آشنایی با انواع مشاغل صنعت گردشگری (بخش 2)


انواع مشاغل صنعت گردشگری

در حال حاضر از هر ۱۳ شغل یک شغل به صنعت گردشگری و توریسم ارتباط دارد و رشته تحصلی دانشگاهی این صنعت هم از پر طرفدارترین رشته های تحصیلی است. در زیر مشاغل صنعت گردشگری را برای شما می گوییم.

-میهماندار هواپیما

یکی از مشاغل صنعت گردشگری و مشاغلی که مورد علاقه خیلی از افراد است میهماندار هواپیما است البته برای رسیدن به این آرزو باید اول اینکه قدتان به اندازه‌ی کافی بلند باشد و دیگر اینکه دوره‌های مربوطه را هم بگذرانید. البته مزایایی هم در این شغل هست و آن اینکه بعضی از خطوط هوایی برای پرسنل خود بلیط‌ های افتخاری می دهند و علاوه بر سفرهایی که به خاطر شغل انجام می شود این افراد سفرهای دیگری را هم تجربه می کنند.

-کار کردن در هاستل

هزینه اقامت در سفرها بیشترین هزینه‌ ای است که هر فرد در مکانی که برای گردشگری و سفر انتخاب کرده باید بپردازد بنابراین از آنجا که بعضی هاستل ها این امکان را فراهم می آورند که مسافر در زمان اقامت برایشان کار کند پس از این فرصت غافل نشوید. این مورد هم یکی از مشاغل صنعت گردشگری به حساب می آید.

-آموزش زبان انگلیسی

دانستن زبان انگلیسی یک مزیت و امتیاز مثبت است و می توانید به عنوان معلم زبان انگلیسی در هر کشوری به راحتی برای خود شغل ایجاد کنید که از مشاغل صنعت گردشگری که طرفدار و مخاطب زیادی دارد این مورد است.

-وبلاگ‌نویس

اگر نویسنده خوبی هستید و به نوشتن علاقمند هستید و گردش در اینترنت را هم دوست دارید این مورد از مشاغل صنعت گردشگری را انتخاب کنید که این بهترین گزینه است برای شما که جویای شغل هستید. می توانید جاذبه‌های گردشگری مختلف، هتل‌ها و شهرهای مختلف را در وبلاگ مورد نظر معرفی کنید یا با گرفتن تبلیغات درآمدی هم برای خودتان فراهم کنید.

-عکاس

برای ثبت م لحظه های به ‌یاد ماندنی خود و دیگران می توانید حرفه عکاسی را انتخاب کنید و به عنوان یکی از مشاغل صنعت گردشگری در این زمینه فعالیت کنید.

-کارمند وزارت امور خارجه

یکی دیگر از مشاغل صنعت گردشگری که کارمند وزارت امور خارجه است که امکان سفر به شهرها و کشورهای مختلف را فراهم می کند.

-راهنمای تور

این شغل از جذاب ترین مشاغل صنعت گردشگری است و مناسب کسانی است که به سفر و گشتن علاقه دارند.

-جاشوی کشتی کروز

یکی دیگر از مشاغل صنعت گردشگری که پر از جاذبه است این شغل است. زندگی در آب‌ های آزاد قطعا از لذت بخش ترین و جالب ترین نوع زندگی ها است و کار کردن روی کشتی کروز هم لذت فراوانی دارد. در این زمینه با هر تخصص و مهارتی می شود شاغل بود و در این کشتی ها مشغول به کار شد و در واقع بدون پرداخت هزینه سفر و اقامت می توانید به هر نقطه سفر کنید و کار کنید و لذت ببرید.

-معلم سرخانه‌ی کودکان

اگر به کودکان علاقه دارید به عنوان معلم سرخانه‌ ی یک کودک به کشوری دیگر بروید و در یک خانه به فرزندان آن خانه زبان آموزش بدهید. این هم یکی دیگر از مشاغل صنعت گردشگری است

کار در آژانس مسافرتی

این شغل در کنار مزایای زیادی که دارد برای کسانی که به برنامه‌ ریزی برای سفر علاقه دارند و یا در بخش های دیگر آژانس دوست دارند فعالیت کنند مناسب است و یکی از مشاغل صنعت گردشگری است.

مشاغل صنعت گردشگری شامل موارد زیادی می شود و این چند نمونه تنها بخشی از آن بود تعدادی دیگر از مشاغل صنعت گردشگری شامل؛ نگهبان حفاظت از میهمانان، مدیر کشتی های کروز، موزه دار، تجات غریق و محافظ گردشگران در مناطق سواحلی، کارمند بخش اطلاعات، راننده تاکسی یا شوفر و… است.



موضوعات: اخبار و اطلاعات گردشگری,
برچسب ها: صنعت گردشگری ,
[ بازدید : 273 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 31 فروردين 1399 ] [ 0:16 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]