چالش های سال99درسال1400ادامه دارد؟! – مجله ایرانی


وقایع و مسائل مردم ایران در یک سال پیش قطعاً سال 99 را به عنوان خاطره ای تلخ اما ماندگار برای مردم دهه 1300 رقم زد. ترافیک و غیره از رسانه ملی به وظیفه ملت اضافه شد. و وی با نگرانی افزود كه متخصصان دعوت شده برای رسانه ملی سرانجام از مهارت و تبحر خیالی …

چالش های سال99درسال1400ادامه دارد؟! – مجله ایرانی https://majalehirani.ir/2021/چالش-های-سال99درسال1400ادامه-دارد؟-مجله-ای/ مجله ایرانی Fri, 19 Mar 2021 14:25:55 0000 عمومی https://majalehirani.ir/2021/چالش-های-سال99درسال1400ادامه-دارد؟-مجله-ای/ وقایع و مسائل مردم ایران در یک سال پیش قطعاً سال 99 را به عنوان خاطره ای تلخ اما ماندگار برای مردم دهه 1300 رقم زد. ترافیک و غیره از رسانه ملی به وظیفه ملت اضافه شد. و وی با نگرانی افزود كه متخصصان دعوت شده برای رسانه ملی سرانجام از مهارت و تبحر خیالی …

وقایع و مسائل مردم ایران در یک سال پیش قطعاً سال 99 را به عنوان خاطره ای تلخ اما ماندگار برای مردم دهه 1300 رقم زد. ترافیک و غیره از رسانه ملی به وظیفه ملت اضافه شد. و وی با نگرانی افزود كه متخصصان دعوت شده برای رسانه ملی سرانجام از مهارت و تبحر خیالی برخوردارند! وی با بیان نظر خود گام های موثری در افزایش تنش و دلهره برداشته است. از مردم. با مشکلات کشور تغییر می کند که هیچ عطری در قوطی یافت نمی شود! در این نکات شفابخشی از مردم دعوت شده است که از خوردن میوه و گوشت و … راضی نباشند!

تنوع موضوعات و چالش های اجتماعی در سال جاری آنقدر زیاد بود که رسانه ها و نویسندگان همیشه با موضوعی جدید و بدیع روبرو می شدند تا یادداشت ها و انتقاداتی را روی آن بگذارند. موضوعات مختلف مانند کرونا و نحوه مدیریت: مدیریت محتوای رسانه ای و انتقادات ، انتخابات ایالات متحده و تأثیر آن در سیاست داخلی و خارجی این کشور ، انتخابات ریاست جمهوری آینده ایران ، مرگ هنرمندان و ورزشکاران ملی کشور ، علل کرونا ، عملکرد پارلمان در برابر دولت و قانون استراتژیک در مورد لغو محدودیت های عجیب و نزدیک به جرم انگاری. کانون های وکلا و کانون های وکلا ، برنامه های رسانه ملی برای تخریب چهره وکلا ، توهین به رئیس جمهور و … موضوع یادداشت هایی بود که این روزها از زوایای مختلف توسط هر یک از اعضای رسانه منتشر شد.

اکنون که آخرین نفس های مارس پایان سال جاری و آغاز قرن جدید را نشان می دهد ، بی فایده نیست که ذکر کنیم این مسئولیت رسانه ها به دلیل مسائل ذکر شده و اهمیت مطالبات مردم است. و لازم است بطور مختصر و لحظه ای به برخی از موارد در این زمینه اشاره شود تا پس از تعطیلات سوروج ، کارشناسان سیاسی اجتماعی و غیره با انرژی و قاطعیت مضاعف خواسته های مردم را به طور جدی دنبال کنند. در گذشته. سال 99 پیشنهاد شد ، اما نتیجه نهایی مشخص نشد:

1- مهربانی و تمایل به خزانه داری در فوتبال: مسئله و چالش پیمانکاری مربیان فوتبال خارجی که با سر و صدای رسانه ها در سال 1999 توسط مردم دیده شد ، یکی از موضوعاتی است که سرنوشت آن هنوز به مدت یک سال مشخص نیست. به تصویب. قرارداد میلیاردها مربی فوتبال خارجی منسوخ شده است. این سوالی است که مدیران فوتبال کشور باید به آن پاسخ دهند. در یک مسابقه فوتبال باید س questionsالات و ابهامات مربوط به یک موضوع مالی را بخاطر بسپارید. برای یک بار.

2- کدام نهاد نظارتی توسط تخصص و سواد کارشناسان دعوت شده برای رسانه ملی ارزیابی می شود. چند بار باید شاهد بی اخلاقی و آزار و اذیت آنها در مصاحبه های رسانه ای باشیم؟ همچنین آیا برخی از برنامه های ملی نباید از اصول اساسی اخلاق پیروی کنند؟ کیفیت برنامه های رسانه ملی ، به گفته کارشناسان در سال 1999 ، از استانداردهای لازم برای جذب مخاطبان کمتر ، از نحوه انتقال مدیران به رسانه ها ، تا توهین به شعور مخاطبان و تمسخر درد معیشت مردم ، فاقد استانداردهای لازم بود. در شبکه خود در آن سوی مرزها.

3. مهمترین موضوعی که سال آینده باید از نزدیک توسط رسانه ها و فعالان حوزه مشاهده شود ، اختصاص واکسن کرونا و نحوه اولویت بندی شهروندان است. با تمام کاستی ها و مشکلات ناشی از بازگشت کرونا به زندگی مردم با اخبار امیدوارکننده خرید واکسن ، مردم سال گذشته این امید را به دلیل خرید واکسن ترک کردند ، اگرچه این وظیفه قانونی دولت است ، اما طراحی یک برنامه استفاده از این حق قانونی کاری دشوار و پیچیده برای مردم نخواهد بود که امیدواریم مدیران فعلی و آینده کشور بتوانند آن را انجام دهند تا این فرصت را به فرصتی جدید تبدیل نکنند.

4- اگرچه مردم از سال ها قبل به افزایش قیمت عادت کرده اند ، اما نحوه افزایش قیمت ها در یک سال اخیر به گونه ای بوده است که اگر دولت کنترل قیمت ها را انجام دهد ، 4٪ شهروندان دیگر آسیب خوبی دیده اند. برای 1400 فکر کنید ، اکثر شهروندان در مقابل بارهای اساسی زندگی سر تعظیم فرود می آورند ، بنابراین آینده آنها روشن نیست.

ارائه آموزش آنلاین و حداقل امکانات آموزشی به مدارس ، تعیین وظایف زندانیان مالی ، به ویژه مهریه زندانیان و مسئله مکرر حقوق زنان ، رسیدگی به چالش های وکالت و اشتغال جوانان ، اداره و مدیریت روش پارلمان و غیره از جمله موضوعاتی است که باید به آنها پرداخته شود. در سال 1400 ، این باید توسط اهالی رسانه مورد تقاضا قرار گیرد ، اما بازخورد منطقی و بازخورد مثبت مدیران باید دیده شود.

مدافع


[ بازدید : 161 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 1 فروردين 1400 ] [ 4:21 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]