، مصرف فراوانی داشته و حدود 12-6 درصد از ماده تشكيل دهنده دانه مرغ را در بر می گيرد.

· پودر ماهی کیلکا برای غذای ماهی: طبق آمارها در سال های اخير با توسعه و گسترش رشد آبزيان، پودر و روغن ماهی تحت عنوان افزودنی های غذای آبزيان مورد استفاده قرار می گيرند.

· پودر ماهی کیلکا برای غذای میگو

· پودر ماهی کیلکا برای کود درخت (کود پودر ماهی(

ترکیبات پودر ماهی کلیکا

مخلوط ماهی کیلکا نیز همانند بقیه ماهی‌ها از آب، پروتئین، چربی، ویتامین و مواد معدنی تشکیل ‌شده که به طور مختصر توضیح داده می‌شود:

· آب : در مخلوط ماهی کیلکا اندازه آب حدود 75% – 73% وزن ماهی را تشکیل می دهد.

· ویتامین‌ها : ماهی کیلکا مرجع عمده‌ای از ویتامین‌های A ، B ، E ، D و K می باشد.

پودر ماهی کیلکا فرآورده جامد فرآوری شده ای است که از آب گیری، پخت، جداسازی، کم آب کردن و آسیاب ماهی کیلکا بدست می‌آید و با درصدهای متعدد در تولید غذای دام وطیور و آبزیان مورد استفاده قرار می گیرد.

جدول آنالیز پودر ماهی کیلکا


ردیف

مشخصات

مقدار

1

Protein

62-68

2

Damp

8>

3

Fat

10>

4

T.V.N

80>

5

Urea

Neg

6

Total ash

14

7

Mold

10>

8

E.coil

10>

9

Salmonela

Neg

لطفا جهت خرید محصول کلیک کنید

نشانی دفتر مرکزی : تهران ، فلکه اول تهرانپارس ، خیابان امیری طائمه ، پلاک نود و هشت ، واحد شش

نشانی کارخانه : تهران ، شهرک صنعتی خاوران ، سایت فن آوران

پست الکترونیک : info@podremahi.ir



موضوعات: عمومی,
[ بازدید : 659 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 25 مهر 1399 ] [ 21:48 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]