مسئولان باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهند


به گزارش خبرنگار بوکانان خبرگزاری آنا ، شهید این شهر و رئیس بنیاد امور ایثارگران به همراه اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی بوکان با دو خانواده از دانشجویان پیشکسوت و ولادت حضرت دیدار کردند. ابوفضل العباس (س) و امام حسین (ع) تولدت مبارک. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوکان با بیان اینکه دیدار با شهدا …

مسئولان باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهند https://majalehirani.ir/2021/مسئولان-باید-فرهنگ-ایثار-و-شهادت-را-در-ج/ مجله ایرانی Tue, 16 Mar 2021 13:36:27 0000 استان ها https://majalehirani.ir/2021/مسئولان-باید-فرهنگ-ایثار-و-شهادت-را-در-ج/ به گزارش خبرنگار بوکانان خبرگزاری آنا ، شهید این شهر و رئیس بنیاد امور ایثارگران به همراه اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی بوکان با دو خانواده از دانشجویان پیشکسوت و ولادت حضرت دیدار کردند. ابوفضل العباس (س) و امام حسین (ع) تولدت مبارک. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوکان با بیان اینکه دیدار با شهدا …

به گزارش خبرنگار بوکانان خبرگزاری آنا ، شهید این شهر و رئیس بنیاد امور ایثارگران به همراه اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی بوکان با دو خانواده از دانشجویان پیشکسوت و ولادت حضرت دیدار کردند. ابوفضل العباس (س) و امام حسین (ع) تولدت مبارک.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوکان با بیان اینکه دیدار با شهدا و خانواده های معظم شهدا وظیفه مسئولان است ، گفت: مسئولان باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهند. زیرا با این کار هیچ نیرویی به فکر تعدی به این مرز و بوم نخواهد بود.

انور زیی گفت: حقوق امروز ایران اسلامی مدیون حماسه شهدا و ایثارگرانی است که با اقتدار و اعتقاد خود از سرزمین ایران اسلامی دفاع کرده اند.

امروز خون شهدا برای امنیت کشور ریخته شده است

وی با بیان اینکه این ایثار و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران است که امروز با ایمنی و احترام زندگی می کنیم گفت: دانشگاهیان باید بر رشادت ها و فداکاری های شهدا برای نسل های آینده تمرکز کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان گفت: نباید سنت دیدار با شهدا و خانواده شهدا را فراموش کنیم.

ژیی گفت: امیدواریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در خدمت به معنای واقعی کلمه موفق باشند و بتوانند وظایف خود را برای خدمت به شهدا و خانواده های معظم شهدا انجام دهند.

به گزارش آنا ، در این جلسه از دو خانواده پیشکسوت دانشجویی (60٪ سولمان قاجینیا با تجربه و 65٪ محمد خانادان با تجربه) تقدیر شد.

انتهای پیام / 4078/4062 /


[ بازدید : 184 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 29 اسفند 1399 ] [ 1:18 ] [ lonely boy ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]